Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 16:48 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
@Tigerman Leuk dat je geld geeft XD Maar wat zijn Green Terros om duidelijk te zijn?
@IK Dat is hem juist, op de overzicht van Capibara's zie je meer beplanting erom heen dan op de algemene Capibara pic's. Dat komt omdat ik ondertussen dacht 'goh, wat lelijk, je kan zo een onbebouwd stuk zien, omdat die bomen dat niet verbergen'. Dus heb ik tussen de algemene pics van de Capibara's en hun overzichtsfoto ook nog wat bomen geplaatst.
@Tigerman/ IK Menen jullie dat van dat geld echt? Want het kan natuurlijk niet hier in de ZTAO. Ach, als jullie willen, verwerk ik, zodra de kas klaar is, jullie donaties in het verhaal van de kas. En als meerdere mensen ook zogenaamd geld willen geven, ga gerust je gang. Ik wil ook diegene er ook wel vriendelijk in verwerken
@Dierentuiner (Over mijn online gastenboek) Oke, ik update 1x, en deze zoo heeft al mijn eigen FZAC zoos overtroffen? Nice!
@Iedereen Het plan over de kas gaat als volgt. Als we ons zo hebben uitgebreid zodat we achter het Pauwoog Zoetwaterrog bassin uitkomen, wordt er daar een kas gebouwd, en aan de rand van de kas, tegen de buiten bassin van de roggen. Het hoofd verblijf gaat dan in die kas worden, maar tijdens de zomer zijn deze dieren buiten te bezichtigen.
Hier volgt neen mededeling! Zometeen ga ik de pics ook uploaden op mijn FZAC Website. Dus hou je ogen gericht op The official FZAC Website! De zoo staat onder het kopje ZTAO op mijn site.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Zaterdag, 01 Jan 2011, 17:11
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 17:14 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik ga ook noch even reageren, ik vind het een super zoo alle verblijven zijn mooi 1 minpuntje is: je verblijven zijn echt te klein de snoeken hebben echt geen zwem ruimte en het is heel erg smal. De avonturenbruggen zijn ook heel erg mooi de beplanting is ook mooi en je gebruikt wel heel erg vaak dezelfde rotsen maarja gewoon top !!!
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 17:21 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
@Dierentuiner, Zwem ruimte, is wel een goed punt, maar hoe krijg ik anders die avonturen brug erover heen? Want die is maar twee ZT blokken breed. Dus moet het rivier ook wel dezelfde breedte hebben. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 19:07 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Je kunt verborgen achter enkele struiken of zo een grotere vijver maken waar de snoeken ook heen kunnen zwemmen. Als je dan hun voedsel aan de andere kant plaatst komen ze ook in de rivier.
Datum: Zaterdag, 01 Jan 2011, 20:34 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Ik vind het een geweldige dierentuin met die verblijven en die stenen rondom en ook de avonturenbrug is goed gemaakt. Maar ik zou wel wat meer van de dieren willen zien, de ingang is ook weer bijzonder mooi gebouwd en lijkt net op een echte dierentuin. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
erg mooi. lekker veel groen. heel leuk gedaan met die voliere voor de ringstaartmaki's. alleen zoals je zelf al vond is het een beetje koud voor de roggen. eerlijk gezegd vind ik het verblijf van de capibara's wel erg kaal. verder erg mooi en ga zo door.
Bericht veranderd door: eagleeye - Zondag, 02 Jan 2011, 15:55
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
erg mooi gemaakt maar ik heb mijn twijfels bij het maki verblijf waarom in een voliere als er een gracht loopt? zo zien de bezoekers de maki's minder goed maar voor de rest alles tip top in orde hoor
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Quote (TigerKeeper)
Dierentuiner, Zwem ruimte, is wel een goed punt, maar hoe krijg ik anders die avonturen brug erover heen? Want die is maar twee ZT blokken breed. Dus moet het rivier ook wel dezelfde breedte hebben.
wat dacht je van aleen het stuk bij de brug 2 blokjes breed te doen, en de rest gewoon breder?
maar van je zoo ik had hem volgens mij nog niet gezien via msn. zo ja ik geef nu nog een keer een mening. zo nee. dan is hier mijn mening het is echt super!! je capibara verblijf vind ik het leukst je plaats de bomen echt super maar misschien heb je wat aan mijn ideetje
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.