Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 18:43 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik denk dat het niet echt een goed idee is om nu nog die ratten te gebruiken al levend voedsel doordat waarschijnlijk het grootste deel van de populatie in aanraking is gekomen met het gif
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 20:16 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik weet niet of je wil weten hoe je massaigiraffen er aan toe zijn in hun tijdelijke verblijf? Zo ja: dan laat ik het verblijf zo snel mogelijk zien in dit topic, er is bijzonder nieuws! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 20:41 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dat zou ik graag weten!! Misschien zou het leuk zijn als de andere mensen die een speciaal hok voor mijn dieren ook een kleine update plaatsen van een paar plaatjes
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 20:43 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 77 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Dat heb ik net gedaan! Het is geen nieuw hok ofzo, daar had ik weinig tijd voor.. En het is ook een beetje onrealistisch dat je in het echt in 1 dag een nieuw verblijf maakt. :P
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 20:57 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Oke hier komt het verblijf (ik wist niet of ik hem in mijn eigen topic moest zetten, of hier. Als het niet de bedoeling is dat hij hier staat verwijder ik hem wel ): Overzicht van verblijf: Zoals je kan zien kan je ze vanaf een brug en een glazen wand bekijken. Dit is het uitzicht van achter de glazen wand: En vanaf de brug:
Het goede nieuws is dat het vrouwtje drachtig is, net na de binnenkomst is ze bevrucht . (dit zijn trouwens de eerste online foto's van mijn verhuisde park)
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Woensdag, 19 Jan 2011, 20:59
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 21:31 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ik wil nog heel even over de zoo zeggen, erg mooi (voor de rattenplaag ), vooral doordat het lijkt alsof je zo weinig planten gebruikt, ze gaan helemaal op in de biotoop.
en jortje, ook een mooi verblijf, ik dacht bijna dat het bij Lándrew zoo hoorde
Bericht veranderd door: chickboy - Woensdag, 19 Jan 2011, 21:33
Datum: Zaterdag, 22 Jan 2011, 18:50 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Jongens nog niemand gereageerd. Doe ik het wel als eerste super update Remco net zo mooi als alle andere update's maar voor welk dier is dat verblijf met zand.