Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 17:51 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Quote (Dierentuiner)
Dierenpark Bloks Putten doet heel raar Ik kan maar 5 minuten spelen en dan valt die uit Dus ik ben bang dat deze prachtige zoo moet gaan sluiten want ik kan er niks meer mee Er zal wel een nieuwe zoo komen
Heb je toevallig een ingang verwijder hack, en de ingang verwijderd zonder er iets voor teruggezet te hebben?
Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Ik heb dit ook gehad met mijn ZTAO zoo. Hoe heb ik het opgelost? Ik heb mijn zoo naar Raymond gestuurd. Die heeft hem even 5 minuten laten lopen zonder problemen. Daarna heeft hij hem teruggestuurd en toen deed hij het bij mij weer.
Enne... rustigaan met de emoticons de volgende keer, hea... Met één of twee emoticons is de boodschap ook wel duidelijk...
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 19:08 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
das jammer, ik heb wel een suggestie voor de locatie van de zoo, rond de berg Daisen, Japan. het is het zelfde klimaat als dierenpark bloks atlanta en ligt heel dicht op de zee, dus de zeestromen geven veel warmte en de berg zorgt voor een beschutte omgeving.
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 19:24 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ caspar1995, Bendankt voor je reactie, en ik kijk wel ff over jou idee... @ gerbanno, Ja ik heb de ingangverweider hack van snowleo die is toch wel bugloos ??? @ Erry2000, Oh oke raar dat die het bij raymond wel doet ik kijk wel wat ik hieraan heb en inderdaad sorry voor de smiley's @ chickboy, Je surgestie is denk niet zo heel goed maarja toch bedankt !!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (keniafan)
Dat ziet er veel belovend uit!
Ja keniafan, ik zag het bij een ander topic ook al. Je moet wel je mening onderbouwen en zeggen wat je mooi en veelbelovend vindt. Hier heeft de topicstarter niks aan. Dus, zeg wat je mooi vind en de topicstarter eventueel nog kan verbeteren. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!