Het duurde even, maar hier weer een update van dierentuin Kollos!
Het lege verblijf is nu helemaal af en er zitten bewoners in.... Rode reuzenkangaroes!
Hun binnenverblijf zonder dak. Er zijn ook twee aparte binnenverblijven voor zieke dieren.
Hier kan de bezoeker (die er niet zijn, ik weet niet of ik het park zoizo wel open. xd) de kangaroes bewonderen.
Hij heeft dit uitzicht.
In het verblijf...
Weer een ander verblijf met dromedarissen. Eigenlijk willen we hier een kleine savanne met netgiraffen & gnoes neerzetten. Maar die zijn momenteel niet heel makkelijk te krijgen. (Let ook op het uitkijk punt vanaf de grond, daar heb ik verder geen screens van)
De bezoeker kan over het verhoogde pad het verblijf van boven bekijken.
Het verhoogde pad heeft ook een vrij laag stukje, waar je soms leuke ontmoetingen hebt.
Slechts één dag nadat deze foto is gemaakt is het vrouwtje bevallen van een mooie dochter. Er zijn daarmee 3 dromedarissen in het park.
Weer een ander verblijf, via deze poort ga je naar het uitkijkpunt. Het is hier best wel bebost.
In het huisje waar je de dieren kan spotten.
Het zijn de europese wilde zwijnen.
Meneer Zwijn is net druk bezig met een mooie bos bloemen voor zijn vrouw te plukken.
Meneer & mevrouw Zwijn.
Hun binnenverblijf, ik schrik er zelf van dat ik geen overzichtsfoto van het gehele verblijf heb, daar moet je maar mee leven.
Dan nu een ander verblijf (dit is dus geen overzichtsfoto van de zwijnen). Dit is het verblijf van de okapi's. Er zijn nog geen uitkijkpunten aangelegt.
Binnenverblijf + binnenverblijfje voor zieke okapi's.
Het mooiste van zo'n okapi is toch wel die achterkant. Met al die mooie strepen.
Waterval, tot nu toe trouwens de enige in het park, want het is best duur om aan te leggen.
Die prachtige luchtreskin van Sophie doet 't em!
En dan sluiten we af met de plattegrond: