Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

WildLife Oakland
Dierenpark
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 12:27 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Hallo mensen dit is weer een nieuwe update van WildLife Detroid. de zoo is bijna vol maar ik heb een paar nieuwe ideeén voor de zoo maar dat zien jullie aan het einde van de update. verder vandaag in deze update.
De maki's.
Het nieuwe Aquaruim.
het nieuwe Otter verblijf.
De Overzichten van alle verblijven.

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.

we gaan vandaag eerst weer naar de tropen kas. want daar is een nieuwe diersoort gekomen. ze zijn overgevlogen van Dierenpark De wonderen in Rotterdam. ze zijn bedoeld om hier een groepje testichten dat later weer 1 vrouwtje terug kan naar Dierenpark de Wonderen.

Hier een screen van de Maki's

Dan gaan we nu verder naar het nieuwe gedeelte in het park. het gebouw is ongeveer net zo groot als de TVD maar het is het Aquarium hier zitten vissen Reptielen en Zeezoogdieren in. eigenlijk een beetje van alles.

Als we zijn binnen gekomen komen we aan bij de Zandbankhaaien. De Zandbank haaien zijn net overgekomen het was nog maar de vraag of we ze op deze update konden zetten maar ja dat kon gelukkig wel.

De zandbank haaien had zich goed verstopt dit waren de enige die ik kon maken.

Als we tegen over het Zandbankhaaien Bassin kijken zien we een klein eilandje met veel water en op dat water nog een Eilandje. dit kan eigenlijk maar van 2 diersoorten zijn. Groene Zeeschildpadden en de Indische Bruinvis.

Grote land eiland met op achtergrond klein eilandje.

Onderwater zicht je ziet de dieren al.

Je ziet de dieren al beter we zaten op een klein afstandje we wouden niet tedicht bij komen anders schrokken de dieren misschien.

Als we dan bij de Zeeschildpadden en Indische Bruin vis een klein weggetje in gaan komen we bij een groot aquaruim met 4 bassins maar de meesten zijn gedeeld door 2 dieren.

we beginnen bij de Stekkelroggen en de BelugaSteur. ik heb hellaas geen foto's waar de Stekkelrog goed op te zien is.

De Beluga Steur

Als we dan een bassin verder lopen komen we bij 2 dieren uit. de een eet zeewier en de andere niks. de een is groot de andere niet de een is een zeezoogdier de andere een vis.

Of tewel de Caraïbische lamantijn en de Franse Keizervis.

een Lamantijn

een van de Vier keizervissen.

Allemaal de Beesies.

daar tegen over staat een bassin met oude bekende.of tewel. de Snoeken deze waren in de vorige zoo helaas gestorven maar ik kon van Voltazoo nog een klein paartje krijgen die zich nu weer aan het voortplanten waren.

De Snoeken.

De snoeken nog een keer.

Dan lopen we naar het allerlaatste verblijf van het Aquarium het Bassin van de Kobold haaien ze zijn nu met zijn drieën

Dan nu het overzicht van het Aquarium

Het echte Aquarium gedeelte

Het Kust Gedeelte.

Hellaas moet ik melden dat de Dingsingo's zijn uitgestorven ik kreeg een paartje Fenneken van CheetaSuuS

Dan gaan we nu over naar een nieuw hok van ons. met al een oude bekende de Europese Otters zijn verhuist en hebben nu een groot huis.

Dan nu zal ik alle overzichten van de Hokken laten zien.

Doodshoofd aapjes en Okapi's

Magot en Stokstaarten.

Emoe en Bizon.

Cheeta

Tijgers

Fennek en Manoel

Gernoek

Vari's

Zonberen

En tot slot de plattegrond.

En de Bouwplannen zijn

Moeras (Dec Jan)
Wild Afrika (Dec)
Madagaskar Maddness (Dec, Jan)
Woestijn Dessert (Dec)
En de Doodshoofdaapjes worden bij Madagaskar Maddness gedaan ik weet ze leven niet in Madagaskar maar dat komt op overgang van Afrika en Madagaskar.

