Animals Paradise: een nieuw begin
dennis11
Datum: Woensdag, 06 Jun 2012, 15:31 | Bericht # 291
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ben zeer benieuwd hoe je dat aangaat pakken het grappige is dat ik net zo iets bijna af heb alleen dan met leeuwen en safari dier
Bericht ben zeer benieuwd hoe je dat aangaat pakken het grappige is dat ik net zo iets bijna af heb alleen dan met leeuwen en safari dier Bericht getypt door - dennis11 Toegevoegd op 06 Jun 2012 om 15:31
Bericht Update.. Cheeta verblijf, zie je de giraffen al xD Een speciaal moment op het moment dat ik de update foto's ging maken was ons cheeta vrouwtje net aan het bevallen!! Papa ligt lekker te slapen Helaas is de dag erna het mannetjes jong overleden, nu hebben we nog 2 vrouwen dan nu de Giraffen: zie je de truc al door deze draad zie lijkt het net of het een verblijf is vanaf de cheeta's je kan zo leuke foto's maken: Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 09 Jun 2012 om 21:27
legoman12324
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 22:20 | Bericht # 293
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
leuke update jammer van het cheeta jong en leuk dat je dat met dat gaas hek hebt gedaan
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht leuke update jammer van het cheeta jong en leuk dat je dat met dat gaas hek hebt gedaan Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 09 Jun 2012 om 22:20
NielsG
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 07:46 | Bericht # 294
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er weer goed uit Timo ! Alleen mis ik een overzichtsfoto... Verder leuk gedaan met de scheiding, erg goed !
Bericht Ziet er weer goed uit Timo ! Alleen mis ik een overzichtsfoto... Verder leuk gedaan met de scheiding, erg goed ! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 07:46
boerroel545
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 16:47 | Bericht # 295
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
mooi gemaakt vooral de cheeta giraffen verblijf waardoor het net zelfde in het wild is maar toch niet ik kan maar een ding zeggen ga zo door gr.boerroel545
Bericht mooi gemaakt vooral de cheeta giraffen verblijf waardoor het net zelfde in het wild is maar toch niet ik kan maar een ding zeggen ga zo door gr.boerroel545 Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 16:47
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 17:40 | Bericht # 296
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ timo13 , Mooie update, ik vind het grappig dat je zo de verblijven hebt gecombineerd met elkaar. Wel jammer dat het jong is overleden. Ik vind het wel soms jammer dat er relatief weinig beplanting is, maar jouw idee is er waarschijnlijk achter dat de dieren het op eten of niet? Heel leuk gedaan, ben benieuwd naar meer. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ timo13 , Mooie update, ik vind het grappig dat je zo de verblijven hebt gecombineerd met elkaar. Wel jammer dat het jong is overleden. Ik vind het wel soms jammer dat er relatief weinig beplanting is, maar jouw idee is er waarschijnlijk achter dat de dieren het op eten of niet? Heel leuk gedaan, ben benieuwd naar meer. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 17:40
catfreako
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 19:08 | Bericht # 297
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Mooie update! Wel jammer van dat Cheeta-jong! Ik vind het heel leuk dat je verblijven combineert zo. Dat kan hele spectaculaire foto's opleveren.
Bericht Mooie update! Wel jammer van dat Cheeta-jong! Ik vind het heel leuk dat je verblijven combineert zo. Dat kan hele spectaculaire foto's opleveren. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 19:08
Laraatje2008
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 22:25 | Bericht # 298
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuk scheiding, lijkt een beetje op de scheiding van Blijdorp maar dan met de zebra's en de andere savanne dieren!!! Mooi gedaan groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Leuk scheiding, lijkt een beetje op de scheiding van Blijdorp maar dan met de zebra's en de andere savanne dieren!!! Mooi gedaan groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 22:25
Olaf2000
Datum: Donderdag, 14 Jun 2012, 20:42 | Bericht # 299
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Prachtig gedaan, jammer van het cheetajong. Ik vind het heel leuk gedaan dat je de giraffen en cheeta's zo naast elkaar laat leven, heel natuurlijk :)! Dit is een van de weinige dierentuinen hier die ik me ook in het echt kan voorstellen
Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Bericht Prachtig gedaan, jammer van het cheetajong. Ik vind het heel leuk gedaan dat je de giraffen en cheeta's zo naast elkaar laat leven, heel natuurlijk :)! Dit is een van de weinige dierentuinen hier die ik me ook in het echt kan voorstellen Bericht getypt door - Olaf2000 Toegevoegd op 14 Jun 2012 om 20:42
harry
Datum: Donderdag, 21 Jun 2012, 18:08 | Bericht # 300
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
prachtig! als ik een super realistische update wil zien kom ik altijd naar jouw showroom! deze update vindt ik ook weer geniaal. je beplant goed en de heuvels zijn niet te stel maar wat afgerond. dat vindt ik erg mooi. en die scheiding tussen de verblijven vindt ik mooi en ook goed bedacht.
Bericht prachtig! als ik een super realistische update wil zien kom ik altijd naar jouw showroom! deze update vindt ik ook weer geniaal. je beplant goed en de heuvels zijn niet te stel maar wat afgerond. dat vindt ik erg mooi. en die scheiding tussen de verblijven vindt ik mooi en ook goed bedacht. Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 21 Jun 2012 om 18:08