Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierentuin Kollos
cheetasuus
Datum: Vrijdag, 05 Nov 2010, 09:18 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Zo, ik kijk nu ongeveer een jaar rond op deze site, en heb me nu volgens mij wel een paar maanden echt aangemeld. Hier mijn eerste ZTAO zoo!

Ons eerste en nog enige verblijf met dieren. Hierin zitten twee snoeken, Sarah & Simon. Deze screen is genomen vanaf een heel groot kaal en leeg plein, dat later helemaal word opgevuld met voorzieningen voor de bezoekers.

Het snoekenverblijf.

Zo ziet dat bassin er van binnen uit.

Wat verderop heb je een soort raar huisje/hokje dat aan het bassin grenst.

Vanaf daar kan de verzorger zijn werk doen.

Een overzicht van het verblijf, in het linkergedeelte kan de bezoeker hen niet zien en hebben ze meer privacy.

Bij dit tweede verblijf is de bouw stilgelegt, want er is nog niet bekend welk diersoort(en) er in komen.

Maar voor de nieuwe diersoort(en), ongeacht de soort, is wel al gedacht. Hier hun tijdelijke verblijf.
Met dak.

Zonder dak.

Deze verzorger zit zielig te wachten totdat hij wat kan doen.

Zo zien deze 4 gescheiden verblijven er van binnen uit.

En de plattegrond, waar nog niet zo heel veel op te zien is.

Diersoorten:
Snoek(1xM 1xV)

Tips en reacties zijn altijd welkom!

Bericht veranderd door: cheetasuus - Vrijdag, 05 Nov 2010, 09:20
BerichtZo, ik kijk nu ongeveer een jaar rond op deze site, en heb me nu volgens mij wel een paar maanden echt aangemeld. Hier mijn eerste ZTAO zoo!

Ons eerste en nog enige verblijf met dieren. Hierin zitten twee snoeken, Sarah & Simon. Deze screen is genomen vanaf een heel groot kaal en leeg plein, dat later helemaal word opgevuld met voorzieningen voor de bezoekers.

Het snoekenverblijf.

Zo ziet dat bassin er van binnen uit.

Wat verderop heb je een soort raar huisje/hokje dat aan het bassin grenst.

Vanaf daar kan de verzorger zijn werk doen.

Een overzicht van het verblijf, in het linkergedeelte kan de bezoeker hen niet zien en hebben ze meer privacy.

Bij dit tweede verblijf is de bouw stilgelegt, want er is nog niet bekend welk diersoort(en) er in komen.

Maar voor de nieuwe diersoort(en), ongeacht de soort, is wel al gedacht. Hier hun tijdelijke verblijf.
Met dak.

Zonder dak.

Deze verzorger zit zielig te wachten totdat hij wat kan doen.

Zo zien deze 4 gescheiden verblijven er van binnen uit.

En de plattegrond, waar nog niet zo heel veel op te zien is.

Diersoorten:
Snoek(1xM 1xV)

Tips en reacties zijn altijd welkom!

Bericht getypt door - cheetasuus
Toegevoegd op 05 Nov 2010 om 09:18
caspar1995
Datum: Vrijdag, 05 Nov 2010, 21:42 | Bericht # 2   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

heey,

erg mooi snoeken verblijf!, echt ik vind je dierentuin tot nu toe echt heel mooi! en lekker ruim!
ik hou van het gebruik van de rotsen en ook van de indoor fences!
je bend wel echt een hoopeloose bezoeker als je naar een dierentuin gaat met alleen een heel groot verblijf voor snoeken XD!
goed gedaan!

caspar

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtheey,

erg mooi snoeken verblijf!, echt ik vind je dierentuin tot nu toe echt heel mooi! en lekker ruim!
ik hou van het gebruik van de rotsen en ook van de indoor fences!
je bend wel echt een hoopeloose bezoeker als je naar een dierentuin gaat met alleen een heel groot verblijf voor snoeken XD!
goed gedaan!

caspar

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 05 Nov 2010 om 21:42
cheetasuus
Datum: Vrijdag, 05 Nov 2010, 22:05 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Dankjewel en ja, inderdaad. Dan moet je wel heel erg van snoeken houden. :P Vandaar dat de dierentuin nog dicht is.

Bericht veranderd door: cheetasuus - Vrijdag, 05 Nov 2010, 22:07
BerichtDankjewel en ja, inderdaad. Dan moet je wel heel erg van snoeken houden. :P Vandaar dat de dierentuin nog dicht is.

