Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Amarylis Zoo
joepie
Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 18:54 | Bericht # 21   
joepie 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

ik ken wel een paar woestijn nachtdieren: de gestreepte hyena-konijnuil (als die als download bestaat) -luipaard-stokstaardje-jakhals. maar trouwens ook een super mooie zoo
Berichtik ken wel een paar woestijn nachtdieren: de gestreepte hyena-konijnuil (als die als download bestaat) -luipaard-stokstaardje-jakhals. maar trouwens ook een super mooie zoo

Bericht getypt door - joepie
Toegevoegd op 03 Feb 2011 om 18:54
caspar1995
Datum: Donderdag, 03 Maa 2011, 22:42 | Bericht # 22   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Curator

Night Adventures Teaser

het is zover, hier hebben we opgewacht, maar het wachten word beloond.

kijk nu vanaf onder naar de kiwi's!

vind prachtige uitzichtpunten vanuit oud egypte!

ondek de nachtjagers van de woestijn!

steek de styx over !

ondek de monsters van diepzee!

Dit en meer in de nieuwe opening van Night Adventures, te Amarylis Zoo.

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!

Bericht veranderd door: caspar1995 - Donderdag, 03 Maa 2011, 23:01
BerichtNight Adventures Teaser

het is zover, hier hebben we opgewacht, maar het wachten word beloond.

kijk nu vanaf onder naar de kiwi's!

vind prachtige uitzichtpunten vanuit oud egypte!

ondek de nachtjagers van de woestijn!

steek de styx over !

ondek de monsters van diepzee!

Dit en meer in de nieuwe opening van Night Adventures, te Amarylis Zoo.

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 03 Maa 2011 om 22:42
Joshua
Datum: Vrijdag, 04 Maa 2011, 09:17 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Wouw !!! Casper jij laat mij schrikken met al die super screen's echt super gedaan.

Sorry dat ik het vraag maar kan jij nu ook desinge ?

BerichtWouw !!! Casper jij laat mij schrikken met al die super screen's echt super gedaan.

Sorry dat ik het vraag maar kan jij nu ook desinge ?

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 04 Maa 2011 om 09:17
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 04 Maa 2011, 17:23 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

P.
P.
PRACHTIG.

Waar ik voornamelijk nieuwschierig naar ben is de monsters uit de diepte!!
Wel trouwens apart dat die boot lijkt te zweven :p
Maar het gaat om het idee...

Raymond ;)

BerichtP.
P.
PRACHTIG.

Waar ik voornamelijk nieuwschierig naar ben is de monsters uit de diepte!!
Wel trouwens apart dat die boot lijkt te zweven :p
Maar het gaat om het idee...

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 04 Maa 2011 om 17:23
eagleeye
Datum: Vrijdag, 04 Maa 2011, 18:29 | Bericht # 25   
eagleeye 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

erg mooi en leuk gemaakt, vooral het idee met die kiwi, je moet er maar op komen.
verder ben ik ook erg benieuwd naar de monsters van de diepzee.
alleen ik heb wel een tip, in de diepzee groeien geen planten. je kan bijvoorbeeld dan wel wat meer rotsen plaatsen.
verder erg mooi en ik kijk uit naar de volgende update. ;)
Berichterg mooi en leuk gemaakt, vooral het idee met die kiwi, je moet er maar op komen.
verder ben ik ook erg benieuwd naar de monsters van de diepzee.
alleen ik heb wel een tip, in de diepzee groeien geen planten. je kan bijvoorbeeld dan wel wat meer rotsen plaatsen.
verder erg mooi en ik kijk uit naar de volgende update. ;)

Bericht getypt door - eagleeye
Toegevoegd op 04 Maa 2011 om 18:29
Jorrit
Datum: Zaterdag, 05 Maa 2011, 11:13 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Het ziet er echt heel leuk uit Caspar ;) .
Het kiwi idee is echt leuk, en je fennek verblijf is erg verbeterd.
Wat ik het mooist vind is de 2e screen, dat van het Egyptische themagebied.
Het is echt realistisch gebouwd met die planten en muren.
Wat ik daar zo leuk aan vind, is dat het beeld eens niet naar de bezoekers kijkt ^_^ .

Jortje

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtHet ziet er echt heel leuk uit Caspar ;) .
Het kiwi idee is echt leuk, en je fennek verblijf is erg verbeterd.
Wat ik het mooist vind is de 2e screen, dat van het Egyptische themagebied.
Het is echt realistisch gebouwd met die planten en muren.
Wat ik daar zo leuk aan vind, is dat het beeld eens niet naar de bezoekers kijkt ^_^ .

Jortje

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 05 Maa 2011 om 11:13
caspar1995
Datum: Zaterdag, 05 Maa 2011, 15:12 | Bericht # 27   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

@joshua, haha, thanks man! ik vind het echt leuk om te horen, dat jij ook mijn zoo's mooi vind!
haha, neej , ik design niet, dat heefd raymond voor me gedaan in ruil voor 1000 credits, ik vind het bord echt prachtig geworden, echt mijn diepe buiging voor raymond ;)

@raymond, ooh, daar moet je je niet zo veel van voorstellen, er bestaan vrijwel geen dieren uit de zeebodem in zt2.....
eigelijk is het maar 1 verblijf uit de diepte en een apart ander verblijf, en over die boot, dat lijkt nu inderdaad zo haha, was me nog niet opgevallen, maar in zt2 ziet hij er wel uit alsof hij in het water licht.
en echt heel erg bedankt voor je compliment, nu wil ik hem des te eerder showen! en heel erg bedankt voor het bord nog he!

@eaglee, heel erg bedankt voor je reactie. nou dat met die kiwi is eigelijk redelijk mislukt, omdat het land niet aansluit op het kiwi verblijf ziet het er best wel nep uit.... wel jammer eigelijk..... over die monsters uit de diepte, het is dus best wel klein en niet zo heel spectaculair, dat lijkt alleen nu zo ;) en je hebt gelijk over die planten, maar een verblijf met alleen stenen heb ik geprobeert, echt oerlelijk, dat meen ik, het ziet er echt niet uit.... en er groeien wel wat komkommers enzo, dus het lijkt afentoe toch een beetje groen :P.
leuk dat je de zoo zo mooi vind, ik zal hem proberen binnenkort te uploaden ;)

@jortje, thanks!! ik vind het voral leuk dat het egyptische gebied zo in de smaak valt, ik ebn er zelf ook redelijk blij mee, al kunnen er echt wat dinegn verbeterd worden ;) en leuk over dat beeld, dat was zelfs express gedaan ;) , grappig dat je dat opvalt, het staat in het verlbijf, maar er zitten gene woestijn dieren in <_< .....

@iedereen, het gebied is verdeeld in 2 delen, het egyptische nachtleven begint pas later dan het anderen, daar tussen zit een stukje buiten gebied, verder zal er een soort ''styx'' komen, en de oude vossen, dassen, kiwi's en gordeldieren zijn ook nog steeds te bewonderen ;)

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht@joshua, haha, thanks man! ik vind het echt leuk om te horen, dat jij ook mijn zoo's mooi vind!
haha, neej , ik design niet, dat heefd raymond voor me gedaan in ruil voor 1000 credits, ik vind het bord echt prachtig geworden, echt mijn diepe buiging voor raymond ;)

@raymond, ooh, daar moet je je niet zo veel van voorstellen, er bestaan vrijwel geen dieren uit de zeebodem in zt2.....
eigelijk is het maar 1 verblijf uit de diepte en een apart ander verblijf, en over die boot, dat lijkt nu inderdaad zo haha, was me nog niet opgevallen, maar in zt2 ziet hij er wel uit alsof hij in het water licht.
en echt heel erg bedankt voor je compliment, nu wil ik hem des te eerder showen! en heel erg bedankt voor het bord nog he!

