Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

WildLife Oakland
Dierenpark
Datum: Dinsdag, 26 Okt 2010, 21:13 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Er is een nieuwe Dierentuin uit de grond gestampt.
Stond er op een folder die alle mensen in Detroid hebben gekregen. Dat kan wel klopen. er is een nieuwe Zoo gekomen in Detroid Het heet WildLife. Dit kwam door dat een rijke Sjeik in Azie een stuk grond in Amerika had gekregen hij wist niet wat hij er mee moest. dus liet hij er een kleine dierentuin op bouwen. deze is nu nog erg klein maar word steeds groter. De Sjeik zal vaak dieren schenken aan de zoo.

Naja laat ik maar beginnen met de ingang in de zo

Een niet al te grote ingang maar de mensen achter de kassa staan altijd voor je klaar.

Na de ingang zie je gelijk een hoop bomen en in de verte al een verblijf

Als je aan de linker kant van de Ingang kijkt zie je een geld automaat met een Smink Kiosk staan. en natuurlijk bomen.

Kijk je aan de rechter kant dan zie je een Souvenir shop en een Headset Kiosk.

Als je dan rechtdoor loopt kom je bij het eerste verblijf uit dat zijn naja raad maar

Natuurlijk dat zijn de Flamingo's Dat zijn (3xV - 2xM) Ze maken het heel goed in dit verblijf. hier nog wat plaatjes

Hele groep

Vanaf de Heuvel die er is.

En als je dan wat verder loopt krijg je een Restaurant te zien met een paar Standbeelden en natuurlijk de WC

-------------------------------------------
Dieren in WildLife Detroid.
Flamingo (3xV - 2xM)

-----------------------------

Dit was het weer Volgende Update komt morgen of Overmorgen.

Bericht veranderd door: Dierenpark - Maandag, 09 Mei 2011, 15:46
BerichtEr is een nieuwe Dierentuin uit de grond gestampt.
Stond er op een folder die alle mensen in Detroid hebben gekregen. Dat kan wel klopen. er is een nieuwe Zoo gekomen in Detroid Het heet WildLife. Dit kwam door dat een rijke Sjeik in Azie een stuk grond in Amerika had gekregen hij wist niet wat hij er mee moest. dus liet hij er een kleine dierentuin op bouwen. deze is nu nog erg klein maar word steeds groter. De Sjeik zal vaak dieren schenken aan de zoo.

Naja laat ik maar beginnen met de ingang in de zo

Een niet al te grote ingang maar de mensen achter de kassa staan altijd voor je klaar.

Na de ingang zie je gelijk een hoop bomen en in de verte al een verblijf

Als je aan de linker kant van de Ingang kijkt zie je een geld automaat met een Smink Kiosk staan. en natuurlijk bomen.

Kijk je aan de rechter kant dan zie je een Souvenir shop en een Headset Kiosk.

Als je dan rechtdoor loopt kom je bij het eerste verblijf uit dat zijn naja raad maar

Natuurlijk dat zijn de Flamingo's Dat zijn (3xV - 2xM) Ze maken het heel goed in dit verblijf. hier nog wat plaatjes

Hele groep

Vanaf de Heuvel die er is.

En als je dan wat verder loopt krijg je een Restaurant te zien met een paar Standbeelden en natuurlijk de WC

-------------------------------------------
Dieren in WildLife Detroid.
Flamingo (3xV - 2xM)

-----------------------------

Dit was het weer Volgende Update komt morgen of Overmorgen.

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 26 Okt 2010 om 21:13
tigerman
Datum: Dinsdag, 26 Okt 2010, 21:25 | Bericht # 2   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Je moet de img in kleine letters zetten, anders werken je foto's niet.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtJe moet de img in kleine letters zetten, anders werken je foto's niet.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 26 Okt 2010 om 21:25
Dierenpark
Datum: Dinsdag, 26 Okt 2010, 21:46 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Dankjewel Tigerman.
Ik heb ze ook nu op een andere site upgeload. dat werkte nog beter

Naja zoals je al gelezen hebt staan ze er nu helemaal op.