Bizon 12xV 11xM
Caraïbische Lamantijn 1xV 1xM
Cheeta 4xV 7xM
Doodshoofdaapje 20xV 20xM
Dwergnijlpaard 18xV 19xM
Emoe 15xV 15xM
Europese Otter 2xV 1xM
Fennek 1xV 1xM
Franse Keizer vis 2xV 2xM
Gernoek 3xV 8xM
Groene Zeeschildpad 5xV 5xM
Indische Bruinvis 3xV 2xM
Japanse Paling 4xV 4xM
KoboldHaai 1xV 3xM
Magot 30xV 16xM
Maleise Zonbeer 1xM
Manoel 2xV 2xM
Okapi 2xV 1xM
Pauwoogzoetwaterrog 5xV 5xM
RingStaart Maki 4xV 2xM
Snoek 4xV 3xM
Stokstaart 10xV 10xM
Toekan 5xV 5xM
Woestijn Varaan 1xV 1xM
Zwart Witte Vari 15xV 15xM
Zwarte Neushoorn 1xV 1xM
Zandbank Haai 1xV 1xM

Dierenlijst.

Added (07 Dec 2010, 12:27)
---------------------------------------------
GeUpdate.

Bericht veranderd door: Dierenpark - Dinsdag, 07 Dec 2010, 12:26
BerichtHallo mensen dit is weer een nieuwe update van WildLife Detroid. de zoo is bijna vol maar ik heb een paar nieuwe ideeén voor de zoo maar dat zien jullie aan het einde van de update. verder vandaag in deze update.
De maki's.
Het nieuwe Aquaruim.
het nieuwe Otter verblijf.
De Overzichten van alle verblijven.

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.

we gaan vandaag eerst weer naar de tropen kas. want daar is een nieuwe diersoort gekomen. ze zijn overgevlogen van Dierenpark De wonderen in Rotterdam. ze zijn bedoeld om hier een groepje testichten dat later weer 1 vrouwtje terug kan naar Dierenpark de Wonderen.

Hier een screen van de Maki's

Dan gaan we nu verder naar het nieuwe gedeelte in het park. het gebouw is ongeveer net zo groot als de TVD maar het is het Aquarium hier zitten vissen Reptielen en Zeezoogdieren in. eigenlijk een beetje van alles.

Als we zijn binnen gekomen komen we aan bij de Zandbankhaaien. De Zandbank haaien zijn net overgekomen het was nog maar de vraag of we ze op deze update konden zetten maar ja dat kon gelukkig wel.

De zandbank haaien had zich goed verstopt dit waren de enige die ik kon maken.

Als we tegen over het Zandbankhaaien Bassin kijken zien we een klein eilandje met veel water en op dat water nog een Eilandje. dit kan eigenlijk maar van 2 diersoorten zijn. Groene Zeeschildpadden en de Indische Bruinvis.

Grote land eiland met op achtergrond klein eilandje.

Onderwater zicht je ziet de dieren al.

Je ziet de dieren al beter we zaten op een klein afstandje we wouden niet tedicht bij komen anders schrokken de dieren misschien.

Als we dan bij de Zeeschildpadden en Indische Bruin vis een klein weggetje in gaan komen we bij een groot aquaruim met 4 bassins maar de meesten zijn gedeeld door 2 dieren.

we beginnen bij de Stekkelroggen en de BelugaSteur. ik heb hellaas geen foto's waar de Stekkelrog goed op te zien is.

De Beluga Steur

Als we dan een bassin verder lopen komen we bij 2 dieren uit. de een eet zeewier en de andere niks. de een is groot de andere niet de een is een zeezoogdier de andere een vis.

Of tewel de Caraïbische lamantijn en de Franse Keizervis.

een Lamantijn

een van de Vier keizervissen.

Allemaal de Beesies.

daar tegen over staat een bassin met oude bekende.of tewel. de Snoeken deze waren in de vorige zoo helaas gestorven maar ik kon van Voltazoo nog een klein paartje krijgen die zich nu weer aan het voortplanten waren.

De Snoeken.

De snoeken nog een keer.

Dan lopen we naar het allerlaatste verblijf van het Aquarium het Bassin van de Kobold haaien ze zijn nu met zijn drieën

Dan nu het overzicht van het Aquarium

Het echte Aquarium gedeelte

Het Kust Gedeelte.

Hellaas moet ik melden dat de Dingsingo's zijn uitgestorven ik kreeg een paartje Fenneken van CheetaSuuS

Dan gaan we nu over naar een nieuw hok van ons. met al een oude bekende de Europese Otters zijn verhuist en hebben nu een groot huis.

Dan nu zal ik alle overzichten van de Hokken laten zien.

Doodshoofd aapjes en Okapi's

Magot en Stokstaarten.

Emoe en Bizon.

Cheeta

Tijgers

Fennek en Manoel

Gernoek

Vari's

Zonberen

En tot slot de plattegrond.

