Update 3 (mega voor mij doen) Naja wij lopen dus weer in het hok. krijgen we te horen dat er een paar grote veranderingen zijn geweest. bijvoorbeeld de overbevolking bij de snoeken. naja kijk zelf maar (is niet meer normaal hoor)
Oke is dat druk of niet. naja ik kan je gelukkig vertellen we zitten nu al met 100 snoeken. dus ik zou zeggen Gratis aftehalen zoveel je wilt ze planten zich niet zo snel voorthoor (
)
De Flamingo's zijn verhuisd naar Dierenpark Wonderen R'Dam. wij hebben van hun drie koppeltjes dieren gekregen. de een zit in het hok van de Flamingo´s
Dan heb ik nog het boven aanzicht voor jullie van het hok.
naja voor zover de Capibara´s
om nog eventjes te zeggen het Kluten verblijf is gesloopt en ergens anders op nieuw gebouwd wegens teweinig ruimte in het park als het verblijf daar zou blijven staan screens later in deze update.
Naja we komen nu bij een nieuw gedeelte in. hier de screen van het bovenaanzicht
De hokken zitten zo. Vooraan dat bassin zijn de Beluga Steuren daar tegen over dat gewone hok is het hok van de Dwerg Mangoest. en naast de Dwergmangoest de Voiliere
Hier het kleine drink en snoep standje.
Dan gaan we nu naar ons eerste hok dat van de Dwerg mangoest
het hok van buiten aan
De mannelijke Dwerg mangoest. Vrouwtje zit nu samen met een paar Struisvogels en Alpensneewhoenen op transport naar de zoo.
Dan gaan we nu naar het andere verblijf van de zoo. De Beluga Steuren.
Het bovenaanzicht.
Een paar Steuren.
Nog meer Beluga Steuren. Ze zijn trouwens ook teruil. bij kleine aantallen ook gratis aftehalen.
dan gaan we nu naar ons nieuwe verblijf van de Kluten. ze zijn met grote aantallen dus ik geef ze ook weer gratis weg.
Schuinbovenaanzicht.
De kluten zwerm
Nog meer Kluten
Buiten het verblijf.
Dan lopen we nu helemaal naar de andere kant van zoo. daar vinden wij drie diersoorten. (Boliviaanse Doodshoofdaapjes, Toekans, Blauwe kroonduiven)
we gaan eerst naar de Doodshoofdaapjes. Deze zijn overgekomen van Voltazoo en nog een andere zoo (ff naam vergeten sorry)
Vanaf buiten.
Aapjes
Nog meer Aapjes.
Dit is het toekomstige Sneeuwhoenen verblijf.(moet nog verder ingericht worden)
Dan gaan we nu naar de andere voiliere met de Toekans en Blauwe Kroonduiven.
[img] http://img28.imageshack.us/img28/9209/pic23ts.jpg[/img]
Saai buiten aanzicht zonderplanten(moesten er toen nog in)
Bovenaanzicht
Blauwe Kroonduif
Andere Kroonduif
Toekan
en dan als laaste natuurlijk de Plattegrond. (ik zal bij de volgende Update een dierenlijst plaatsen.)
Wil je Dierenruilen of Gratis afhalen mag altijd maar vraag dat in mijn trade topic of via PB