Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 16:19 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Problemen in de dierentuin!
De dierentuin wordt geplaagd door een rattenplaag, er is nog niet bekend hoe dit zo is gekomen maar één ding is zeker, de ratten moeten weg. Waarschijnlijk zal er met gif gestrooid moeten worden en dus moeten de dieren uit de dierentuin. Dus zoek ik iemand, of iemanden die voor 2 daagjes de dieren een dak boven hun hoofd wil geven zodat de ratten verdelgt kunnen worden.
Doordat er met gif gestrooid zal worden zal waarschijnlijk ook de hele dierntuin verbouwt moeten worden. Dus zal het grootste gedeelte van de Zoo verbouwt worden, na deze verbouwing zal ook de dierentuin meer dieren proberen in te slaan
De dieren die tijdelijk een nieuw huis nodig hebben zijn: 1V steenbok 1M1V Masai Giraffe 2M2V Flamingo 1M1V Bongo
Bedankt voor het kijken!
Bericht veranderd door: rejesi - Woensdag, 19 Jan 2011, 16:20
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 16:27 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
als ik tijdelijk even je Bongo's kan waarborgen, ben ik tevree. Leuke update (Niet leuk van die rattenplaag natuurlijk), wel maak ik me zorgen om je mooie verblijven, die moeten natuurlijk weg. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 16:34 | Bericht # 14
0
Parkeerhulp
Bedankt dat jullie tijdelijk voor deze dieren willen zorgen! Alleen moeten nu nog de giraffes en steenbok een onderdak vinden en dan kan het team aan de slag!
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 16:41 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Als je wilt kan ik je massai giraffen opvangen! Ze zullen het voor een paar daagjes wel goed hebben in mijn zoo! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 18:15 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
IK kan de steenbokken wel opvangen, want ik heb namelijk steenbokken en die plaats ik dan gewoon in dat verblijf en kunnen ze misschien ook nog wel fokken. Ratten dat is niet zo mooi, hopelijk krijgen de dieren er een mooie en schone zoo voor terug. Groetjesvan Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 18:28 | Bericht # 19
0
Parkeerhulp
Bedankt Lara en Jortje voor het opvangen van de dieren, er wordt verwacht dat vannacht het gif is uitgewerkt, daarna zal er worden begonnen aan de vervanging van de dierentuin
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 18:40 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
haha lol. die rattenplaag is erg orgineel. maar over de zoo: erg groen behalve de ratten natuurlijk. ps:kan je een groot aantal ratten aan mij geven of zijn ze al dood?want ik kan best wel wat levend voedsel gebruiken. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt