@ catfreako, super gedaan! echt mooi! goed beplant ook buiten de paden, mooie verblijven super! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Na lang niets van me gehoord te laten hebben in de ZTAO, ben ik weer terug met een update.
Hart van Dierenland Het nieuwsblad van Dierenpark Roermond.
Lammergier- Het vermoeden was er al, maar na een test van onze dierenarts wisten we het zeker. Ons Lammergier-vrouwtje is drachtig. Zeer binnenkort zullen er eieren te zien zijn in Dierenpark Roermond. De directie heeft besloten het vrouwtje nog niet binnen te houden, zodat bezoekers zo veel mogelijk kunnen zien hoe alles in zijn werk gaat. Zodra de jongen bijna uitkomen zal het vrouwtje met haar eieren in een namaak-nest in het binnenverblijf worden gezet. Een foto van ons zwangere vrouwtje:
Dak- Ook het dak van de ingang heeft een upgrade. Daar zit sinds kort boven de fontijn een koepel. "Dat geeft wat meer licht om de kaartjes van bezoekers makkelijker te controleren" Zeiden de kassière's ons. Nog een foto:
Otters-Na wat ondervragingen met bezoekers is het onderwater-uitkijkpunt bij de otters aangepast. "De hoge glazen muren gaven geen mooi beeld voor een onderwater-stukje." Aldus een ondervraagde bezoeker. Met deze antwoorden hebben we de bassinmuur omlaag gehaald en er een bakstenen randje op gezet. Nog een foto van hoe het er nu uit ziet:
Azië- En last but not least: In Azië gaat de schop in de grond. Na wat geruzie tussen de architect en de aannemer over het Olifanten-verblijf, zijn ze er toch uitgekomen. Alles kan gebouwd worden zoals de architect het op papier heeft staan. Dat ziet er tot nu toe zo uit:
Dat was het weer. Volgende keer ziet u de start van de Aziatische Steppe en de oplevering van het Olifanten-verblijf en het Aziatische woud-gebouw. Tot dan!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
héél mooie update!!!
ik vind vooral dat rechter verblijf op de laatste foto veelbelovend. als je hem een strook van de kant doet, heel veel heuvels plaats en beplanting achter de heuvels is het bijna identiek met mijn idee xD
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Hart van Dierenland Het nieuwsblad van Dierenpark Roermond.
Lammergieren-Gister is de verzorger van de Lammergieren naar me toegerend en zei: "Directeur, de Lammergier is uit zijn ei!". Ik bedenk me geen moment en pak de jeep van de architect. Toen stond ik namelijk in de grote bouwput genaamd "Azië". Eenmaal in het verzorgerscentrum aangekomen zie ik dat, inderdaad, onze kersverse moeder haar jong net te eten geeft. Het is een mannetje, en zal achter de schermen van de dierentuin blijven totdat er andere jongen worden geboren. Nog een foto:
Bericht veranderd door: catfreako - Vrijdag, 30 Maa 2012, 15:17