boston zoo
nielsorka
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 20:26 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
he jongens ik heb is zitten nadenken en ik doe toch geen zeezoo spijt me zo voor dat veranderen steeds maar ik vind het zo moeilijk om te kiezen in ieder geval zondag update
he zoo tycoon fans
Bericht he jongens ik heb is zitten nadenken en ik doe toch geen zeezoo spijt me zo voor dat veranderen steeds maar ik vind het zo moeilijk om te kiezen in ieder geval zondag update Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 20:26
qlabru
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 20:56 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind het niet zo heel erg, ik hou namelijk nooit zo van zeezoos. Geef mij maar gewoon een normale zoo, dat vind ik het leukst. Ik heb al zin in zondag!
groetjes Quinten
Bericht Ik vind het niet zo heel erg, ik hou namelijk nooit zo van zeezoos. Geef mij maar gewoon een normale zoo, dat vind ik het leukst. Ik heb al zin in zondag! Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 20:56
nielsorka
Datum: Zaterdag, 25 Jun 2011, 12:57 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
bedankt voor je reacties qlarbu ben je erg dankbaarAdded (25 Jun 2011, 11:05) --------------------------------------------- de update is verplaast naar volgende week ben morgen weg en vandaag he ik te weinig tijd sorry iedereen gr nielsorka
Added (25 Jun 2011, 12:57) --------------------------------------------- hier hebben jullie een plaatje het logo van boston zoo het niet zo mooi want ik doe het voor de eerste keer dit is hem: reacties stel ik erg op prijs gr nielsorka
he zoo tycoon fans
Bericht bedankt voor je reacties qlarbu ben je erg dankbaarAdded (25 Jun 2011, 11:05) --------------------------------------------- de update is verplaast naar volgende week ben morgen weg en vandaag he ik te weinig tijd sorry iedereen gr nielsorka
Added (25 Jun 2011, 12:57) --------------------------------------------- hier hebben jullie een plaatje het logo van boston zoo het niet zo mooi want ik doe het voor de eerste keer dit is hem: reacties stel ik erg op prijs gr nielsorka
Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 25 Jun 2011 om 12:57
qlabru
Datum: Zaterdag, 25 Jun 2011, 13:48 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooie logo! Met een mooie waterachtige achtergrond. Ook leuke dieren. 1 vraagje: Heb je deze dieren ook echt in je dierentuin?
groetjes Quinten
Bericht Mooie logo! Met een mooie waterachtige achtergrond. Ook leuke dieren. 1 vraagje: Heb je deze dieren ook echt in je dierentuin? Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 25 Jun 2011 om 13:48
nielsorka
Datum: Zaterdag, 25 Jun 2011, 13:56 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
alleeen ht gilamonster niet qlabru gr niels
he zoo tycoon fans
Bericht alleeen ht gilamonster niet qlabru gr niels Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 25 Jun 2011 om 13:56
qlabru
Datum: Zaterdag, 25 Jun 2011, 14:04 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Oke, bedankt. Ik ben benieuwd naar het stinkdier-hok, omdat ik nog nooit een hok voor stinkdieren heb gezien in iemands zoo.
groetjes Quinten
Bericht Oke, bedankt. Ik ben benieuwd naar het stinkdier-hok, omdat ik nog nooit een hok voor stinkdieren heb gezien in iemands zoo. Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 25 Jun 2011 om 14:04
nielsorka
Datum: Zaterdag, 25 Jun 2011, 14:05 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
haha ik ook niet dus dit is voor mij ook nieuw gr nielsorka
he zoo tycoon fans
Bericht haha ik ook niet dus dit is voor mij ook nieuw gr nielsorka Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 25 Jun 2011 om 14:05
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 27 Jun 2011, 20:14 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ nielsorka , Leuk om een logo te maken voor je zoo, maar is hij niet heel erg groot? Ik ben benieuwd naar je eerste update! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ nielsorka , Leuk om een logo te maken voor je zoo, maar is hij niet heel erg groot? Ik ben benieuwd naar je eerste update! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 27 Jun 2011 om 20:14
nielsorka
Datum: Maandag, 27 Jun 2011, 21:50 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Jeweetwelwie , ja hij is wel erg groot ja ik probeer hem kleiner te maken
he zoo tycoon fans
Bericht @ Jeweetwelwie , ja hij is wel erg groot ja ik probeer hem kleiner te makenBericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 27 Jun 2011 om 21:50
Joshua
Datum: Dinsdag, 28 Jun 2011, 17:06 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Ziet er leuk uit Niels, ik vind je logo ook zeker heel leuk gemaakt. Maar ik zie in jou tekst een grammatica fout, kom en kijk bij ons ze flora en fauna, ik denk dat je bedoelt. Kom kijken bij onze flora en fauna?? Nouja als je wil, kan ik een logo voor je maken wel met paint. Edit.
Bericht veranderd door: dinojos - Dinsdag, 28 Jun 2011, 17:43
Bericht Ziet er leuk uit Niels, ik vind je logo ook zeker heel leuk gemaakt. Maar ik zie in jou tekst een grammatica fout, kom en kijk bij ons ze flora en fauna, ik denk dat je bedoelt. Kom kijken bij onze flora en fauna?? Nouja als je wil, kan ik een logo voor je maken wel met paint. Edit. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 28 Jun 2011 om 17:06