Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierentuin Kollos
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 19 Nov 2010, 15:44 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Geweldige dierentuin met geweldige dieren erin alleen jammer dat je overal grasland gebruikt, ja, dat is mijn mening, maar dat maakt niks uit. Het verhoogd pad vind ik grandioos mooi gemaakt met die hoogteverschillen erin dat maakt dat de bezoeker de dromedarissen toch kunnen aanraken. Ook mooie foto van die reskin van de lucht met die okapi!!!! Geweldig. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtGeweldige dierentuin met geweldige dieren erin alleen jammer dat je overal grasland gebruikt, ja, dat is mijn mening, maar dat maakt niks uit. Het verhoogd pad vind ik grandioos mooi gemaakt met die hoogteverschillen erin dat maakt dat de bezoeker de dromedarissen toch kunnen aanraken. Ook mooie foto van die reskin van de lucht met die okapi!!!! Geweldig. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 19 Nov 2010 om 15:44
caspar1995
Datum: Vrijdag, 19 Nov 2010, 16:08 | Bericht # 12   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

Zohé cheetasuus!
jij kan er echt wat van!
echt een hele mooie zoo!
maar wat geef jij je dieren veel ruimte zech!
dan hou je toch bijna geen ruimte over voor andere dieren?
maar goed, ik hou echt van je okapi foto's/verblijf!
en ook het wilde zwijnen verblijf ziet er erg mooi uit!
en dan de drommedarissen, erg realistiche dat je geen woestijn maakt want waar zie je dat nou in een dierentuin?
je zou wel bijvoorbeeld kreupelhout kunnen maken want dierentuinen laten het wel vaak uitdrogen.
maar het is maar een stom tipje.
je zou bij het verhoogde pad ook wat palen kunnen maken dat het niet zo zweefd wand dat is ook onrealistiche ;-)
verder echt een toffe zoo!

caspar

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
BerichtZohé cheetasuus!
jij kan er echt wat van!
echt een hele mooie zoo!
maar wat geef jij je dieren veel ruimte zech!
dan hou je toch bijna geen ruimte over voor andere dieren?
maar goed, ik hou echt van je okapi foto's/verblijf!
en ook het wilde zwijnen verblijf ziet er erg mooi uit!
en dan de drommedarissen, erg realistiche dat je geen woestijn maakt want waar zie je dat nou in een dierentuin?
je zou wel bijvoorbeeld kreupelhout kunnen maken want dierentuinen laten het wel vaak uitdrogen.
maar het is maar een stom tipje.
je zou bij het verhoogde pad ook wat palen kunnen maken dat het niet zo zweefd wand dat is ook onrealistiche ;-)
verder echt een toffe zoo!

caspar

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 19 Nov 2010 om 16:08
cheetasuus
Datum: Donderdag, 25 Nov 2010, 21:51 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Bedankt voor de leuke reacties!

@Caspar

Ja, ik geef ze een beetje te veel ruimte, ik ben nu leuk aan het puzzelen hoe ik mijn dierentuin uitbreid. XD
Kreupelhout bij het dromedaris verblijf staat echt niet, dat heb ik namelijk al geprobeerd. En ik heb net palen bij het verhoogde pad geplaatst, bedankt voor de tips! ;)

Nieuws!

* De dromedarissen zitten nu achter de schermen, in hun verblijf zitten nu netgiraffen & gnoes.
* De snoeken zijn verhuist naar twee andere zoo's.
* De olmen gaan zeer binnekort ook weg
* De okapi's hebben een kind gekregen
* Er is nog maar één europees wild zwijn over
* Er zijn twee nieuwe verblijven!
* We hadden even een open dag waarbij er bezoekers naar binnen konden. :p

En ik ben zelf een beetje trots op die nieuwe verblijven, ik zelf vind ze wel geslaagd namelijk. :$

Het eerste verblijf staat waar eerst het bassin van de snoeken stond.

Hier huizen de stokstaartjes, geen slap commentaar meer maar alleen foto's.

Zover de stokstaartjes. Nu het andere verblijf.

Het dier wat hier zit heeft dit grote, sterke hek wel nodig!

Waarschijnlijk had je het al gezien, hier zitten de leeuwen. Twee mannetjes en één vrouwtje. We proberen ze zoveel mogelijk samen te houden maar soms moeten de mannetjes even uit elkaar, daarom zijn er drie binnenverblijven. Eén voor zieke leeuwen, en twee voor de leeuwen als ze ruzie hebben.

In het midden is het beplant met veel lang gras.