BerichtDankjewel Tigerman.
Ik heb ze ook nu op een andere site upgeload. dat werkte nog beter

Naja zoals je al gelezen hebt staan ze er nu helemaal op.

Toegevoegd op 26 Okt 2010 om 21:46
Jeroen-krokofreak
Datum: Dinsdag, 26 Okt 2010, 21:52 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

De ingang is gewoonweg heel mooi gemaakt. Leuk met die kassa's, doe ik ook. ^_^
Over het flamingo verblijf, ik zou de bomen een beetje meer verspreiden, en niet alleen om het water heen. Ook zou ik iets meer planten er in zetten, maar voor de verderest is het toppie. :)
ben benieuwd naar de volgende update

Pokemon White team!
BerichtDe ingang is gewoonweg heel mooi gemaakt. Leuk met die kassa's, doe ik ook. ^_^
Over het flamingo verblijf, ik zou de bomen een beetje meer verspreiden, en niet alleen om het water heen. Ook zou ik iets meer planten er in zetten, maar voor de verderest is het toppie. :)
ben benieuwd naar de volgende update

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 26 Okt 2010 om 21:52
Dierenpark
Datum: Dinsdag, 26 Okt 2010, 22:25 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Nieuws Uit de Zoo
Er Zijn 2 Kleine Flamingo's geboren en nog 1 Flamingo zit in het ei in het Flamingo verblijf. ook heeft deze een paar kleine aanpassingen ondergaan om de kleine Baby Flamingo's tevreden te houden.
Ook is de Giraf die de Zoo zou krijgen al weer verkocht aan VoltaZoo. Hier voor kreeg WildLife Detroid 2 mannetjes Snoeken. Ze hebben het nu naar hun zin met de 2 twee vrouwelijke snoeken die WildLife ook Kado kreeg. Verder wil Wildlife nog 2 dieren teruil stellen dat zijn een koppeltje Bizons. Mensen mogen ons een leuk kopeltje dieren terug geven of natuurlijk 1.

Nieuwe Update.
Een Hoop nieuwe dingen en 2 nieuwe verblijven in de zoo.

Laten we maar beginnen met de kleine aanpassingen in het Flamingo verblijf. want er zijn kleine Flamingo's in WildLife hiervoor hebben wij een binnenverblijf aan gelegd. en nog meer struiken waar de jongen zich in kunnen verschuilen.

Het nieuwe Hok van de Flamingo's.

Dan gaan we nu even in het hok kijken naar de kleine Bewoners.

Hier zie je er een met zijn moeder. dit was de enige die we op de foto konden krijgen de andere liepen steeds weg.

Als je naast het Flamingo verblijf kijkt dan zie je een tank met een nieuwe heuvel. hier leven nieuwe dieren in een ding het zijn vissen.

Misschien zie je ze al maar eventjes voor de duidelijkheid het zijn Snoeken. het waren er eerst 4 (2xV - 2xM) Nu zijn er een paar jongen bij gekomen. ik stel daarom ook een koppeltje te ruil voor een andere dierentuin.

Hier nog een paar Screens van de Snoeken en het hok.

Als we dan iets verder lopen zien we nog een verblijf. dit is een voliere. Hier zitten Kluten in.(3xV - 3xM) Deze zijn overgevlogen van Volta zoo.

Boven Aanzicht.

Dan gaan we nu kijken naar de bewoners van het eilandje van de kust.

En tot slot de Plattegrond.

---------------------------
Dieren

Flamingo´s (3xv - 2xM)+ nog wat baby's heb nog niet goed gezien wat het is
Snoeken (2xV - 2xM) + Weer plus wat baby's zijn er een hoop dus ze staan te koop.
Kluten (3xV - 3xM)

Bericht veranderd door: Dierenpark - Woensdag, 27 Okt 2010, 11:06
BerichtNieuws Uit de Zoo
Er Zijn 2 Kleine Flamingo's geboren en nog 1 Flamingo zit in het ei in het Flamingo verblijf. ook heeft deze een paar kleine aanpassingen ondergaan om de kleine Baby Flamingo's tevreden te houden.
Ook is de Giraf die de Zoo zou krijgen al weer verkocht aan VoltaZoo. Hier voor kreeg WildLife Detroid 2 mannetjes Snoeken. Ze hebben het nu naar hun zin met de 2 twee vrouwelijke snoeken die WildLife ook Kado kreeg. Verder wil Wildlife nog 2 dieren teruil stellen dat zijn een koppeltje Bizons. Mensen mogen ons een leuk kopeltje dieren terug geven of natuurlijk 1.

