Hallo mensen dit is weer een nieuwe update van WildLife Detroid. de zoo is bijna vol maar ik heb een paar nieuwe ideeén voor de zoo maar dat zien jullie aan het einde van de update. verder vandaag in deze update.
De maki's.
Het nieuwe Aquaruim.
het nieuwe Otter verblijf.
De Overzichten van alle verblijven. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.
we gaan vandaag eerst weer naar de tropen kas. want daar is een nieuwe diersoort gekomen. ze zijn overgevlogen van Dierenpark De wonderen in Rotterdam. ze zijn bedoeld om hier een groepje testichten dat later weer 1 vrouwtje terug kan naar Dierenpark de Wonderen.
Hier een screen van de Maki's
Dan gaan we nu verder naar het nieuwe gedeelte in het park. het gebouw is ongeveer net zo groot als de TVD maar het is het Aquarium hier zitten vissen Reptielen en Zeezoogdieren in. eigenlijk een beetje van alles.
Als we zijn binnen gekomen komen we aan bij de Zandbankhaaien. De Zandbank haaien zijn net overgekomen het was nog maar de vraag of we ze op deze update konden zetten maar ja dat kon gelukkig wel.
De zandbank haaien had zich goed verstopt dit waren de enige die ik kon maken.
Als we tegen over het Zandbankhaaien Bassin kijken zien we een klein eilandje met veel water en op dat water nog een Eilandje. dit kan eigenlijk maar van 2 diersoorten zijn. Groene Zeeschildpadden en de Indische Bruinvis.
Grote land eiland met op achtergrond klein eilandje.
Onderwater zicht je ziet de dieren al.
Je ziet de dieren al beter we zaten op een klein afstandje we wouden niet tedicht bij komen anders schrokken de dieren misschien.
Als we dan bij de Zeeschildpadden en Indische Bruin vis een klein weggetje in gaan komen we bij een groot aquaruim met 4 bassins maar de meesten zijn gedeeld door 2 dieren.
we beginnen bij de Stekkelroggen en de BelugaSteur. ik heb hellaas geen foto's waar de Stekkelrog goed op te zien is.
De Beluga Steur
Als we dan een bassin verder lopen komen we bij 2 dieren uit. de een eet zeewier en de andere niks. de een is groot de andere niet de een is een zeezoogdier de andere een vis.
Of tewel de Caraïbische lamantijn en de Franse Keizervis.
een Lamantijn
een van de Vier keizervissen.
Allemaal de Beesies.
daar tegen over staat een bassin met oude bekende.of tewel. de Snoeken deze waren in de vorige zoo helaas gestorven maar ik kon van Voltazoo nog een klein paartje krijgen die zich nu weer aan het voortplanten waren.
De Snoeken.
De snoeken nog een keer.
Dan lopen we naar het allerlaatste verblijf van het Aquarium het Bassin van de Kobold haaien ze zijn nu met zijn drieën
Dan nu het overzicht van het Aquarium
Het echte Aquarium gedeelte
Het Kust Gedeelte.
Hellaas moet ik melden dat de Dingsingo's zijn uitgestorven ik kreeg een paartje Fenneken van CheetaSuuS
Dan gaan we nu over naar een nieuw hok van ons. met al een oude bekende de Europese Otters zijn verhuist en hebben nu een groot huis.
Dan nu zal ik alle overzichten van de Hokken laten zien.
Doodshoofd aapjes en Okapi's
Magot en Stokstaarten.
Emoe en Bizon.
Cheeta
Tijgers
Fennek en Manoel
Gernoek
Vari's
Zonberen
En tot slot de plattegrond.
En de Bouwplannen zijn
Moeras (Dec Jan)
Wild Afrika (Dec)
Madagaskar Maddness (Dec, Jan)
Woestijn Dessert (Dec)
En de Doodshoofdaapjes worden bij Madagaskar Maddness gedaan ik weet ze leven niet in Madagaskar maar dat komt op overgang van Afrika en Madagaskar.
Bizon 12xV 11xM
Caraïbische Lamantijn 1xV 1xM
Cheeta 4xV 7xM
Doodshoofdaapje 20xV 20xM
Dwergnijlpaard 18xV 19xM
Emoe 15xV 15xM
Europese Otter 2xV 1xM
Fennek 1xV 1xM
Franse Keizer vis 2xV 2xM
Gernoek 3xV 8xM
Groene Zeeschildpad 5xV 5xM
Indische Bruinvis 3xV 2xM