Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 7 of 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Dierenpark Spijk
Dierenpark
Datum: Woensdag, 25 Mei 2011, 16:21 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

de rivier dolfijn naar spijk verhuizen met een tropische kast en met daar om heen nog wat kleine hokken of binnenverblijven gebouwd
Berichtde rivier dolfijn naar spijk verhuizen met een tropische kast en met daar om heen nog wat kleine hokken of binnenverblijven gebouwd

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 25 Mei 2011 om 16:21
NielsG
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 19:25 | Bericht # 62   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik vind die mangrovehal wel een super leuk idee!

BerichtIk vind die mangrovehal wel een super leuk idee!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 27 Mei 2011 om 19:25
caspar1995
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 20:04 | Bericht # 63   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

misschien iets van ''het berenbos'' dan kan je de beren uit rotterdam, hier naartoe halen, en dan een verhoogd pad er over heen laten lopen, en daar onder dan beren (en misschien wolfen, die gaan goed samen )

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtmisschien iets van ''het berenbos'' dan kan je de beren uit rotterdam, hier naartoe halen, en dan een verhoogd pad er over heen laten lopen, en daar onder dan beren (en misschien wolfen, die gaan goed samen )

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 27 Mei 2011 om 20:04
mynameis
Datum: Woensdag, 15 Jun 2011, 14:00 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Sowee, leuke zoo vergeleken met hoe hij 'vroeger' was , hij is nu wel veel verbetert. :D Vooral Het zeehonden-verblijf is mooi met die rotsmuren.
BerichtSowee, leuke zoo vergeleken met hoe hij 'vroeger' was , hij is nu wel veel verbetert. :D Vooral Het zeehonden-verblijf is mooi met die rotsmuren.

Bericht getypt door - mynameis
Toegevoegd op 15 Jun 2011 om 14:00
ZooHyena
Datum: Vrijdag, 15 Jul 2011, 15:21 | Bericht # 65   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Misschien een mooie Savanne-vlakte of een, zoals eerder genoemd, berenbos. Een Krokodillenverblijf lijkt me ook wel een keer leuk om het van jou te zien.
Ben benieuwd wat het wordt, maar ik wil in ieder geval ook even kwijt dat dit park erg mooi gemaakt is. Ik vind de kleine voliéres erg leuk en ook het bos met de everzwijnen is prachtig, vooral de dichte beplating geeft een echt boseffect!

ZooHyena :D

BerichtMisschien een mooie Savanne-vlakte of een, zoals eerder genoemd, berenbos. Een Krokodillenverblijf lijkt me ook wel een keer leuk om het van jou te zien.
Ben benieuwd wat het wordt, maar ik wil in ieder geval ook even kwijt dat dit park erg mooi gemaakt is. Ik vind de kleine voliéres erg leuk en ook het bos met de everzwijnen is prachtig, vooral de dichte beplating geeft een echt boseffect!

ZooHyena :D

Bericht getypt door - ZooHyena
Toegevoegd op 15 Jul 2011 om 15:21
tinetjeee
Datum: Zaterdag, 16 Jul 2011, 14:23 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

mooie zoo, ik vind het leuk omdat je begint met hoe de zoo er eerst uit zag, erg onderkomen en dat je dan stilaan een mooie zoo bouwt, ik vind je verblijven mooi gedaan met voldoende planten en bomen, het kust gebied vind ik echt het mooi gedaan met het zeehonden verblijf met de rotsmuren, er is echt over nagedacht! kijk uit naar je volgende update!

groetjes tinetjeee
Berichtmooie zoo, ik vind het leuk omdat je begint met hoe de zoo er eerst uit zag, erg onderkomen en dat je dan stilaan een mooie zoo bouwt, ik vind je verblijven mooi gedaan met voldoende planten en bomen, het kust gebied vind ik echt het mooi gedaan met het zeehonden verblijf met de rotsmuren, er is echt over nagedacht! kijk uit naar je volgende update!

groetjes tinetjeee

Bericht getypt door - tinetjeee
Toegevoegd op 16 Jul 2011 om 14:23
  • Page 7 of 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
Search:

Hosted by uCoz