Nieuwe Update.
Een Hoop nieuwe dingen en 2 nieuwe verblijven in de zoo.

Laten we maar beginnen met de kleine aanpassingen in het Flamingo verblijf. want er zijn kleine Flamingo's in WildLife hiervoor hebben wij een binnenverblijf aan gelegd. en nog meer struiken waar de jongen zich in kunnen verschuilen.

Het nieuwe Hok van de Flamingo's.

Dan gaan we nu even in het hok kijken naar de kleine Bewoners.

Hier zie je er een met zijn moeder. dit was de enige die we op de foto konden krijgen de andere liepen steeds weg.

Als je naast het Flamingo verblijf kijkt dan zie je een tank met een nieuwe heuvel. hier leven nieuwe dieren in een ding het zijn vissen.

Misschien zie je ze al maar eventjes voor de duidelijkheid het zijn Snoeken. het waren er eerst 4 (2xV - 2xM) Nu zijn er een paar jongen bij gekomen. ik stel daarom ook een koppeltje te ruil voor een andere dierentuin.

Hier nog een paar Screens van de Snoeken en het hok.

Als we dan iets verder lopen zien we nog een verblijf. dit is een voliere. Hier zitten Kluten in.(3xV - 3xM) Deze zijn overgevlogen van Volta zoo.

Boven Aanzicht.

Dan gaan we nu kijken naar de bewoners van het eilandje van de kust.

En tot slot de Plattegrond.

---------------------------
Dieren

Flamingo´s (3xv - 2xM)+ nog wat baby's heb nog niet goed gezien wat het is
Snoeken (2xV - 2xM) + Weer plus wat baby's zijn er een hoop dus ze staan te koop.
Kluten (3xV - 3xM)

Toegevoegd op 26 Okt 2010 om 22:25
Jeroen-krokofreak
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 18:01 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Heel leuk gemaakt hoor.
Het flamingo verblijf vind ik het leukst. :D
Verder ook leuk gedaan dat verblijf van die snoeken, ook al is het niet echt mijn stijl om bassins uit de lucht te laten steken.
Over het kluuten verblijf; Ik kan er niet veel over zeggen, ik zou graag wat meer screens van dit verblijf willen zien. Ik zie namelijk alleen een overzicht, met een dak er voor en een foto waar alleen de kluut opstaat.
maar verder goed gedaan, ik kijk uit naar de nieuwe verblijven. ;)

Pokemon White team!
BerichtHeel leuk gemaakt hoor.
Het flamingo verblijf vind ik het leukst. :D
Verder ook leuk gedaan dat verblijf van die snoeken, ook al is het niet echt mijn stijl om bassins uit de lucht te laten steken.
Over het kluuten verblijf; Ik kan er niet veel over zeggen, ik zou graag wat meer screens van dit verblijf willen zien. Ik zie namelijk alleen een overzicht, met een dak er voor en een foto waar alleen de kluut opstaat.
maar verder goed gedaan, ik kijk uit naar de nieuwe verblijven. ;)

Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 18:01
catfreako
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 21:17 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO

Curator

mooi flamingo verblijf en het is ook niet echt mijn smaak om bassins de hoogte in te werken, maar het is jou zoo dus.......
ook wil ik even kwijt dat je geen bizons in je park hebt en je ze wel te ruil hebt staan.
verder; toppie ga zo door

Berichtmooi flamingo verblijf en het is ook niet echt mijn smaak om bassins de hoogte in te werken, maar het is jou zoo dus.......
ook wil ik even kwijt dat je geen bizons in je park hebt en je ze wel te ruil hebt staan.
verder; toppie ga zo door

