Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

L'Andrew Zoo (Frankrijk)
rejesi
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 18:43 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik denk dat het niet echt een goed idee is om nu nog die ratten te gebruiken al levend voedsel doordat waarschijnlijk het grootste deel van de populatie in aanraking is gekomen met het gif :o

BerichtIk denk dat het niet echt een goed idee is om nu nog die ratten te gebruiken al levend voedsel doordat waarschijnlijk het grootste deel van de populatie in aanraking is gekomen met het gif :o

Bericht getypt door - rejesi
Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 18:43
Dierentuiner
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 18:43 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Ik wil ook noch even reageren :p , een super mooie zoo heb je gemaakt echt vakmansschap super ik heb geen tips of opmerken naja 1 opmerken SUPER
BerichtIk wil ook noch even reageren :p , een super mooie zoo heb je gemaakt echt vakmansschap super ik heb geen tips of opmerken naja 1 opmerken SUPER

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 18:43
Jorrit
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 20:16 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Ik weet niet of je wil weten hoe je massaigiraffen er aan toe zijn in hun tijdelijke verblijf?
Zo ja: dan laat ik het verblijf zo snel mogelijk zien in dit topic, er is bijzonder nieuws!

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtIk weet niet of je wil weten hoe je massaigiraffen er aan toe zijn in hun tijdelijke verblijf?
Zo ja: dan laat ik het verblijf zo snel mogelijk zien in dit topic, er is bijzonder nieuws!

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 20:16
rejesi
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 20:41 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Dat zou ik graag weten!!
Misschien zou het leuk zijn als de andere mensen die een speciaal hok voor mijn dieren ook een kleine update plaatsen van een paar plaatjes ^_^

BerichtDat zou ik graag weten!!
Misschien zou het leuk zijn als de andere mensen die een speciaal hok voor mijn dieren ook een kleine update plaatsen van een paar plaatjes ^_^

Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 20:41
cheetasuus
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 20:43 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Dat heb ik net gedaan! Het is geen nieuw hok ofzo, daar had ik weinig tijd voor.. En het is ook een beetje onrealistisch dat je in het echt in 1 dag een nieuw verblijf maakt. :P

BerichtDat heb ik net gedaan! Het is geen nieuw hok ofzo, daar had ik weinig tijd voor.. En het is ook een beetje onrealistisch dat je in het echt in 1 dag een nieuw verblijf maakt. :P

Bericht getypt door - cheetasuus
Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 20:43
Jorrit
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 20:57 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Oke hier komt het verblijf (ik wist niet of ik hem in mijn eigen topic moest zetten, of hier. Als het niet de bedoeling is dat hij hier staat verwijder ik hem wel ;) ):
Overzicht van verblijf:

Zoals je kan zien kan je ze vanaf een brug en een glazen wand bekijken.
Dit is het uitzicht van achter de glazen wand:

En vanaf de brug:

Het goede nieuws is dat het vrouwtje drachtig is, net na de binnenkomst is ze bevrucht :) .
(dit zijn trouwens de eerste online foto's van mijn verhuisde park)

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer

Bericht veranderd door: Jortje - Woensdag, 19 Jan 2011, 20:59
BerichtOke hier komt het verblijf (ik wist niet of ik hem in mijn eigen topic moest zetten, of hier. Als het niet de bedoeling is dat hij hier staat verwijder ik hem wel ;) ):
Overzicht van verblijf:

Zoals je kan zien kan je ze vanaf een brug en een glazen wand bekijken.
Dit is het uitzicht van achter de glazen wand:

En vanaf de brug:

Het goede nieuws is dat het vrouwtje drachtig is, net na de binnenkomst is ze bevrucht :) .
(dit zijn trouwens de eerste online foto's van mijn verhuisde park)

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 20:57
chickboy
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 21:31 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Verzorger

ik wil nog heel even over de zoo zeggen, erg mooi (voor de rattenplaag :p ), vooral doordat het lijkt alsof je zo weinig planten gebruikt, ze gaan helemaal op in de biotoop.

en jortje, ook een mooi verblijf, ik dacht bijna dat het bij Lándrew zoo hoorde ;)

Bericht veranderd door: chickboy - Woensdag, 19 Jan 2011, 21:33
Berichtik wil nog heel even over de zoo zeggen, erg mooi (voor de rattenplaag :p ), vooral doordat het lijkt alsof je zo weinig planten gebruikt, ze gaan helemaal op in de biotoop.

en jortje, ook een mooi verblijf, ik dacht bijna dat het bij Lándrew zoo hoorde ;)

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 21:31
rejesi
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 17:15 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Goed nieuws! De ratten zijn verdelcht en het leven in de Zoo kan rustig verder!

Hier komt een lange update met alle nieuwe hokken, ook heb ik 2 leguanen en 1 steenbok gekocht:

Bedankt voor het kijken!!

Als er vragen zijn stel ze! ^_^

Added (22 Jan 2011, 17:15)
---------------------------------------------
Trouwens, iedereen nog heel erg bedankt voor het even houden van mijn dieren! ;)

BerichtGoed nieuws! De ratten zijn verdelcht en het leven in de Zoo kan rustig verder!

Hier komt een lange update met alle nieuwe hokken, ook heb ik 2 leguanen en 1 steenbok gekocht:

Bedankt voor het kijken!!

Als er vragen zijn stel ze! ^_^

Added (22 Jan 2011, 17:15)
---------------------------------------------
Trouwens, iedereen nog heel erg bedankt voor het even houden van mijn dieren! ;)

Toegevoegd op 22 Jan 2011 om 17:15
Joshua
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 18:50 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Jongens nog niemand gereageerd. Doe ik het wel als eerste super update Remco net zo mooi als alle andere update's maar voor welk dier is dat verblijf met zand.

BerichtJongens nog niemand gereageerd. Doe ik het wel als eerste super update Remco net zo mooi als alle andere update's maar voor welk dier is dat verblijf met zand.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 22 Jan 2011 om 18:50
rejesi
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 19:07 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@Joshua: Dat is het verblijf voor de Masai Giraffes ;) Maar het zal later gebruikt worden voor meerdere savanne dieren

Bericht@Joshua: Dat is het verblijf voor de Masai Giraffes ;) Maar het zal later gebruikt worden voor meerdere savanne dieren

Toegevoegd op 22 Jan 2011 om 19:07
Search:

Hosted by uCoz