@eaglee, heel erg bedankt voor je reactie. nou dat met die kiwi is eigelijk redelijk mislukt, omdat het land niet aansluit op het kiwi verblijf ziet het er best wel nep uit.... wel jammer eigelijk..... over die monsters uit de diepte, het is dus best wel klein en niet zo heel spectaculair, dat lijkt alleen nu zo ;) en je hebt gelijk over die planten, maar een verblijf met alleen stenen heb ik geprobeert, echt oerlelijk, dat meen ik, het ziet er echt niet uit.... en er groeien wel wat komkommers enzo, dus het lijkt afentoe toch een beetje groen :P.
leuk dat je de zoo zo mooi vind, ik zal hem proberen binnenkort te uploaden ;)

@jortje, thanks!! ik vind het voral leuk dat het egyptische gebied zo in de smaak valt, ik ebn er zelf ook redelijk blij mee, al kunnen er echt wat dinegn verbeterd worden ;) en leuk over dat beeld, dat was zelfs express gedaan ;) , grappig dat je dat opvalt, het staat in het verlbijf, maar er zitten gene woestijn dieren in <_< .....

@iedereen, het gebied is verdeeld in 2 delen, het egyptische nachtleven begint pas later dan het anderen, daar tussen zit een stukje buiten gebied, verder zal er een soort ''styx'' komen, en de oude vossen, dassen, kiwi's en gordeldieren zijn ook nog steeds te bewonderen ;)

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 05 Maa 2011 om 15:12
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 05 Maa 2011, 16:47 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Geweldige dierentuin en geweldig bedacht met de nachtdieren. De kiwi´s zien er gezond uit en dat water is heerlijk donker net zoals in de diepzee. Geweldig ben wel benieuwd naar de dieren. Maar mooi gedaan en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtGeweldige dierentuin en geweldig bedacht met de nachtdieren. De kiwi´s zien er gezond uit en dat water is heerlijk donker net zoals in de diepzee. Geweldig ben wel benieuwd naar de dieren. Maar mooi gedaan en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 05 Maa 2011 om 16:47
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 06 Maa 2011, 00:27 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Ik ben echt heel benieuwd, want het ziet er veelbelovend uit.
Ook het diepzee gedeelte lijkt me heel erg interessant. ;)

Pokemon White team!
BerichtIk ben echt heel benieuwd, want het ziet er veelbelovend uit.
Ook het diepzee gedeelte lijkt me heel erg interessant. ;)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 06 Maa 2011 om 00:27
be-like-water
Datum: Zondag, 06 Maa 2011, 23:10 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ik heb geen ander woord dan: GENIAAL
serieus, je screens bevatten zoveel details. van spotjes in het plafond tot de desertdecoratie, echt top
het kiwi verblijf is zeker mijn favouriet, perfecte beplanting en de lagen stenen als hek is ook erg mooi. Nu ik zie dat je er ook nog eens onder kan kijken is het al helemaal briljant.

Ik zie uit naar je volgende update,
be-like-water

ps: ik hoop dat je tevreden bent met mn reactie, want je doet het er maar mee

Berichtik heb geen ander woord dan: GENIAAL
serieus, je screens bevatten zoveel details. van spotjes in het plafond tot de desertdecoratie, echt top
het kiwi verblijf is zeker mijn favouriet, perfecte beplanting en de lagen stenen als hek is ook erg mooi. Nu ik zie dat je er ook nog eens onder kan kijken is het al helemaal briljant.

Ik zie uit naar je volgende update,
be-like-water

ps: ik hoop dat je tevreden bent met mn reactie, want je doet het er maar mee

Bericht getypt door - be-like-water
Toegevoegd op 06 Maa 2011 om 23:10
Search:

Hosted by uCoz