Het binnenverblijf. Het is een beetje een rare dierentuin, er zijn namelijk geen bezoekers, maar er was wel een open dag. In elk geval, mochten er bezoekers zijn kunnen ze een kijkje nemen in het binnenverblijf.

Dat was het dan alweer! Graag ontvang ik tips en commentaar, ook met kritiek ben ik blij. Daar leer ik alleen maar van. :D

BerichtBedankt voor de leuke reacties!

@Caspar

Ja, ik geef ze een beetje te veel ruimte, ik ben nu leuk aan het puzzelen hoe ik mijn dierentuin uitbreid. XD
Kreupelhout bij het dromedaris verblijf staat echt niet, dat heb ik namelijk al geprobeerd. En ik heb net palen bij het verhoogde pad geplaatst, bedankt voor de tips! ;)

Nieuws!

* De dromedarissen zitten nu achter de schermen, in hun verblijf zitten nu netgiraffen & gnoes.
* De snoeken zijn verhuist naar twee andere zoo's.
* De olmen gaan zeer binnekort ook weg
* De okapi's hebben een kind gekregen
* Er is nog maar één europees wild zwijn over
* Er zijn twee nieuwe verblijven!
* We hadden even een open dag waarbij er bezoekers naar binnen konden. :p

En ik ben zelf een beetje trots op die nieuwe verblijven, ik zelf vind ze wel geslaagd namelijk. :$

Het eerste verblijf staat waar eerst het bassin van de snoeken stond.

Hier huizen de stokstaartjes, geen slap commentaar meer maar alleen foto's.

Zover de stokstaartjes. Nu het andere verblijf.

Het dier wat hier zit heeft dit grote, sterke hek wel nodig!

Waarschijnlijk had je het al gezien, hier zitten de leeuwen. Twee mannetjes en één vrouwtje. We proberen ze zoveel mogelijk samen te houden maar soms moeten de mannetjes even uit elkaar, daarom zijn er drie binnenverblijven. Eén voor zieke leeuwen, en twee voor de leeuwen als ze ruzie hebben.

In het midden is het beplant met veel lang gras.

Het binnenverblijf. Het is een beetje een rare dierentuin, er zijn namelijk geen bezoekers, maar er was wel een open dag. In elk geval, mochten er bezoekers zijn kunnen ze een kijkje nemen in het binnenverblijf.

Dat was het dan alweer! Graag ontvang ik tips en commentaar, ook met kritiek ben ik blij. Daar leer ik alleen maar van. :D

Bericht getypt door - cheetasuus
Toegevoegd op 25 Nov 2010 om 21:51
Jeroen-krokofreak
Datum: Donderdag, 25 Nov 2010, 22:12 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Beautiful!
Echt heel mooi gemaakt, ik zou het zelf echt niet beter kunnen!
Alles is zo realistisch, en het leeuwen hok is helemaal mijn stijl. :D (zie hekken van tijger verblijf@voltazoo)
De binnenverblijven heb ik ook niets aan op te merken, ze zijn gewoon realistisch. Ga zo door!!

Pokemon White team!
BerichtBeautiful!
Echt heel mooi gemaakt, ik zou het zelf echt niet beter kunnen!
Alles is zo realistisch, en het leeuwen hok is helemaal mijn stijl. :D (zie hekken van tijger verblijf@voltazoo)
De binnenverblijven heb ik ook niets aan op te merken, ze zijn gewoon realistisch. Ga zo door!!

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 25 Nov 2010 om 22:12
Erry2000
Datum: Donderdag, 25 Nov 2010, 22:57 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Wouw, het verblijf van de stokstaartjes vind ik echt heel mooi.Heel leuk hoe je eigenlijk 2 biome's combineerd.
Het is ook nog een heel realistisch verblijf. Dat vind ik vooral op de 4e foto heel goed te zien.
Het leeuwenverblijf vind ik wel iets minder omdat ze voor bezoekers niet zo goed te zien zijn, maar als je dat wegdenkt vind ik ook dat verblijf erg mooi.

Ik ben echt benieuwd naar de rest van de zoo.

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtWouw, het verblijf van de stokstaartjes vind ik echt heel mooi.Heel leuk hoe je eigenlijk 2 biome's combineerd.
Het is ook nog een heel realistisch verblijf. Dat vind ik vooral op de 4e foto heel goed te zien.
Het leeuwenverblijf vind ik wel iets minder omdat ze voor bezoekers niet zo goed te zien zijn, maar als je dat wegdenkt vind ik ook dat verblijf erg mooi.

