ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Animal Zoo
Is een Dierentuin van vandaag. morgen of nog vandaag komen er foto´s de dierentuin ligt in Nederland. Deze dierentuin heeft nu nog weinig dieren maar ze zijn bezog om uitebreiden tot een van de Grooste dierentuin van heel Ztao. Deze dierentuin werkt samen met Dierentuin Den-Bosch. Omdat de directeurs Broers zijn en ze doen graag aan behoud van de natuur en Dierentuinen deze dierentuin hebben dieren die allebei de dierentuinen hebben alleen is mijn dierentuin nog klein en moet nog dieren krijgen of kopen. Deze dierentuin is gemaakt op een oude dierentuin die dierentuin is verouderd en neergestort en er is niks meer van over. er zijn alleen maar wat boomen wij het team van Animal zoo gaan er een mooie dierentuin van maken. Deze Dierentuin word gespronserd door Dierentuin Den-Bosch en het WNF.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Leuke dierentuin Broer. Eindelijk zie ik hem haha Stokstaartje Stokie van mijn dierentuin is beroemd geworden hoorde ik van. Ik hoop dat hij zich snel voortplant met de vrouwtjes die je krijgt. leuk verblijf lijk net een grot zonder dak. Veel plezier nog met je zo Ik heb al Fenneken voor je klaar gezet alleen weet ik niet of je ze wilt.
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 20:10 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind dit best een mooie zoo, maar ik denk dat je wat dingen kan verbeteren :
1. Meer beplanting. (Als ik goed kijk zie ik helemaal geen beplanting.) 2. Meer bomen in het maki-verblijf. 3. Een dak op het stokstaartjes binnenverblijf. (Of zit dat er wel op?)
Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt. groetjes Quinten
hallo daar ik vind dit een mooie zoo een tip: iets meer beplanting zetten verder vind ik het mooi en lachen in de eerste update stokie het beroemde stokstaartje hoe is stokie beroemd geworden? groetjes de directie van volendam zoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Moie verblijven ook lekker groot zodat de dieren heerlijk kunnen stoeien en kunnen rennen. Heb wel een vraagje, heb je wel de reputatie voor de ringstaartmaki. Dus, let daar goed op!!! Iets meer beplanting met struiken en bomen en wat rotsen is wel op zijn plaats. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind die rots hekken echt mooi van je past echt in je verblijf! misschien ook wat meer bergen ofzo en meer planten of struikjes. voor de rest is het goed!
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 23:06 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik ben erg kritisch, dat weet ik, maar ik ben hier niet zo van gecharmeerd. De beplanting is alleen binnen de verblijven, doe ook eens wat rondom de verblijven, je zult zien; dit maakt het een stuk voller en gezelliger! [sarkasme]1 ding is zeker; je bent wel origineel met je namen (Stokie het stokstaartje, Ringie de ringstaartmaki...)[/sarkasme] [b]World Zoo Showroom