Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Wereld Zoo
jurassicpark
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 19:44 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

ik open mijn 2de Dierentuin en heet Wereld Zoo Hier een plaatje van de ingang.

Ik wil Om te beginnen eerst de mooiste Projecten van echte dierentuinen er in doen als je nog mooie ideen hebt kun je hier neer zetten of een PB stuuren.

ik ga het dan proberen na te maken maar Creëer tog een eigen stijl er bij.

Bericht veranderd door: jurassicpark - Zaterdag, 18 Dec 2010, 19:59
Berichtik open mijn 2de Dierentuin en heet Wereld Zoo Hier een plaatje van de ingang.

Ik wil Om te beginnen eerst de mooiste Projecten van echte dierentuinen er in doen als je nog mooie ideen hebt kun je hier neer zetten of een PB stuuren.

ik ga het dan proberen na te maken maar Creëer tog een eigen stijl er bij.

Bericht getypt door - jurassicpark
Toegevoegd op 18 Dec 2010 om 19:44
tjalf
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 22:04 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Het lijkt mij wel mooi om de tunnel van Burgers zoo in ZTAO te zien. Dus dat is mijn tip. Al vraag ik me wel af hoe je dat wilt maken.

BerichtHet lijkt mij wel mooi om de tunnel van Burgers zoo in ZTAO te zien. Dus dat is mijn tip. Al vraag ik me wel af hoe je dat wilt maken.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 18 Dec 2010 om 22:04
Jeroen-krokofreak
Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 22:46 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Het zou me leuk lijken als je het savannegebied uit blijdorp zou willen namaken. Met dat verhoogde pad en 'de ui'. :)
@tjalf: aangezien snowleos onderwatertunnel dingen bijna uitkomen lijkt het me wel dat hij het voor elkaar kan krijgen. :D

Pokemon White team!
BerichtHet zou me leuk lijken als je het savannegebied uit blijdorp zou willen namaken. Met dat verhoogde pad en 'de ui'. :)
@tjalf: aangezien snowleos onderwatertunnel dingen bijna uitkomen lijkt het me wel dat hij het voor elkaar kan krijgen. :D

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 18 Dec 2010 om 22:46
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 12:36 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Leuk dat je dat gedeelte hebt nagemaakt van blijdorp, maar ik vind het niet echt kloppen. De ijsberen, berglemmingen en poolvossen komen alledrie niet voor op antartica, en de wasbeer leeft niet eens in een van de poolgebieden.. Misschien kun je het dan toch beter het 'Artica' gedeelte noemen. Dan nu over de hokken; Ik vind ze nogal vierkant, eentonig en vlak. De ijsberen hebben volgens mij toch echt wat meer rotsen en heuvels nodig, dat maakt wat meer sfeer. Misschien zou het ook leuker zijn als de wasberen een beetje meer water kregen, en de lemmingen wat meer heuvels net als de ijsberen..

Pokemon White team!
BerichtLeuk dat je dat gedeelte hebt nagemaakt van blijdorp, maar ik vind het niet echt kloppen. De ijsberen, berglemmingen en poolvossen komen alledrie niet voor op antartica, en de wasbeer leeft niet eens in een van de poolgebieden.. Misschien kun je het dan toch beter het 'Artica' gedeelte noemen. Dan nu over de hokken; Ik vind ze nogal vierkant, eentonig en vlak. De ijsberen hebben volgens mij toch echt wat meer rotsen en heuvels nodig, dat maakt wat meer sfeer. Misschien zou het ook leuker zijn als de wasberen een beetje meer water kregen, en de lemmingen wat meer heuvels net als de ijsberen..

