ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige verblijven, jammer dat het wordt gesloopt,je vormen zijn echt geweldig en ook de planten en de bomen zijn echt geweldig. Ik vind dit een geweldige dierentuin. Geef je 1 tip. Gebruik niet zoveel downloads!!! Of speel in de pauzestand!!! Echt jammer dat de dierentuin wordt gesloopt ik vind hem geweldig, geweldige vormen en leuke dieren erin!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hele mooi zoo echt heel mooi maar ik heb noch wel een paar tips
- Maak gebruik van radical remake voor je struisvogels dan zien ze er een stuk realistsher uit - Je hebt glazen ramen gebruikt dus je hebt geen voliere - Maak niet zo veel hoekige hokken maar wat meer rond en bochten er in - Wat meer beplanting
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Zijn jouw tamarindes nou heel klein of ben ik gek? Maar whatever, echt een supermooie zoo met goed gebruik van leuke dieren, het scenery pack ll (mooi pack he), en je hebt een hele goede bouwstijl!
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige dierentuin met geweldige dieren en mooie vormen van de hokken!!! En ook geweldige indeling van het park. En dat je RR niet heb vind ik helemaal niet erg. Waarom moet je nu perse RR hebben voor realistische dieren. Ik heb trouwens ook een andere pack en heb ook realischische struisvogels, waarom moet je trouwens RR hebben. Als mensen deze dieren toch leuker vinden, laat ze dan toch. IK vind het gewoon weg een grandiooze mooie dierentuin. De kassa als je binnenkomt lijkt net echt. Mooi gedaan, ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Heel leuk gedaan, wat een enorme update met veel verblijven. Alleen mis ik hier en daar wat beplanting op de grond zeg maar. Ook zijn er sommige dingen waar je nog wat aan moet werken, maar dat is mijn mening. o.a. het doodshoofdaapjes lijkt me meer voor echte roofdieren, en op screen 5 lijkt het of ze kunnen ontsnappen over dat lage hekje. Het okapi hok en het magot hok vind ik in tegendeel heel goed gelukt!! alleen mis ik nog steeds de beplanting op de grond. En wat boomstammen bij de magotten zou geen kwaad doen. Ook het stokstaartjes, cheeta en zonberen verblijf vind ik heel goed gelukt, ga zo door. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Heel leuk gemaakt, ook al vind ik de tropen een beetje afgeraffeld. Ik denk niet dat er zoveel werk in is besteed, maar het kan er mee door naar mijn mening. (ik zie bijv. een bank waarmee je tegen een afgesloten bassin muur aankijkt, en er is heel weinig beplanting.) Ik had ook graag wat meer willen zien van het uitzicht op de tropische vissen. Integendeel vind ik het tijger verblijf heel leuk gedaan! Het ziet er creatief uit, en de tijgers hebben alle vrijheid om te doen wat ze willen. Pokemon White team!
Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Zondag, 05 Dec 2010, 00:34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
het zwart-witt vari's verblijf is niet echt spciaal, het is leuk gedaan hoor, maar niet echt speciaal. de stokstaarten (mijn lievelingsdieren ) hebben wel een enormaus hok! maar het is leuk dat ze eens wat aandacht krijgen! en het ziet er zowiezo wel erg leuk uit, ga zo door!
ik zou de smiley's uitztten bij het foto's plaatsen, dat is wat realisticher.
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Je hebt altijd zo´n leuke vormen van de hokken, kijk maar naar het stokstaartenhok, jammer dat je dan de europese otters in zo´n simpel hok plaats. Het wonderen gedeelte vind ik wel mooi, een beetje weinig beplanting maar dat kan meestal binnen niet, maar misschien met een paar struiken aankleden scheelt al een stuk. Maar verder mooie dieren met ruime hokken en goede variatie van dieren. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!