En de Bouwplannen zijn

Moeras (Dec Jan)
Wild Afrika (Dec)
Madagaskar Maddness (Dec, Jan)
Woestijn Dessert (Dec)
En de Doodshoofdaapjes worden bij Madagaskar Maddness gedaan ik weet ze leven niet in Madagaskar maar dat komt op overgang van Afrika en Madagaskar.

Bizon 12xV 11xM
Caraïbische Lamantijn 1xV 1xM
Cheeta 4xV 7xM
Doodshoofdaapje 20xV 20xM
Dwergnijlpaard 18xV 19xM
Emoe 15xV 15xM
Europese Otter 2xV 1xM
Fennek 1xV 1xM
Franse Keizer vis 2xV 2xM
Gernoek 3xV 8xM
Groene Zeeschildpad 5xV 5xM
Indische Bruinvis 3xV 2xM
Japanse Paling 4xV 4xM
KoboldHaai 1xV 3xM
Magot 30xV 16xM
Maleise Zonbeer 1xM
Manoel 2xV 2xM
Okapi 2xV 1xM
Pauwoogzoetwaterrog 5xV 5xM
RingStaart Maki 4xV 2xM
Snoek 4xV 3xM
Stokstaart 10xV 10xM
Toekan 5xV 5xM
Woestijn Varaan 1xV 1xM
Zwart Witte Vari 15xV 15xM
Zwarte Neushoorn 1xV 1xM
Zandbank Haai 1xV 1xM

Dierenlijst.

Added (07 Dec 2010, 12:27)
GeUpdate.

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 12:27
Jeroen-krokofreak
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 14:39 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Aardig leuke update, maar ik zie bijna alleen maar verblijven. En dan ook maar een klein stukje van de verblijven. Ik zou heel graag de verblijven willen zien vanuit het bezoekerszicht, en ik zou ook heel graag willen zien hoe de decoratie is, BUITEN de verblijven. Verder zijn de verblijven aardig mooi ingericht. Alleen ben ik ontevreden over het koboldhaaien verblijf. Koboldhaaien..in kust water..?? (volgens mij horen ze in de donkere dieptes van de zeeën, en zou dit dus ook in zoo's moeten zijn..)

Pokemon White team!
BerichtAardig leuke update, maar ik zie bijna alleen maar verblijven. En dan ook maar een klein stukje van de verblijven. Ik zou heel graag de verblijven willen zien vanuit het bezoekerszicht, en ik zou ook heel graag willen zien hoe de decoratie is, BUITEN de verblijven. Verder zijn de verblijven aardig mooi ingericht. Alleen ben ik ontevreden over het koboldhaaien verblijf. Koboldhaaien..in kust water..?? (volgens mij horen ze in de donkere dieptes van de zeeën, en zou dit dus ook in zoo's moeten zijn..)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 14:39
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 16:33 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik vind de dierentuin geweldig alleen ben ik niet zo in van het graslandthema. Om alles zeg maar in grasland te doen. Maar dat is jou keuze. Maar verder vind ik de vormen geweldig van de hokken en veel variatie van de dieren en ook het vissengedeelte vind ik geweldig. Alleen hebben de schildpadden wel een plek om hun ei te leggen want dat zie ik zou niet. Verder zou ik inderdaad ook een keertje als bezoeker willen kijken om te kijken om alles goed en leuk is ingericht. Maar verder goed gedaan en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk vind de dierentuin geweldig alleen ben ik niet zo in van het graslandthema. Om alles zeg maar in grasland te doen. Maar dat is jou keuze. Maar verder vind ik de vormen geweldig van de hokken en veel variatie van de dieren en ook het vissengedeelte vind ik geweldig. Alleen hebben de schildpadden wel een plek om hun ei te leggen want dat zie ik zou niet. Verder zou ik inderdaad ook een keertje als bezoeker willen kijken om te kijken om alles goed en leuk is ingericht. Maar verder goed gedaan en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 16:33
Dierenpark
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 19:32 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Ik ben echt slecht met Opslaan mensen.

WLD is nu al weer gecrasht. maar ik zal eerst even aan raymond vragen of hij hem kan maken.

Added (11 Dec 2010, 19:32)
Update

Hallo mensen na helaas het verlies van de oude WLD en de andere WLD heb ik me nu voor genomen beter op teletten met opslaan.

naja hier is mijn nieuwe zoo. vandaag helaas maar een kleine update. 1 hok die in de ingang zit en de ingang zelf.