Ik ben echt benieuwd naar de rest van de zoo.

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 25 Nov 2010 om 22:57
caspar1995
Datum: Vrijdag, 26 Nov 2010, 07:29 | Bericht # 16   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

WOW. parchtig!
ik sta echt versteld, vooral het stokstaartjes verblijf is zo mooi gemiskst met grassland :D !!
echt super mooi, heb je ook een gezellige groep?, een dierentuin zonder stokstaartjes is niet compleet ;)
en leeuwenverblijf is ook lekker ruim en geefd een heerlijk gezicht voor de leeuwen

BerichtWOW. parchtig!
ik sta echt versteld, vooral het stokstaartjes verblijf is zo mooi gemiskst met grassland :D !!
echt super mooi, heb je ook een gezellige groep?, een dierentuin zonder stokstaartjes is niet compleet ;)
en leeuwenverblijf is ook lekker ruim en geefd een heerlijk gezicht voor de leeuwen

Toegevoegd op 26 Nov 2010 om 07:29
cheetasuus
Datum: Woensdag, 01 Dec 2010, 17:33 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@Erry2000

Het was de bedoeling om inderdaad nog een punt te maken voor de bezoekers waar ze de leeuwen buiten konden kijken... maar

Dierentuin kollos is niet meer

Als ik hem opstart krijg ik een blauw scherm, waarna de hele computer rustig opnieuw opstart en doet alsof er niks is gebeurd. Ik had nog een nieuw verblijfje gebouwt van de fenekken. Daar heb ik als het goed is nog wat screens van die ik binnekort laat zien. Verder komt er een nieuwe dierentuin met dezelfde dieren. :)

Bericht@Erry2000

Het was de bedoeling om inderdaad nog een punt te maken voor de bezoekers waar ze de leeuwen buiten konden kijken... maar

Dierentuin kollos is niet meer

Als ik hem opstart krijg ik een blauw scherm, waarna de hele computer rustig opnieuw opstart en doet alsof er niks is gebeurd. Ik had nog een nieuw verblijfje gebouwt van de fenekken. Daar heb ik als het goed is nog wat screens van die ik binnekort laat zien. Verder komt er een nieuwe dierentuin met dezelfde dieren. :)

Toegevoegd op 01 Dec 2010 om 17:33
cheetasuus
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 21:37 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Dierentuin Kollos werkte ineens weer! Toch heel erg bedankt voor het aanbod Raymond!

Ondertussen ben ik toch een nieuwe dierentuin begonnen. Maar wel met de zelfde dieren, en ik blijf hem dierentuin Kollos noemen. En het 1e verblijf is al af, ik laat (waarschijnlijk) vanavond de eerste screens zien. :)

Added (09 Dec 2010, 21:37)
---------------------------------------------
Hellaas, het is er niet meer van gekomen om vanavond nog het eerste verblijf van de stokstaartjes te showen. Maar ik wil jullie wel alvast laten zien waar Dierentuin Kollos (v2) zich nu mee bezig houd:

BerichtDierentuin Kollos werkte ineens weer! Toch heel erg bedankt voor het aanbod Raymond!

Ondertussen ben ik toch een nieuwe dierentuin begonnen. Maar wel met de zelfde dieren, en ik blijf hem dierentuin Kollos noemen. En het 1e verblijf is al af, ik laat (waarschijnlijk) vanavond de eerste screens zien. :)

Added (09 Dec 2010, 21:37)
---------------------------------------------
Hellaas, het is er niet meer van gekomen om vanavond nog het eerste verblijf van de stokstaartjes te showen. Maar ik wil jullie wel alvast laten zien waar Dierentuin Kollos (v2) zich nu mee bezig houd:

Toegevoegd op 09 Dec 2010 om 21:37
caspar1995
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 15:49 | Bericht # 19   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

ziet er veel elovend uit, tijger's, cheeta's met jou bouwsteil word het vast prachtig!
en het affiche is héél leuk gemaakt!
wil je misschien leeuwen of sneeuwpanter's van me lenen?

Berichtziet er veel elovend uit, tijger's, cheeta's met jou bouwsteil word het vast prachtig!
en het affiche is héél leuk gemaakt!
wil je misschien leeuwen of sneeuwpanter's van me lenen?

Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 15:49
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 10 Dec 2010, 16:07 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooi gemaakt, die cheeta die net uit het gras komt, scary. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooi gemaakt, die cheeta die net uit het gras komt, scary. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 10 Dec 2010 om 16:07
Search:

Hosted by uCoz