Bedankt voor de leuke reacties! @Caspar
Ja, ik geef ze een beetje te veel ruimte, ik ben nu leuk aan het puzzelen hoe ik mijn dierentuin uitbreid. XD
Kreupelhout bij het dromedaris verblijf staat echt niet, dat heb ik namelijk al geprobeerd. En ik heb net palen bij het verhoogde pad geplaatst, bedankt voor de tips!
Nieuws!
* De dromedarissen zitten nu achter de schermen, in hun verblijf zitten nu netgiraffen & gnoes.
* De snoeken zijn verhuist naar twee andere zoo's.
* De olmen gaan zeer binnekort ook weg
* De okapi's hebben een kind gekregen
* Er is nog maar één europees wild zwijn over
* Er zijn twee nieuwe verblijven!
* We hadden even een open dag waarbij er bezoekers naar binnen konden.
En ik ben zelf een beetje trots op die nieuwe verblijven, ik zelf vind ze wel geslaagd namelijk. :$
Het eerste verblijf staat waar eerst het bassin van de snoeken stond.
Hier huizen de stokstaartjes, geen slap commentaar meer maar alleen foto's.
Zover de stokstaartjes. Nu het andere verblijf.
Het dier wat hier zit heeft dit grote, sterke hek wel nodig!
Waarschijnlijk had je het al gezien, hier zitten de leeuwen. Twee mannetjes en één vrouwtje. We proberen ze zoveel mogelijk samen te houden maar soms moeten de mannetjes even uit elkaar, daarom zijn er drie binnenverblijven. Eén voor zieke leeuwen, en twee voor de leeuwen als ze ruzie hebben.
In het midden is het beplant met veel lang gras.
Het binnenverblijf. Het is een beetje een rare dierentuin, er zijn namelijk geen bezoekers, maar er was wel een open dag. In elk geval, mochten er bezoekers zijn kunnen ze een kijkje nemen in het binnenverblijf.
Dat was het dan alweer! Graag ontvang ik tips en commentaar, ook met kritiek ben ik blij. Daar leer ik alleen maar van.