ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
he jongens
ik kan julie melden dat er een nieuwe zoo is het is de eerste dierentuin de dromen hier is de 1ste kleine update ga verder na onder voor het nieuwe gedeelte
hier het begin je ziet het eerste verblijf al liggen
het veblijf van de ringstaartmakies!
en hier het binnenverblijf van de makies
we lopen verder
en daar zie je een klein gebouw en daarvoor wat kraampjes
hier het gebouw en je ziet het verblijf al het is een beetje een saai gebouw maar daar word aan gewerkt!
het verblijf van de defassa waterbokken
dit was het voor vandaag de volgende keer nieuwe dieren en het buitenverblijf van de waterbokken
tips zijn altijd welkom he zoo tycoon fans
Bericht veranderd door: nielsorka - Vrijdag, 24 Jun 2011, 20:30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
erg mooi alleen heb ik een tip voor je: maak het wat minder hobbelig want dat vind ik het een beetje lelijk maken vor de rest vind ik je verblijven erg mooi met leuke beblanting die het biome goed nabootsen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Quote (ZebraZappo)
maak het wat minder hobbelig want dat vind ik het een beetje lelijk maken
Wat hij zegt. Verder zijn je binnenverblijven erg kaal. En gun je maki's wat rust, en doe niet overal glazen hekken. Ik mis ook de beplanting een beetje.
Als tip geef ik je mee, doe iets meer beplanting in de verblijven. Het liefste meer bosjes, want bomen zijn zo kaal van onderen. Daarnaast misschien wat meer heuvels in je verblijven dat is nu allemaal plat. Als tip bij heuvel probeer ze gladder te maken (bij terrein meest rechtse icoontje en dan bovenaan )
Verder vind ik het leuk verzonnen met dat gebouw, en dat de dieren net zoals in het echt kunnen kiezen of ze buiten of binnen zijn.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ja, het ringstaarmaki's verblijf vind ik wel leuk. Alleen wat meer beplanting naast het pad zou fijn zijn . Het gebouw vind ik leuk gemaakt omdat de dieren naar buiten kunnen. Ik zou het buitenverblijf van de waterbokken wel willen zien. Hoop ik de volgende update te zien Groetjes Niels
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Zaterdag, 28 Mei 2011, 18:43
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind net als de anderen dat er nog wat verbeter puntjes aan zitten. Verder vind ik wel dat er goede beplanting naast de paden is. Ik ben benieuwd naar de nieuwe opening. groetjes Quinten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Leuk! Ik heb er al zin in, omdat ik de vorige zoo ook nog best goed vond! Je had namlijk lekker veel beplanting langs de paden gedaan! groetjes Quinten
Bericht veranderd door: qlabru - Vrijdag, 24 Jun 2011, 20:58