ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
@dinojos, hartstikke bedankt, ik hoop dat ik deze update je verwachtingen kan vervullen!
1 februari 2011
Jaja, vandaag is ie af! The moment we all be waiting for! Maar eerst maar eens de nieuwtjes,
#1 , Zo zitten onze schildpadden weer op hun plek, na dar ze even gelogeert hebben in een tussen hok zijn ze maar al te blij dat ze weer terug zijn. Het water is verkleint en ze zijn een stuk geukkiger.
#2, de Gordeldieren schijnen zich niet bepaald in te houden met uitbreiden…
#3, en dan nu, het volledig vernieuwde stuk, alles is af en nu gaan jullie het zien. Hier eerst in achtergrond het nieuwe stuk!
Hier zien we het volledig vernieuwde en hyper reaistiche ingerichte begin verblijf (maar verder ben ik totaal niet egoistiche hoor )
Ondanks dat het er zoveel zijn, zijn de gordeldiertjes toch moeilijk te ondekken
Toch heb ik nog een van de gordeldiertjes kunnen ondekken!
En dan nu het rechter verblijf, het is voor de Kleine Gevlekte Kiwi, we zullen even kijken of we er een van de groep kunnen fotografeeren.
Daar is een van de kleine doerakken
Oké, eet je kiwi op dan gaan we naar het volgede verblijf
En natuurlijk zijn hier ook de fennekjes in gekomen, Lekker actief is het paartje met elkaar aan het spelen, Hier zien we 1 van de 2
Genoeg gefenekt, next.
Het nog onbekende verblijf is voor 3 vrouwelijke honingdassen. Ik zal even via de personeelsgangen in het verblijf gaan om wat pics te maken.
Shiny, lekker in der holletje, ze hadden een ware nacht ze zijn gister aangekomen, en moeten nog wennen, en aangezien ze pas om 2 uur snachts aankwamen zijn ze nog een beetje moe.
Noa, moest zich nog een beetje uitrekken, ooooooeeeeewwwwwaaaaa!!!
Alle gekheid op een stokje We gaan op weg naar het volgende hokje Wat zou daar toch in verblijven, Ik kan dit gedicht nog wel een uur door schrijven
Ooeh dat klinkt spannend!, *er zit een box in de struiken*
Iets met bos dus
We gaan maar eens een bruggetje op, niet dat ik veel zie, ik ben maar 1.60….
Daarom neem ik een kijkje achter de schermen, waar ook het een en ander veranderd is natuurlijk. Zo is er een nieuwe gang bij voor dit verblijf Je kan btw mooi in dat verblijf kijken vanaf hier, dat zouden ze voor de bezoekers moeten doen
En nu kun je dan eindelijk het dier zien wat hierin verstopt zit, de rode vos
We hebben er een werphol ingeplaatst, lekker verwarmt, zodat alles goed verloopt voor ons verliefde paartje
Laat ik eens even mijn kaart er bij pakken
En de dierentuin van boven
En zonder dak
Het gehele nieuwe deel
Hier de kiwi’s van boven
De fennekken
Bijna het einde, nog even de honningdassen
En last but not least de vossen
Dankjewel voor het kijken, ik zou het erg op prijs stellen als je even een berichtje achter zou laten!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Woensdag, 02 Feb 2011, 19:27 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik vind het mooi gemaakt, alleen vind ik dat stukje met de fenneken iets teveel afwijken van de rest. Dat lijkt toch minder echt als de rest wat super mooi gemaakt is . Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Woensdag, 02 Feb 2011, 22:23 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Super dat nachthuis!! Grappig dat iedereen ineens bezig is met zijn of haar nachthuis, haha. Ik vind deze keer alles heel erg overzichtelijk, en het ziet er ook heel realistisch uit. Misschien had het wat donkerder gekund, maar helaas kan je dat zelf niet bepalen in Zt2. Verder ziet het er toppie uit, ga zo door. Pokemon White team!