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 21:17
Dierenpark
Datum: Donderdag, 28 Okt 2010, 09:59 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Update 3 (mega voor mij doen)

Naja wij lopen dus weer in het hok. krijgen we te horen dat er een paar grote veranderingen zijn geweest. bijvoorbeeld de overbevolking bij de snoeken. naja kijk zelf maar (is niet meer normaal hoor)

Oke is dat druk of niet. naja ik kan je gelukkig vertellen we zitten nu al met 100 snoeken. dus ik zou zeggen Gratis aftehalen zoveel je wilt ze planten zich niet zo snel voorthoor ( :p )

De Flamingo's zijn verhuisd naar Dierenpark Wonderen R'Dam. wij hebben van hun drie koppeltjes dieren gekregen. de een zit in het hok van de Flamingo´s

Dan heb ik nog het boven aanzicht voor jullie van het hok.

naja voor zover de Capibara´s

om nog eventjes te zeggen het Kluten verblijf is gesloopt en ergens anders op nieuw gebouwd wegens teweinig ruimte in het park als het verblijf daar zou blijven staan screens later in deze update.

Naja we komen nu bij een nieuw gedeelte in. hier de screen van het bovenaanzicht

De hokken zitten zo. Vooraan dat bassin zijn de Beluga Steuren daar tegen over dat gewone hok is het hok van de Dwerg Mangoest. en naast de Dwergmangoest de Voiliere

Hier het kleine drink en snoep standje.

Dan gaan we nu naar ons eerste hok dat van de Dwerg mangoest

het hok van buiten aan

De mannelijke Dwerg mangoest. Vrouwtje zit nu samen met een paar Struisvogels en Alpensneewhoenen op transport naar de zoo.

Dan gaan we nu naar het andere verblijf van de zoo. De Beluga Steuren.

Het bovenaanzicht.

Een paar Steuren.

Nog meer Beluga Steuren. Ze zijn trouwens ook teruil. bij kleine aantallen ook gratis aftehalen.

dan gaan we nu naar ons nieuwe verblijf van de Kluten. ze zijn met grote aantallen dus ik geef ze ook weer gratis weg.

Schuinbovenaanzicht.

De kluten zwerm

Nog meer Kluten

Buiten het verblijf.

Dan lopen we nu helemaal naar de andere kant van zoo. daar vinden wij drie diersoorten. (Boliviaanse Doodshoofdaapjes, Toekans, Blauwe kroonduiven)

we gaan eerst naar de Doodshoofdaapjes. Deze zijn overgekomen van Voltazoo en nog een andere zoo (ff naam vergeten sorry)

Vanaf buiten.

Aapjes

Nog meer Aapjes.

Dit is het toekomstige Sneeuwhoenen verblijf.(moet nog verder ingericht worden)

Dan gaan we nu naar de andere voiliere met de Toekans en Blauwe Kroonduiven.
[img] http://img28.imageshack.us/img28/9209/pic23ts.jpg[/img]
Saai buiten aanzicht zonderplanten(moesten er toen nog in)

Bovenaanzicht

Blauwe Kroonduif

Andere Kroonduif

Toekan

en dan als laaste natuurlijk de Plattegrond. (ik zal bij de volgende Update een dierenlijst plaatsen.)

Wil je Dierenruilen of Gratis afhalen mag altijd maar vraag dat in mijn trade topic of via PB

BerichtUpdate 3 (mega voor mij doen)

Naja wij lopen dus weer in het hok. krijgen we te horen dat er een paar grote veranderingen zijn geweest. bijvoorbeeld de overbevolking bij de snoeken. naja kijk zelf maar (is niet meer normaal hoor)

Oke is dat druk of niet. naja ik kan je gelukkig vertellen we zitten nu al met 100 snoeken. dus ik zou zeggen Gratis aftehalen zoveel je wilt ze planten zich niet zo snel voorthoor ( :p )

De Flamingo's zijn verhuisd naar Dierenpark Wonderen R'Dam. wij hebben van hun drie koppeltjes dieren gekregen. de een zit in het hok van de Flamingo´s

Dan heb ik nog het boven aanzicht voor jullie van het hok.

naja voor zover de Capibara´s

om nog eventjes te zeggen het Kluten verblijf is gesloopt en ergens anders op nieuw gebouwd wegens teweinig ruimte in het park als het verblijf daar zou blijven staan screens later in deze update.

