ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Het was al een tijdje bekend, maar ik ben dus terug in de ZTAO. Maar nu ook een showroom voor deze zoo.
Ik heb nu wel weinig tijd, het is namelijk oudejaars avond. Ik kan daarom ook maar 4 dieren laten zien.
Snoek Eerst de snoek. Dit verblijf ligt direct achter de ingang.
Je ziet dus, hier lopen ook nog 2 avonturen bruggen over.
Bij deze foto kijk je tegen de ingang aan, vanaf de ander kant van het kleine riviertje.
Overview:
Pauwoog Zoetwaterrog Vlak achter het riviertje ligt dit kleine bassin, voor de Pauwoog Zoetwaterrog.
Overview:
Ringstaartmaki's Ja, de ringstaarten zijn nu aan de beurt. Hier hun verblijf.
Overview:
Capibara's Het aanzicht van het capibara verblijf, bezoekers kunnen vanaf deze kant de dieren niet bekijken.
Maar wel vanaf deze kaartcontrole, vanaf binnen dus.
Zodra je dus uit dat gebouwtje bent, kunnen de capibara's bekeken worden vanaf dit observatie punt.
En ik sluit deze update af met de overzichtsfoto van de Capibara's:
Deze update is dus op 31 december 2010 geplaatst, oudejaarsdag dus. En daarom wil ik afsluiten met een wens: 'Nog een heel goed 2011, tot volgend jaar!
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Vrijdag, 31 Dec 2010, 19:27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Mooi begin van je zoo, je hebt het heel realistisch gemaakt. Je hebt het heel moeilijk gemaakt om een puntje kritiek gegeven. Ga zo door! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Heel leuk gedaan!! Ik ben het met Thom eens, de beplanting ziet er inderdaad erg goed uit. Ik vind het ringstaart-maki verblijf er het mooist uit zien, erg origineel. Al vind ik het trouwens wel gevaarlijk voor de bezoekers dat ze over een bruggetje over het snoekenverblijf kunnen lopen..Maar het is wel erg avontuurlijk, en daar is de avonturenbrug natuurlijk ook voor. xD Complimenten!! Pokemon White team!
Het is echt ULTRA Realistisch! Vooral die Pauwoog Zoetwaterroggen, ik ga dat verblijf ook veel gebruiken in mijn zoo's Ik kijk nu al uit naar je volgende Update!
Bericht veranderd door: Lucoshi - Vrijdag, 31 Dec 2010, 22:08
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik ga vragen en opmerking nu ff beantwoorden.
@Jortje Dat is een best grappig verhaal, want ik heb zelf altijd genoeg kritiekpuntje op mijn zoo's. Weet ook niet waarom.
@Jeroen-krokofreak Nou, er zit een ontzichtbaar verhoogd pad onder, dus als ze tussen de balken komen, zit daar altijd nog een ontzichtbaar pad. Maar ik had geen bordje in mijn spel met: 'OP EIGEN RISICO!'
@Lucoshi De vorm van het verblijf heb ik uit de zelfde inspiratie bron als Raymond de Pauwoog-Zoetwaterrog:Blijdorp. Waar hij de skin heeft gefotografeerd in Blijdorp, was ik geïnspireerd in het bijbehorende verblijf. Maar dit verblijf is tijdelijk. Deze zoo speelt zich op dit moment af in de zomer, dan kan dit nog wel. Maar zodra het winter is, vriezen deze dieren dood. Maar wij hopen dan (in dit verhaal) een hogere rank, en meer geld te hebben, zodat wij een kas kunnen bouwen. Een soort Burgers Bush.
Bedankt voor jullie commentaar! (Voor hoe verre het commentaar is, het is meer complimenten) Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Erg mooi. en ik ben het met tjalf eens erg originele verblijven. Ook leuk dat je met verschillende jaargetijden te werk gaat. Ik kijk uit naar de volgende update
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 11:45 | Bericht # 10
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Oke.... Dit is gewoon zo mooi!!! Die planten, die bruggen, die voliere voor de ringstaartmakis. Ik sta er gewoon versteld van, echt waar, SUPERMOOI GEDAAN!!! En ook een gelukkig nieuwjaar gewenst!!!
PS: Over het feit dat ze doodvriezen in dat kleine verblijfje: Ik doneer je bij deze 20 000$ voor een zomerverblijf, EN 3 Green Terrors, die daar ook kunnen verblijven! Ik kan niet wachten om meer te zien!!!!
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Zaterdag, 01 Jan 2011, 11:45