Toegevoegd op 05 Nov 2010 om 22:05
dodo1995
Datum: Zaterdag, 06 Nov 2010, 00:53 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ik hoop vindt het al zeer mooi en ik ben benieuwd wat er meer komt
ik hoop nog veel van u te zien
Berichtik hoop vindt het al zeer mooi en ik ben benieuwd wat er meer komt
ik hoop nog veel van u te zien

Bericht getypt door - dodo1995
Toegevoegd op 06 Nov 2010 om 00:53
cheetasuus
Datum: Zondag, 07 Nov 2010, 16:14 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

De eerste update! Er zijn voorzieningen voor de bezoekers geplaatst, een nieuw verblijf aan gelegt en veel geboortes.
De dierentuin is wel nog steeds dicht.

Allereerst het nieuwste verblijf. Hier huizen de olmen. We wouden eerst geen waterdieren in het park maar dat is dus toch niet helemaal gelukt.... :p

Vrijwel meteen na de eerste ontmoeting van de twee olmen werd het vrouwtje zwanger (laten we maar zeggen). En vandaar dat we nu baby olmpjes hebben.

Verder is dus het grote, kale lege plein niet meer zo kaal en leeg.

De bezoekers kunnen de snoeken nu ook zittend bewonderen.

Hier kunnen de bezoekers (die er nu nog niet zijn) een hapje eten en wat drinken.

Dit is níet dezelfde screen, deze screen is van de andere kant genomen.

En verder hebben we nu een gebouw voor de zieke waterdieren van ons park, die we nu gelukkig nog niet hebben. (Hier zonder dak)

Overzichtje

Dieren:
Snoek (4xM 4xV)
Olm (4xM 3xV)

BerichtDe eerste update! Er zijn voorzieningen voor de bezoekers geplaatst, een nieuw verblijf aan gelegt en veel geboortes.
De dierentuin is wel nog steeds dicht.

Allereerst het nieuwste verblijf. Hier huizen de olmen. We wouden eerst geen waterdieren in het park maar dat is dus toch niet helemaal gelukt.... :p

Vrijwel meteen na de eerste ontmoeting van de twee olmen werd het vrouwtje zwanger (laten we maar zeggen). En vandaar dat we nu baby olmpjes hebben.

Verder is dus het grote, kale lege plein niet meer zo kaal en leeg.

De bezoekers kunnen de snoeken nu ook zittend bewonderen.

Hier kunnen de bezoekers (die er nu nog niet zijn) een hapje eten en wat drinken.

Dit is níet dezelfde screen, deze screen is van de andere kant genomen.

En verder hebben we nu een gebouw voor de zieke waterdieren van ons park, die we nu gelukkig nog niet hebben. (Hier zonder dak)

Overzichtje

Dieren:
Snoek (4xM 4xV)
Olm (4xM 3xV)

Toegevoegd op 07 Nov 2010 om 16:14
caspar1995
Datum: Zondag, 07 Nov 2010, 19:56 | Bericht # 6   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

ik hou van jou steil!
echt mooi!, vooral hoe je het lekker opfleurt, mooi groen maar ook realistiche met die hejes enzo, echt leuk gedaan!

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtik hou van jou steil!
echt mooi!, vooral hoe je het lekker opfleurt, mooi groen maar ook realistiche met die hejes enzo, echt leuk gedaan!

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 07 Nov 2010 om 19:56
Jorrit
Datum: Dinsdag, 09 Nov 2010, 16:38 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Mooi gedaan hoor,
Leuke verblijven en realistische pleintjes...
Ga zo door!

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtMooi gedaan hoor,
Leuke verblijven en realistische pleintjes...
Ga zo door!

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 09 Nov 2010 om 16:38
cheetasuus
Datum: Donderdag, 18 Nov 2010, 21:12 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Het duurde even, maar hier weer een update van dierentuin Kollos!

Het lege verblijf is nu helemaal af en er zitten bewoners in.... Rode reuzenkangaroes!

Hun binnenverblijf zonder dak. Er zijn ook twee aparte binnenverblijven voor zieke dieren.

Hier kan de bezoeker (die er niet zijn, ik weet niet of ik het park zoizo wel open. xd) de kangaroes bewonderen.

Hij heeft dit uitzicht.

In het verblijf...

Weer een ander verblijf met dromedarissen. Eigenlijk willen we hier een kleine savanne met netgiraffen & gnoes neerzetten. Maar die zijn momenteel niet heel makkelijk te krijgen. (Let ook op het uitkijk punt vanaf de grond, daar heb ik verder geen screens van)

De bezoeker kan over het verhoogde pad het verblijf van boven bekijken.

Het verhoogde pad heeft ook een vrij laag stukje, waar je soms leuke ontmoetingen hebt.

Slechts één dag nadat deze foto is gemaakt is het vrouwtje bevallen van een mooie dochter. Er zijn daarmee 3 dromedarissen in het park.

Weer een ander verblijf, via deze poort ga je naar het uitkijkpunt. Het is hier best wel bebost.

In het huisje waar je de dieren kan spotten.

Het zijn de europese wilde zwijnen.

Meneer Zwijn is net druk bezig met een mooie bos bloemen voor zijn vrouw te plukken.

