Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Wereld Zoo
jurassicpark
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 15:10 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Wereld zoo is tijdelijk gesloten er word eerst aan big zoo gewerkt.
BerichtWereld zoo is tijdelijk gesloten er word eerst aan big zoo gewerkt.

Bericht getypt door - jurassicpark
Toegevoegd op 02 Jun 2011 om 15:10
ChrissievdP
Datum: Vrijdag, 03 Jun 2011, 11:47 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Ik vind het hele antarctica gebied gewoonweg amateuristisch. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het eigenlijk totaal niet mooi vind. Het straalt geen sfeer uit, de thematisering is slecht en de dieren zitten in een onnatuurlijke omgeving waarbij ik echt geen arctica gevoel krijg. Ik kom bijna wekelijks in Blijdorp en ik zal dus als geen ander weten hoe het Arctica gebied er daar uit ziet, en dit lijkt er totaal niet op. Sorry maar het is zo. Het zijn vierkante blokken waar zo nu en dan een diertje in zit, te zien door de slechte gaas-download die er is.
Nee, ik vind het niks. sorry dat ik je ineens zo afblaf, maar als je Blijdorps arctica nadoet, en je faalt, moet je je schamen!

[b]World Zoo Showroom
BerichtIk vind het hele antarctica gebied gewoonweg amateuristisch. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het eigenlijk totaal niet mooi vind. Het straalt geen sfeer uit, de thematisering is slecht en de dieren zitten in een onnatuurlijke omgeving waarbij ik echt geen arctica gevoel krijg. Ik kom bijna wekelijks in Blijdorp en ik zal dus als geen ander weten hoe het Arctica gebied er daar uit ziet, en dit lijkt er totaal niet op. Sorry maar het is zo. Het zijn vierkante blokken waar zo nu en dan een diertje in zit, te zien door de slechte gaas-download die er is.
Nee, ik vind het niks. sorry dat ik je ineens zo afblaf, maar als je Blijdorps arctica nadoet, en je faalt, moet je je schamen!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 03 Jun 2011 om 11:47
NielsG
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 07:46 | Bericht # 13   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik ben het wel eens met ChrissievdP dat het niet super lijkt. Of heb je dat expres gedaan, want je zou er toch ook je eigen sfeer in doen?
Ik kom vaak in Blijdorp en ik hou heel erg van Blijdorp dus als Blijdorpfan mis ik de grot bij de ijsberen, de stellerzeearenden en sneeuwhazen. Als Blijdorpfan heb ik ook een gids dus ik zal wel even schrijven wat er staat over Arctica.
Hier komt het:

Aan het eind van uw wandeling door het Oceanium steekt u de geasfalteerde weg over en betreedt het Noordpool-gebied, met sneeuwhazen, poolvossen, lemmingen en ... ijsberen! Al deze zeer gespeciaiseerde dieren leven in de toendra. Alleen ijsbeer brengt een groot deel van het jaar door op het Noordpool-ijs. Het pad volgend verandert het landschap van taiga ( met schriele boompjes) in toendra (laag schruikgewas, korstmossen en grassen). Het pad leidt naar een ondergrondse informatieruimte waar u een indruk krijgt van het poolijs en de sneeuwvlakte waar de ijsbeer 's winters leeft. Hier kunt u ook de ijsberen onder water zien zwemmen.

Je zou ook even kunnen kijken bij google met plaatjes en op de plattegrond.

Als je naar deze link gaat krijg je rechts het ontwerp te zien van Arctica http://www.diergaardeblijdorp.nl/p3.php?DocID=3785 Ik hoop dat je aan deze informatie iets hebt. Als je nog iets nodig hebt kan je wel even een pb sturen.
Groetjes Niels

BerichtIk ben het wel eens met ChrissievdP dat het niet super lijkt. Of heb je dat expres gedaan, want je zou er toch ook je eigen sfeer in doen?
Ik kom vaak in Blijdorp en ik hou heel erg van Blijdorp dus als Blijdorpfan mis ik de grot bij de ijsberen, de stellerzeearenden en sneeuwhazen. Als Blijdorpfan heb ik ook een gids dus ik zal wel even schrijven wat er staat over Arctica.
Hier komt het:

Aan het eind van uw wandeling door het Oceanium steekt u de geasfalteerde weg over en betreedt het Noordpool-gebied, met sneeuwhazen, poolvossen, lemmingen en ... ijsberen! Al deze zeer gespeciaiseerde dieren leven in de toendra. Alleen ijsbeer brengt een groot deel van het jaar door op het Noordpool-ijs. Het pad volgend verandert het landschap van taiga ( met schriele boompjes) in toendra (laag schruikgewas, korstmossen en grassen). Het pad leidt naar een ondergrondse informatieruimte waar u een indruk krijgt van het poolijs en de sneeuwvlakte waar de ijsbeer 's winters leeft. Hier kunt u ook de ijsberen onder water zien zwemmen.

Je zou ook even kunnen kijken bij google met plaatjes en op de plattegrond.

Als je naar deze link gaat krijg je rechts het ontwerp te zien van Arctica http://www.diergaardeblijdorp.nl/p3.php?DocID=3785 Ik hoop dat je aan deze informatie iets hebt. Als je nog iets nodig hebt kan je wel even een pb sturen.
Groetjes Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 04 Jun 2011 om 07:46
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz