ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Dankjulliewel voor de reacties!
@ Catfreako: Ja het is wel een beetje een gatenkaas he! Dit is mijn eerste gebouw en soms wilde het plafond (verhoogd pad) niet op dat punt dat gebied bedekte. Soms kwam het door een boom ,soms kon ik geen verklaring vinden. Daarnaast heb ik geen idee hoe je de hoeken kan dichten die er ontstaan wanneer je aflopende daken hebben die haaks op elkaar staan. Bij een volière heb je daar speciale stukken voor.
@Jeweetwelwie: Okay even de guldemiddenweg zoeken dus :-). Dankjewel voor de complimentjes over de uitleg en de nijlpaarden fontein! Op zich heb ik de gatenkaas ook nog in het verhaaltje verwerkt dat vond ik zelf ook wel een leuke touch. :-) Toch hoop ik in de toekomst betere gebouwen te kunnen maken dus tips daarvoor zijn altijd welkom!!
Datum: Zaterdag, 21 Mei 2011, 11:05 | Bericht # 12
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Echt een leuke zoo voor je eerste zoo. Ik vind dat dak bij het gebouw wel grappig. Die gaten vind ik een soort moderne kunst. :p. Leuk dat je gebieden maakt. Goed gedaan.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Dankjulliewel voor al jullie reacties! Binnenkort worden de Fenneks vossen vergezelt door 2 drommidarissen genaamd Beauty and Bowan. Dus opgelet voor de volgende update!!
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 12:32 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 31 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind die fonteinen wel leuk en dat moeras hek ook maar, waarom zijn al die gaten in dat dak
Added (16 Jun 2011, 12:32) --------------------------------------------- zo, heb zin in de volgende update in de dromedarissen, ik zal het in de gaten houden
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind het wel een mooie dierentuin alleen zou ik echt meer boompjes en plantjes zetten! ook vind ik inderdaad die gaten in het dak heel raar, maar voor de rest vind ik dat de dieren voldoende ruimte hebben! ik kijk uit naar de volgende update!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik vind het dak niet zo mooi, het lijkt voor mij alsof het in de lucht zweeft. Het had wel ietsje stabieler gemogen ;-). Over je verblijven: Ik heb het idee dat je voor veel soorten te veel ruimte hebt gebruikt. Zoals de renkoekoeken, die zitten bij mij in een voli`ere van 6 bij 10 hokjes. En ze hebben nog nooit gezeurd. Prima naar hun zin. Maar bij jou, zitten ze in een megagroot buitenverblijf... Het is niet lelijk, dat zeker niet! Maar het is een beetje 'raar' opgebouwd. Als je nu olifanten hebt, en je gaat een verblijf bouwen... Nou dan heb je zo'n beetje je halve zoo nodig denk ik. Dus een tip; voorzichtig met je ruimte ;-)!
Verder vind ik het wetlands biotoop wel leuk! Het mag alleen ietsje meer beplant, want er staan alleen bomen in... Hier en daar een boomstronk, struik, flinke rots kan echt geen kwaad.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Het ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar probeer om je daken toch zo veel mogelijk heel te laten, dit oogt veel beter. Voor de rest vind ik de struisvogel kolonies een heel goed idee.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hmm aan de ene kant vind ik de gaten in het dak inderdaad een beetje vreemd, maar ik kan begrijpen dat je dat misschien wil laten dienen als glas ofzo? In dat geval kan je beter even bij Zeta Designs de glazenvoliére downloaden, daar zit een glasdak bij. En als het dak gewoon niet gebouw wil worden daar staat er waarschijnlijk een object, boom of plant in de weg en moet je die verplaatsen of verwijderen.
Maar even ontopic: een mooie zoo! Ik vind het woestijngedeelte erg leuk gemaakt en verder het moerasbiotoop ook erg mooi.