Meneer & mevrouw Zwijn.

Hun binnenverblijf, ik schrik er zelf van dat ik geen overzichtsfoto van het gehele verblijf heb, daar moet je maar mee leven. :p

Dan nu een ander verblijf (dit is dus geen overzichtsfoto van de zwijnen). Dit is het verblijf van de okapi's. Er zijn nog geen uitkijkpunten aangelegt.

Binnenverblijf + binnenverblijfje voor zieke okapi's.

Het mooiste van zo'n okapi is toch wel die achterkant. Met al die mooie strepen. :)

Waterval, tot nu toe trouwens de enige in het park, want het is best duur om aan te leggen.

Die prachtige luchtreskin van Sophie doet 't em! :D

En dan sluiten we af met de plattegrond:

BerichtHet duurde even, maar hier weer een update van dierentuin Kollos!

Het lege verblijf is nu helemaal af en er zitten bewoners in.... Rode reuzenkangaroes!

Hun binnenverblijf zonder dak. Er zijn ook twee aparte binnenverblijven voor zieke dieren.

Hier kan de bezoeker (die er niet zijn, ik weet niet of ik het park zoizo wel open. xd) de kangaroes bewonderen.

Hij heeft dit uitzicht.

In het verblijf...

Weer een ander verblijf met dromedarissen. Eigenlijk willen we hier een kleine savanne met netgiraffen & gnoes neerzetten. Maar die zijn momenteel niet heel makkelijk te krijgen. (Let ook op het uitkijk punt vanaf de grond, daar heb ik verder geen screens van)

De bezoeker kan over het verhoogde pad het verblijf van boven bekijken.

Het verhoogde pad heeft ook een vrij laag stukje, waar je soms leuke ontmoetingen hebt.

Slechts één dag nadat deze foto is gemaakt is het vrouwtje bevallen van een mooie dochter. Er zijn daarmee 3 dromedarissen in het park.

Weer een ander verblijf, via deze poort ga je naar het uitkijkpunt. Het is hier best wel bebost.

In het huisje waar je de dieren kan spotten.

Het zijn de europese wilde zwijnen.

Meneer Zwijn is net druk bezig met een mooie bos bloemen voor zijn vrouw te plukken.

Meneer & mevrouw Zwijn.

Hun binnenverblijf, ik schrik er zelf van dat ik geen overzichtsfoto van het gehele verblijf heb, daar moet je maar mee leven. :p

Dan nu een ander verblijf (dit is dus geen overzichtsfoto van de zwijnen). Dit is het verblijf van de okapi's. Er zijn nog geen uitkijkpunten aangelegt.

Binnenverblijf + binnenverblijfje voor zieke okapi's.

Het mooiste van zo'n okapi is toch wel die achterkant. Met al die mooie strepen. :)

Waterval, tot nu toe trouwens de enige in het park, want het is best duur om aan te leggen.

Die prachtige luchtreskin van Sophie doet 't em! :D

En dan sluiten we af met de plattegrond:

Toegevoegd op 18 Nov 2010 om 21:12
eagleeye
Datum: Vrijdag, 19 Nov 2010, 12:30 | Bericht # 9   
eagleeye 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

wow,
ik vind dit een van de leukste en mooiste zoos die ik ooit heb gezien.
ik vind jouw steil van bouwen erg mooi en het is ook erg realistisch.
je hebt ook veel hoogte verschillen, dat vind ik erg mooi. :D

mike

Berichtwow,
ik vind dit een van de leukste en mooiste zoos die ik ooit heb gezien.
ik vind jouw steil van bouwen erg mooi en het is ook erg realistisch.
je hebt ook veel hoogte verschillen, dat vind ik erg mooi. :D

mike

Bericht getypt door - eagleeye
Toegevoegd op 19 Nov 2010 om 12:30
Jeroen-krokofreak
Datum: Vrijdag, 19 Nov 2010, 14:16 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Prachtig!
Ik krijg er een echt dierentuin gevoel van! Ik heb er echt niets aan op te merken, het is allemaal zo leuk ingericht. :D
De waterval en het stukje waar je de wilde zwijnen kan spotten vind ik een van de leukste dingen in je zoo. Ook het dromedaris verblijf mag er bij zijn, echt heel leuk gemaakt, en ook heel realistisch.

Pokemon White team!
BerichtPrachtig!
Ik krijg er een echt dierentuin gevoel van! Ik heb er echt niets aan op te merken, het is allemaal zo leuk ingericht. :D
De waterval en het stukje waar je de wilde zwijnen kan spotten vind ik een van de leukste dingen in je zoo. Ook het dromedaris verblijf mag er bij zijn, echt heel leuk gemaakt, en ook heel realistisch.

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 19 Nov 2010 om 14:16
Search:

Hosted by uCoz