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 12:36
Laraatje2008
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 12:59 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

En mijn vraag is heb je deze dieren wel van de adoptielijst en geruild met mensen want anders klopt dit ook niet. Verder vind ik het wel heel erg mooi ook al klopt het niet. Het is wel hartstikke mooi, ik zou graag wel een bovenplattegrond willen zien. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtEn mijn vraag is heb je deze dieren wel van de adoptielijst en geruild met mensen want anders klopt dit ook niet. Verder vind ik het wel heel erg mooi ook al klopt het niet. Het is wel hartstikke mooi, ik zou graag wel een bovenplattegrond willen zien. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 12:59
jurassicpark
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 13:07 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Ja ik heb ze van Mensen Gekregen Bijvoorbeeld Toen Ajaxomniworld pnieuw Ging Beginnen Had ik veel dieren overgenomen.

En Deze Dieren Zitten er Allemaal in het gedeelte Van Blijdorp ik moet inderdaad nog wat aanpassingen doen Daar Ben ik ook mee bezig.

Dit was gewoon ff een voorproefje.

BerichtJa ik heb ze van Mensen Gekregen Bijvoorbeeld Toen Ajaxomniworld pnieuw Ging Beginnen Had ik veel dieren overgenomen.

En Deze Dieren Zitten er Allemaal in het gedeelte Van Blijdorp ik moet inderdaad nog wat aanpassingen doen Daar Ben ik ook mee bezig.

Dit was gewoon ff een voorproefje.

Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 13:07
Jorrit
Datum: Maandag, 20 Dec 2010, 13:47 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Het ziet er al goed uit,
het lijkt echt op het origineel!
Goed gedaan! :)

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtHet ziet er al goed uit,
het lijkt echt op het origineel!
Goed gedaan! :)

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 20 Dec 2010 om 13:47
ajaxomniworld
Datum: Maandag, 20 Dec 2010, 14:06 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Parkeerhulp

Het lijkt er best wel op en Jeroen-krokofreak in Blijdorp ziet het er ook zo uit bhelve dan de wasberen die zouden nog komen en de poolvossen zijn ook tijdelijk weg Jurassicpark als het nieuwe verblijf er is van de poolvossen en wasberen ga je die er dan ook inzetten?
BerichtHet lijkt er best wel op en Jeroen-krokofreak in Blijdorp ziet het er ook zo uit bhelve dan de wasberen die zouden nog komen en de poolvossen zijn ook tijdelijk weg Jurassicpark als het nieuwe verblijf er is van de poolvossen en wasberen ga je die er dan ook inzetten?

Bericht getypt door - ajaxomniworld
Toegevoegd op 20 Dec 2010 om 14:06
jurassicpark
Datum: Donderdag, 23 Dec 2010, 16:18 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

ik had een fout in zootycoon nu is mijn dierentuin weg dus het zal er iets anders uitzien Maar warschijnlijk gaat het artica gedeelte er weer opgenomen worden.
Berichtik had een fout in zootycoon nu is mijn dierentuin weg dus het zal er iets anders uitzien Maar warschijnlijk gaat het artica gedeelte er weer opgenomen worden.

Toegevoegd op 23 Dec 2010 om 16:18
tjalf
Datum: Woensdag, 29 Dec 2010, 15:22 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Erg mooi gemaakt, ik ben nog nooit in Blijdorp geweest, (helaas) maar ik wil wel geloven dat het erg veel op het origineel lijkt.

Misschien wel een tip om de verrijkingsobjecten, die er niet echt natuurlijk uit zien wat te verbergen.

PS:

@tjalf: aangezien snowleos onderwatertunnel dingen bijna uitkomen lijkt het me wel dat hij het voor elkaar kan krijgen.

De tunnel is niet de onderwatertunnel, maar de grot tussen de Bush en de Desert.

BerichtErg mooi gemaakt, ik ben nog nooit in Blijdorp geweest, (helaas) maar ik wil wel geloven dat het erg veel op het origineel lijkt.

Misschien wel een tip om de verrijkingsobjecten, die er niet echt natuurlijk uit zien wat te verbergen.

PS:

@tjalf: aangezien snowleos onderwatertunnel dingen bijna uitkomen lijkt het me wel dat hij het voor elkaar kan krijgen.

De tunnel is niet de onderwatertunnel, maar de grot tussen de Bush en de Desert.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 29 Dec 2010 om 15:22
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz