boston zoo
nielsorka
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 08:49 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
dat zou ik heel fijn vinden als je daar tijd voor hebt bedankt!! ps boston zoo niet bostond stond op een van die logo s
he zoo tycoon fans
Bericht dat zou ik heel fijn vinden als je daar tijd voor hebt bedankt!! ps boston zoo niet bostond stond op een van die logo s Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 08:49
tinetjeee
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 20:43 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind die met de zebra wel leuk! de zebra vind ik grappig, dat neusje is zo smal en die oortjes! groetjess
Bericht ik vind die met de zebra wel leuk! de zebra vind ik grappig, dat neusje is zo smal en die oortjes! groetjess Bericht getypt door - tinetjeee Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 20:43
oeriii
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 20:47 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind het logo met die aap en tijger het leukst alleen een zebra is niet leuk (mijn mening)
Bericht Ik vind het logo met die aap en tijger het leukst alleen een zebra is niet leuk (mijn mening) Bericht getypt door - oeriii Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 20:47
Bericht het logo met de gorilla en de tijger is het geworden bedankt dinojos binnenkort de eerste update Added (01 Jul 2011, 11:45) --------------------------------------------- en hier dan eindelijk de nieuwe opening van boston zoo!!! eerst was dit een groot bos nu is het mijn nieuwe zoo de ingang je ziet veel bomen omdat het een bos was we gaan linksaf naar ons eerste project de savanne! met impalas defassa waterbokken en zebras en er komen snel meer dierne hoop ik maar goed we lopen weer terug naar het begin en zien gelijk een gebouw het reptielengebouw nog erg kaal maar daar wordt aan gewertk het gebouw heeft nu nog maar drie bewoners panterkameleons!! http://img823.imageshack.us/img823/8161/pic6hk.jpg de plattegrond: dit was de eerste kleine update van boston zoo tips zijn altijd welkom!! gr nielsorka Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 11:45
Joshua
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 13:36 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Heeft niemand hier in dit topic door, dat het eerste plaatje een logo is en het 2e een banner....
Bericht veranderd door: dinojos - Zaterdag, 02 Jul 2011, 11:23
Bericht Heeft niemand hier in dit topic door, dat het eerste plaatje een logo is en het 2e een banner.... Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 13:36
tinetjeee
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 20:08 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
weer een mooie update!bij de ingang is het mooi groen! alleen een paar minpuntjes: misschien wat meer beplanting in je hokken en rond je zoo, en je kan ook heuvels aanbrengen en wat water, dat maatk het wat realistischer! voor de rest een mooie update! groetjes tinetjeee
Bericht weer een mooie update!bij de ingang is het mooi groen! alleen een paar minpuntjes: misschien wat meer beplanting in je hokken en rond je zoo, en je kan ook heuvels aanbrengen en wat water, dat maatk het wat realistischer! voor de rest een mooie update! groetjes tinetjeee Bericht getypt door - tinetjeee Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 20:08
caspar1995
Datum: Zaterdag, 02 Jul 2011, 11:55 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
je bent goed opweg, alleen is het wel kaal, vooral in de hokken zelf, en wat meer plantjes langs de paden is ook mooi, verder ga je goed opweg. succes!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht je bent goed opweg, alleen is het wel kaal, vooral in de hokken zelf, en wat meer plantjes langs de paden is ook mooi, verder ga je goed opweg. succes! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 02 Jul 2011 om 11:55
nielsorka
Datum: Zaterdag, 02 Jul 2011, 12:00 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ja ik snap wat jullie bedoelen het is verbeterd!! gr nielsorka
he zoo tycoon fans
Bericht ja ik snap wat jullie bedoelen het is verbeterd!! gr nielsorka Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 02 Jul 2011 om 12:00
ZooHyena
Datum: Dinsdag, 19 Jul 2011, 15:51 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hmm leuke zoo, alleen mis ik de bankjes voor de gasten bij de verblijven maar ook bij de eetkraampjes, en ook prullebaken, ik denk dat je daar nog even aan moet werken ZooHyena
Bericht Hmm leuke zoo, alleen mis ik de bankjes voor de gasten bij de verblijven maar ook bij de eetkraampjes, en ook prullebaken, ik denk dat je daar nog even aan moet werken ZooHyena Bericht getypt door - ZooHyena Toegevoegd op 19 Jul 2011 om 15:51
nielsorka
Datum: Vrijdag, 09 Sep 2011, 14:06 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
toen ik vandaag naar boston zoo zag ik iets vreselijks!!!! de hekken en verblijven waren helemaal kapot! het bleken rovers te zijn maarja mn dieren hadden het overleefd maar ben ze tog aan het verkopen na dit drama komt er wééééééééer een nieuwe opening srry voor deze gebeurtinissen en heropeningen enz. gr niels
he zoo tycoon fans
Bericht toen ik vandaag naar boston zoo zag ik iets vreselijks!!!! de hekken en verblijven waren helemaal kapot! het bleken rovers te zijn maarja mn dieren hadden het overleefd maar ben ze tog aan het verkopen na dit drama komt er wééééééééer een nieuwe opening srry voor deze gebeurtinissen en heropeningen enz. gr niels Bericht getypt door - nielsorka Toegevoegd op 09 Sep 2011 om 14:06