ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Leuk dat er een jong is. Trouwens nog ff over het vorige nieuwsbericht van de otters. Het is mooi gemaakt, maar bakstenen boven hout lijkt niet zo super. Verder, mooi gedaan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooie update ook leuk dat er een lammergier bij is gekomen Als ik een puntje van kritiek mag geven ik vind bij de otters de combinatie licht hout-baksteen-donker hout (plafond) niet zo mooi. Maar ja voor de rest ziet alles er tip top uit; Ben benieuwd naar het Azië deel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Hart van Dierenland Het nieuwsblad van Dierenpark Roermond.
Lente- Het is weer lente en dat is goed te merken in het park. Zo hebben de Lammergieren al hun tweede ei gelegd, wemelt het van de jonge zwijntjes en hebben we er een Edelhert bij. Speciaal voor onze trouwe lezers hier wat foto's van de jongen:
Curator
De update laat al een tijd op zich wachten, en dat zal ook nog wel een tijd gaan duren. Mijn excuses hiervoor. Ik heb wat problemen in zootycoon zelf, en die wil ik graag opgelost hebben.
Het spel is namelijk heel sloom geworden. Dat gaat weer over als ik de bomen en planten verberg. Dan gaat het spel weer op de 'normale' snelheid. Maar zodra ik de bomen weer weergeef, word het spel weer traag. Dit heb ik alleen in de map van Dierenpark Roermond. Jullie begrijpen dat dit heel vervelend is als ik foto's wil maken voor de update. Hopelijk weet iemand een oplossing? Ik heb alle downloads die ik niet gebruik al verwijderd.
Zodra dit probleem is opgelost zal de update snel komen.
Curator
@ raymondhoek, Ik heb de laatste tijd wel wat downloads gedownload ja, maar welke kunnen daarvoor zorgen? Het waren geen grote downloads, en AN heb ik wel gehad, maar ligt er alweer vanaf. Die gebruikte ik heel weinig.