Datum: Woensdag, 02 Feb 2011, 22:27 | Bericht # 16
caspar1995
1
Curator
@dierenpark, ik vond het zelf eigelijk wel meevallen, maarja als de dieren het te weinig vinden moet ik het vergroten, dus dit word hget eerst volgende project.
@dinojos, waarom dan? niet om aan te vallen , maar als je wat kritiek geefd dan kan ik er wat mee,
@jortje, dankje, ik vond dat van de fennekken ook, ik ga dat nog veranderen bedankt voor de tip!
@jeroen, haha, ik vind jou nachthuis er ook top uitzien, en ja dat donkere is moeilijk, ik had kunnen wachten tot het nacht was, en tja, verder is het wachten op raymond tot hij zijn nacht pack uitbreng hea?
Bericht veranderd door: caspar1995 - Woensdag, 02 Feb 2011, 22:29
Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 07:41 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Mooie update !!! alleen vind ik ook het fenekken verblijf iets te afwijken van de rest... al zou je nou een kleine doorgang maken en dat je dan in een soort van desert komt zou leuker zijn en dan ook nog een ander pad want anders lijkt het zo op elkaar Verder vind ik het heel mooi en jammer dat de kiwi's niet zoveel ruimte hebben... en kunnen ze niet ontsnappen ??? Het hongingdassen verblijf is ook erg mooi maar ook iets aan de kleine kant, al zou je nou een soort van mini achter de schermen/binnenverblijf maken waar de mensen niet kunnen kijken heb ze toch nog meer ruimte en zijn ze denk ook wat blijer Ook leuk dat je op de loopbrug de honigdassen kan zien, maar ook de vossen.... Het vossenverblijf vind ik heel erg mooi niet te klein genoeg ruimte !!! En leuk dat je in het verzorgers gedeelte ( trouwens ook heel leuk ) muziekroten hebt gedaan het klint metteen veel vrolijker maar het is wel wat minder voor een nachthuis
Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 10:38 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Nou, dat zou ik uitleggen, toen het dak er nog niet op zat, zach het er ook veel ruimer uit maar nu met dat dak en beplanting lijkt het allemaal zo klein.
Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 17:31 | Bericht # 20
caspar1995
1
Curator
@iedereen, ik ben aan het werken aan een remake van het nachthuis, ik probeer al het kritiek er in te verwerken, ik kan jullie verklappen dat het kiwi hok zeker zal uitbreiden
wow, hartstikke bedankt voor al die aardige reacties!!! @dierentuiner, wat een lang bericht!! hartstikke bedankt!, ja die desert, dat ga ik zeker doen, dat desert stuk is inderdaad wat minder...., die ruimte voor de kiwi's is inderdaad waar, daar ga ik aan werken, en nee ze ondsnappen niet, teminste ik vind van niet, want ik vind het wel leuk staan dat lage rots muurtje! dat miniverblijfje voorde honingdassen ga ik zeker ook doen, en vooral omdat ik die dieren niet gelukkig krijg, dat is zowiezo een probleem, mijn schildpadden, kiwi's , vossen en honingdassen worden maar niet gelukkig, en ik wil btw ook de schildpadden gaan verplaatsen! uhm, ik weet niet precies wat je bedoeld dat je de honingdassen kan zien op de loopbrug het vossenverblijf ben ik echt blij mee dat je dat zo leuk vind, ik was er zelf ook best wel trots op, maar die dieren zijn niet gelukkig en dus ga ik het toch veranderen... en over die muziekrotsen, denk er bij dat het muziek rotsen zijn met nachtgeluiden (denk aan krekels)
@robinnijhof, hartstikke bedankt!!!!! je schijnt een van de weinige te zijn, waarbij het fennek verblijf in de smaak valt!! thanks!
@iedereen, weet iemand nog een nacht woestijndier?