De ene kant met bomen en planten.

De andere kant.

Dan lopen we nu verder de ingang in.

Hier staan mijn medewerkers altijd vrolijk klaar

Dan kijken we achter ons waar de we de eerste diersoort van de zoo kunnen zien. de Franse keizer vis.

Dan kijken we naast de Kassa naar de planten en de bomen.

Dan nog even wat mooie kiekjes van de Franse Keizer vissen.

en dan nog even de overzichten.

Met dak

Zonder dak.

De volgende keer in WLD

2 nieuwe verblijven.
en de bewoners.
de plategrond
en de dierenlijst.

BerichtIk ben echt slecht met Opslaan mensen.

WLD is nu al weer gecrasht. maar ik zal eerst even aan raymond vragen of hij hem kan maken.

Added (11 Dec 2010, 19:32)
Update

Hallo mensen na helaas het verlies van de oude WLD en de andere WLD heb ik me nu voor genomen beter op teletten met opslaan.

naja hier is mijn nieuwe zoo. vandaag helaas maar een kleine update. 1 hok die in de ingang zit en de ingang zelf.

De ene kant met bomen en planten.

De andere kant.

Dan lopen we nu verder de ingang in.

Hier staan mijn medewerkers altijd vrolijk klaar

Dan kijken we achter ons waar de we de eerste diersoort van de zoo kunnen zien. de Franse keizer vis.

Dan kijken we naast de Kassa naar de planten en de bomen.

Dan nog even wat mooie kiekjes van de Franse Keizer vissen.

en dan nog even de overzichten.

Met dak

Zonder dak.

De volgende keer in WLD

2 nieuwe verblijven.
en de bewoners.
de plategrond
en de dierenlijst.

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 19:32
Erry2000
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 19:38 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Een kleine update, maar wel een leuk begin.
Ik ben het niet helemaal eens met de boomkeuze bij de ingang, maargoed dat is een kwestie van smaak.
Het ingang gebouwtje is leuk, al vind ik de scherpe hoek bij het keizersvissenverblijf minder.
Maar verder leuk gedaan, ik ben benieuwd naar de rest van je zoo.

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtEen kleine update, maar wel een leuk begin.
Ik ben het niet helemaal eens met de boomkeuze bij de ingang, maargoed dat is een kwestie van smaak.
Het ingang gebouwtje is leuk, al vind ik de scherpe hoek bij het keizersvissenverblijf minder.
Maar verder leuk gedaan, ik ben benieuwd naar de rest van je zoo.

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 19:38
IK
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 20:12 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

mooi gedaan veel beplanting en een goede kassa
Berichtmooi gedaan veel beplanting en een goede kassa

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 20:12
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 11 Dec 2010, 21:15 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Gezellige dierentuin met veel watervissen maar dat is juist wel leuk!!! Mooie bassins ook en het kustverblijf is geweldig. Je zou eventueel nog een boompje kunnen plaatsen want nu lijkt het een beetje leeg. Maar verder echt heel erg mooi, veel groen in de bassins en de vogels hebben het ook goed. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtGezellige dierentuin met veel watervissen maar dat is juist wel leuk!!! Mooie bassins ook en het kustverblijf is geweldig. Je zou eventueel nog een boompje kunnen plaatsen want nu lijkt het een beetje leeg. Maar verder echt heel erg mooi, veel groen in de bassins en de vogels hebben het ook goed. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 11 Dec 2010 om 21:15
gerbanno
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 17:36 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Ziet er leuk uit, al zijn je verblijven misschien wel wat te vol ;)
Ik mis wel bankjes etc. buiten de verblijven ;)
En als laatste gok ik dat de diersoort een Zwart-witte vari is ;)

Hi, ik ben Gerben ;)
En zo wil ik ook graag genoemt worden.
BerichtZiet er leuk uit, al zijn je verblijven misschien wel wat te vol ;)
Ik mis wel bankjes etc. buiten de verblijven ;)
En als laatste gok ik dat de diersoort een Zwart-witte vari is ;)

Bericht getypt door - gerbanno
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 17:36
Jeroen-krokofreak
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 17:47 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

