ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Na een tijd inactief te zijn geweest ben ook ik weer terug bij de ZTAO. Het zal wel ff wennen worden, posten in het Nederlands maar het moet lukken!
Mijn Zoo heet L'Andrew Zoo en is te vinden in het Zonnige Frankrijk!! De Zoo heeft nog geen dieren want die worden nog bij de ZTAO aangevraagd, namelijk: Blesbokken 1xM & 1xV Kaalkop-Ibissen 1xM & 2xV
De ingang
De uitgang
Het hok van de Blesbokken
En een voliere voor de Ibissen
Bedankt voor het kijken! volgende update zal waarschijnlijk met dieren zijn!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik ben erg blij dat je ook hier weer actief bent als ZTAO speler, je bent een fantastische zt2 speler! Ook nu ziet het er weer geweldig uit . Vooral de plantenkeuze en de omgeing is WOW. Mocht je nog dieren nodig hebben uit mijn lijst dan zeg je het maar . Dan kan je z gratis krijgen! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Dinsdag, 18 Jan 2011, 20:02
0
Parkeerhulp
@ Jortje, bedankt! Ik zal eens in jouw lijst krijgen
Na een misverstand scheen het dat ik geen dieren uit de lijst kon krijgen dus heb ik 3 zebra's van Astrid gekocht. De transactie zal asap voltooid zijn. Nu een paar plaatjes van de zebra's die hun hok verkennen!
@ rejesi, Ik wil niet pesten ofzo, maar je betaling is afgekeurd... Dus ik weet niet hoe je Astrid wil gaan betalen?? Maargoed. Ik vind wel dat je prachtige verblijven maakt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Het ziet er mooi uit Rejesi, niet dat ik anders van je gewent ben hoor :P Als je wilt heb ik nog wel wat gratis dieren voor je (Zoals Struisvogels en Emoes), bekijk anders mijn dierenlijst maar Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Geweldige verblijven van de zebra,jammer dat ze niet blijven want ze hadden veel groen tot hun beschikking. Ga je nog iets voor de ingang maken of houd je het bij de ijzeren hekken. Maar als je dieren wilt, kijk maar in de dierenlijst van La Farmy of La Savaan, daar alleen maar savannedieren erin. Veel succes en plezier nog, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Parkeerhulp
Bedankt iedereen voor de aanboden, ik heb nu 2 extra hokken gemaakt. Ik hoef nog maar 1 kleine en dan show ik weer eens wat!
Added (18 Jan 2011, 21:50) --------------------------------------------- De nieuwe update is er! Ik heb van Tigerman wat gratis dieren gekregen (heel erg bedankt hiervoor!!), deze heb ik in een paar hokken geplaatst ook speciaal voor lara overzichtsfoto's
De Flamingo's
Het tijdelijke giraffenhuis
Een Bongo
Onder de kap komt waarschijnlijk een reptielenhuis, zoals je kunt zien is de ingang heel wat meer dan een paar hekjes!
Bedankt voor het kijken, ik hoop dat je het leuk vond!