Naja we komen nu bij een nieuw gedeelte in. hier de screen van het bovenaanzicht

De hokken zitten zo. Vooraan dat bassin zijn de Beluga Steuren daar tegen over dat gewone hok is het hok van de Dwerg Mangoest. en naast de Dwergmangoest de Voiliere

Hier het kleine drink en snoep standje.

Dan gaan we nu naar ons eerste hok dat van de Dwerg mangoest

het hok van buiten aan

De mannelijke Dwerg mangoest. Vrouwtje zit nu samen met een paar Struisvogels en Alpensneewhoenen op transport naar de zoo.

Dan gaan we nu naar het andere verblijf van de zoo. De Beluga Steuren.

Het bovenaanzicht.

Een paar Steuren.

Nog meer Beluga Steuren. Ze zijn trouwens ook teruil. bij kleine aantallen ook gratis aftehalen.

dan gaan we nu naar ons nieuwe verblijf van de Kluten. ze zijn met grote aantallen dus ik geef ze ook weer gratis weg.

Schuinbovenaanzicht.

De kluten zwerm

Nog meer Kluten

Buiten het verblijf.

Dan lopen we nu helemaal naar de andere kant van zoo. daar vinden wij drie diersoorten. (Boliviaanse Doodshoofdaapjes, Toekans, Blauwe kroonduiven)

we gaan eerst naar de Doodshoofdaapjes. Deze zijn overgekomen van Voltazoo en nog een andere zoo (ff naam vergeten sorry)

Vanaf buiten.

Aapjes

Nog meer Aapjes.

Dit is het toekomstige Sneeuwhoenen verblijf.(moet nog verder ingericht worden)

Dan gaan we nu naar de andere voiliere met de Toekans en Blauwe Kroonduiven.
[img] http://img28.imageshack.us/img28/9209/pic23ts.jpg[/img]
Saai buiten aanzicht zonderplanten(moesten er toen nog in)

Bovenaanzicht

Blauwe Kroonduif

Andere Kroonduif

Toekan

en dan als laaste natuurlijk de Plattegrond. (ik zal bij de volgende Update een dierenlijst plaatsen.)

Wil je Dierenruilen of Gratis afhalen mag altijd maar vraag dat in mijn trade topic of via PB

Toegevoegd op 28 Okt 2010 om 09:59
Jeroen-krokofreak
Datum: Donderdag, 28 Okt 2010, 14:50 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Leuke update.
Het mangoesten en steuren verblijf vind ik de leukste verblijven.
Ze zijn vooral heel mooi aangelegd en er zit best wel veel beplanting in.
Ben benieuwd wat er nog meer komt in je zoo want je gaat als een sneltrein met die updates. :p

Pokemon White team!
BerichtLeuke update.
Het mangoesten en steuren verblijf vind ik de leukste verblijven.
Ze zijn vooral heel mooi aangelegd en er zit best wel veel beplanting in.
Ben benieuwd wat er nog meer komt in je zoo want je gaat als een sneltrein met die updates. :p

Toegevoegd op 28 Okt 2010 om 14:50
Dierenpark
Datum: Donderdag, 28 Okt 2010, 15:13 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Nieuws
WildLife Detroid word Verbouwd alle hokken worden gesloopt. en ze worden even later weer opgebouwd. ik zal later deze dagen een grote update plaatsen met alle nieuwe hokken in Wildlife Detroid.
BerichtNieuws
WildLife Detroid word Verbouwd alle hokken worden gesloopt. en ze worden even later weer opgebouwd. ik zal later deze dagen een grote update plaatsen met alle nieuwe hokken in Wildlife Detroid.

Toegevoegd op 28 Okt 2010 om 15:13
Search:

Hosted by uCoz