De verblijven buiten het tropen gebouw zijn toppie gemaakt, je hebt daar vast wel veel werk aan besteed..
Dan nu over het tropen gebouw;
1. Het is kaal
2. Ik weet wat dat 'geheimzinnige' diersoort is..waarom zou je die in hemelsnaam in een tropengebouw zetten!! Als je je indenkt dat ie in het echt gewoon over het pad kan lopen, en gewoon naar de bezoekers toe..?
3. De ingang van je gebouw is gewoon bereikbaar voor de dieren.. Ik weet dat het niet helemaal dichtkan, maar je had de gang naar buiten wel iets langer mogen maken. Je dieren zouden in het echt gewoon kunnen ontsnappen.
4. Waarom maak je een binnenverblijf voor dwergnijlpaarden in een tropengebouw..? Ik denk niet echt dat dwergnijlpaarden hier thuis horen, en ik vind het zelf ook best raar dat de grond van tropisch regenwoud veranderd in grasland. Ook vind ik het raar dat ze überhaupt in een binnenverblijf hebben, ik zou ze eerder een buitenverblijf hebben gegeven. Maar ja, dat is mijn mening.
5. Ik zou eigenlijk meer een kas willen zien, dan een tropen gebouw (Geheel mijn mening, dit hoeft echt niet te veranderen als jij een tropengebouw mooier vind!!), maar het tropengebouw is gewoonweg erg donker, en geen van de dieren heeft een buitenverblijf..dus ze zien eigenlijk geen daglicht, terwijl het eigenlijk gewoon dagdieren zijn. Je zou gelijk kunnen krijgen van me als je zegt, ik heb een paar koepels. Ik vind het maar vrij weinig licht, en ik denk dat het beter zou zijn als het licht in het hele gebouw kon komen.
Sorry voor mijn erge kritiek. Dit doe ik eigenlijk bijna nooit, maar ik vond gewoon dat ik dit moest zeggen. ;)
Maar ik vind het gedeelte buiten erg mooi, dat is wel goed gelukt!! (afentoe mis ik wel waar we ineens heen gaan en wat we ineens zien, maar goed..)

Pokemon White team!
BerichtDe verblijven buiten het tropen gebouw zijn toppie gemaakt, je hebt daar vast wel veel werk aan besteed..
Dan nu over het tropen gebouw;
1. Het is kaal
2. Ik weet wat dat 'geheimzinnige' diersoort is..waarom zou je die in hemelsnaam in een tropengebouw zetten!! Als je je indenkt dat ie in het echt gewoon over het pad kan lopen, en gewoon naar de bezoekers toe..?
3. De ingang van je gebouw is gewoon bereikbaar voor de dieren.. Ik weet dat het niet helemaal dichtkan, maar je had de gang naar buiten wel iets langer mogen maken. Je dieren zouden in het echt gewoon kunnen ontsnappen.
4. Waarom maak je een binnenverblijf voor dwergnijlpaarden in een tropengebouw..? Ik denk niet echt dat dwergnijlpaarden hier thuis horen, en ik vind het zelf ook best raar dat de grond van tropisch regenwoud veranderd in grasland. Ook vind ik het raar dat ze überhaupt in een binnenverblijf hebben, ik zou ze eerder een buitenverblijf hebben gegeven. Maar ja, dat is mijn mening.
5. Ik zou eigenlijk meer een kas willen zien, dan een tropen gebouw (Geheel mijn mening, dit hoeft echt niet te veranderen als jij een tropengebouw mooier vind!!), maar het tropengebouw is gewoonweg erg donker, en geen van de dieren heeft een buitenverblijf..dus ze zien eigenlijk geen daglicht, terwijl het eigenlijk gewoon dagdieren zijn. Je zou gelijk kunnen krijgen van me als je zegt, ik heb een paar koepels. Ik vind het maar vrij weinig licht, en ik denk dat het beter zou zijn als het licht in het hele gebouw kon komen.
Sorry voor mijn erge kritiek. Dit doe ik eigenlijk bijna nooit, maar ik vond gewoon dat ik dit moest zeggen. ;)
Maar ik vind het gedeelte buiten erg mooi, dat is wel goed gelukt!! (afentoe mis ik wel waar we ineens heen gaan en wat we ineens zien, maar goed..)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 17:47
IK
Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 19:25 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Mooi park het tropengebouw heeft weinig planten maar goede variatie aan dieren.
De andere hokken lijken me wel wat klein.
En met de doorloop voliere krijg je dan geen bange mensen?

Bericht veranderd door: IK - Vrijdag, 24 Dec 2010, 19:25
BerichtMooi park het tropengebouw heeft weinig planten maar goede variatie aan dieren.
De andere hokken lijken me wel wat klein.
En met de doorloop voliere krijg je dan geen bange mensen?

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 24 Dec 2010 om 19:25
Search:

Hosted by uCoz