Datum: Zaterdag, 19 Maa 2011, 08:26 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Mooi gedaan. Je gebruikt goed de reskin van grasland. En veel planten en ook veel verschillende. Alleen stokstaartjes leven in wat drogere gebieden. Dus dat is een minpunt.
Datum: Zaterdag, 19 Maa 2011, 10:08 | Bericht # 33
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
niet normaal, doe ff rustig!!! dit is echt zooooo mooi!! het heefd echt een direkte lijn tot mijn stijl, echt het zo mooi in elkaar ik krijg echt een raar gevoel in mn maag! ik denk dat jij samen met joshua echt de beste designer bent, en dat meen ik echt! ik vind die overbevolking aan stenen in het verblijf bij stokstaartje het misschien niet helemaal, maar dat eerste plaatje waar je al die stenen ziet en die brug er over, dat is zo sick mooi!! ik ben zo blij dat jij nog steeds st2 doet, dan kan ik bliojven genieten, het bizon verblijf is ook prachtig, ik heb eigelijk altijd gedroomt om zo iets moois te maken, maar ik denk dat ik zover nog lang niet ben, ik zal je blijven volgen!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Zaterdag, 19 Maa 2011, 12:07 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ook ik moet hier gewoon effe reageren, Je zoo gaat echt vooruit, dit is echt niet normaal . Misschien wel wat veel rotsen bij de stokstaartjes, maar daar let je niet zo op als je de rest ziet . Echt super gedaan, Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel