Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark De BeestenBoel
Laraatje2008
Datum: Maandag, 27 Feb 2012, 23:20 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Door een computercrash is mijn vorige dierenpark verloren gegaan. Vandaar een nieuw dierenpark.
Eerst de hoofdgebouw

Dan de eerste dieren

Veel plezier met deze update!!! Lara

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Door een computercrash is mijn vorige dierenpark verloren gegaan. Vandaar een nieuw dierenpark.
Eerst de hoofdgebouw

Dan de eerste dieren

Veel plezier met deze update!!! Lara

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 27 Feb 2012 om 23:20
robje
Datum: Dinsdag, 28 Feb 2012, 14:52 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

wat voor dieren zitten erin, ik zou het verblijf iets kleiner doen en het hoofdgebouw ook, maar voor de rest is het mooi

robje

http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Berichtwat voor dieren zitten erin, ik zou het verblijf iets kleiner doen en het hoofdgebouw ook, maar voor de rest is het mooi

robje

Bericht getypt door - robje
Toegevoegd op 28 Feb 2012 om 14:52
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 06 Maa 2012, 22:59 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Bedankt Robje voor je reactie maar ik vind het gebouw zelf super. In het verblijf zitten fenneken die komen later in het dierenpark weer tegen, daarom alvast een voorproefje!! Maar we gaan verder, we gaan naar de vogels, het verblijf zelf is niet super maar ik vind het wel geslaagd. Je vindt er ook een losvliegende vlinder!!! Eventueel later een vlinderkas eraan bouwen. We hebben ook weer een dierenopvang maar buiten het beeld van de bezoekers. Maar eerst de voliere en de geboorte van nieuwe fenneken!!!

Zie hoe gelukkig ze zijn!!

Twee nieuwe dieren!!

Nog weinig te zien, bouwvakkers hadden net lunchpauze!!

Het eerste verblijf!!

Voor de kleinste bezoekers!!

Het tweede verblijf!!

De kluuten in hun nieuwe verblijf met 2 nieuwe mannetjes!!

Hopelijk zorgen de mannetjes voor nageslacht!!!
Veel plezier met deze update, er is nog niks aan aankleding gedaan, dat moet nog gebeuren. Groetjes van Laraatje :D

BerichtHallo iedereen,
Bedankt Robje voor je reactie maar ik vind het gebouw zelf super. In het verblijf zitten fenneken die komen later in het dierenpark weer tegen, daarom alvast een voorproefje!! Maar we gaan verder, we gaan naar de vogels, het verblijf zelf is niet super maar ik vind het wel geslaagd. Je vindt er ook een losvliegende vlinder!!! Eventueel later een vlinderkas eraan bouwen. We hebben ook weer een dierenopvang maar buiten het beeld van de bezoekers. Maar eerst de voliere en de geboorte van nieuwe fenneken!!!

Zie hoe gelukkig ze zijn!!

Twee nieuwe dieren!!

Nog weinig te zien, bouwvakkers hadden net lunchpauze!!

Het eerste verblijf!!

Voor de kleinste bezoekers!!

Het tweede verblijf!!

De kluuten in hun nieuwe verblijf met 2 nieuwe mannetjes!!

Hopelijk zorgen de mannetjes voor nageslacht!!!
Veel plezier met deze update, er is nog niks aan aankleding gedaan, dat moet nog gebeuren. Groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 06 Maa 2012 om 22:59
Moonya
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 00:09 | Bericht # 34   
Moonya 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Parkeerhulp

de voliere vind ik erg mooi, vooral het ruimtelijke gevoel dat het geeft, maar het ziet er nog erg kaal uit zonder plantjes.

Berichtde voliere vind ik erg mooi, vooral het ruimtelijke gevoel dat het geeft, maar het ziet er nog erg kaal uit zonder plantjes.

Bericht getypt door - Moonya
Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 00:09
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 00:34 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Laraatje2008,
Ik vind het wel hele grote verblijven voor de dieren, misschien als je het wat kleiner maakt dat het dan realistischer wordt?
Verder vind ik het jammer dat je gelijk tegen een groot gebouw aanloopt als je naar binnengaat, misschien wat beplanting ook voor het aanzicht.

Je ziet wel dat de dieren het naar hun zin hebben en leuk dat je ook denkt aan de kleintjes!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Laraatje2008,
Ik vind het wel hele grote verblijven voor de dieren, misschien als je het wat kleiner maakt dat het dan realistischer wordt?
Verder vind ik het jammer dat je gelijk tegen een groot gebouw aanloopt als je naar binnengaat, misschien wat beplanting ook voor het aanzicht.

Je ziet wel dat de dieren het naar hun zin hebben en leuk dat je ook denkt aan de kleintjes!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 07 Maa 2012 om 00:34
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 23:00 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties. Ik vind namelijk wel dat de dieren de ruimte moeten hebben om te spelen en om te rusten. Vandaar dat ik de verblijven zo groot maak dan hebben ze beide plekken!!! Maar ik heb weer een nieuw gedeelte gebouwd vandaag, die toon ik een andere keer. Vandaag toon ik het gedeelte wat ik Kinderboerderij noem!!! Het zijn echt dieren op de kinderboerderij. Die Edelhert zit niet lang meer alleen hoor, want volgens mij heb ik nog herten tegoed. Dus, maar hier het nieuwe gedeelte en de toekans hebben hun plek gekregen!!!!

De ingang van de voliere, wat opgevrolijkt!!

Kids hebben plezier!!

De snelgroeiende kluuten!!

De vernieuwde toekans!!!

De ingang van de kinderboerderij!!!

De eenzame hert!!

Het buitenverblijf van de eenzame hert!!

Een rustgevend fontein!!!

Nog een binnenverblijf maar weet niet van welke dieren!!!

Tuinhuisje!!

Buitenspeelplaats voor de kids!!!

De capibara's die zitten heerlijk in hun verblijf!!

Inmiddels zitten de emoe's ook op hun plek in de kinderboerderij.
De fenneken, andere fenneken en stokstaartjes zitten ook in hun rotsenverblijf!!! Nu nog een aapgedeelte maken en een zeegedeelte dan zijn we helemaal blij. Dan laat ik de dierentuin in vol ornaat zien en dan krijgen jullie ook de dierenlijst van mij. Groetjes van Lara en veel plezier met deze update!!!! :D

BerichtHallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties. Ik vind namelijk wel dat de dieren de ruimte moeten hebben om te spelen en om te rusten. Vandaar dat ik de verblijven zo groot maak dan hebben ze beide plekken!!! Maar ik heb weer een nieuw gedeelte gebouwd vandaag, die toon ik een andere keer. Vandaag toon ik het gedeelte wat ik Kinderboerderij noem!!! Het zijn echt dieren op de kinderboerderij. Die Edelhert zit niet lang meer alleen hoor, want volgens mij heb ik nog herten tegoed. Dus, maar hier het nieuwe gedeelte en de toekans hebben hun plek gekregen!!!!

De ingang van de voliere, wat opgevrolijkt!!

Kids hebben plezier!!

De snelgroeiende kluuten!!

De vernieuwde toekans!!!

De ingang van de kinderboerderij!!!

De eenzame hert!!

Het buitenverblijf van de eenzame hert!!

Een rustgevend fontein!!!

Nog een binnenverblijf maar weet niet van welke dieren!!!

Tuinhuisje!!

Buitenspeelplaats voor de kids!!!

De capibara's die zitten heerlijk in hun verblijf!!

Inmiddels zitten de emoe's ook op hun plek in de kinderboerderij.
De fenneken, andere fenneken en stokstaartjes zitten ook in hun rotsenverblijf!!! Nu nog een aapgedeelte maken en een zeegedeelte dan zijn we helemaal blij. Dan laat ik de dierentuin in vol ornaat zien en dan krijgen jullie ook de dierenlijst van mij. Groetjes van Lara en veel plezier met deze update!!!! :D

Toegevoegd op 24 Maa 2012 om 23:00
catfreako
Datum: Zondag, 25 Maa 2012, 09:52 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Ziet er goed uit.
Alleen nog een beetje beplanten en klaar is het.
Misschien alleen de binnenverblijven wat lager/kleiner maken?

BerichtZiet er goed uit.
Alleen nog een beetje beplanten en klaar is het.
Misschien alleen de binnenverblijven wat lager/kleiner maken?

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 25 Maa 2012 om 09:52
NielsG
Datum: Zondag, 25 Maa 2012, 10:27 | Bericht # 38   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er mooi uit,
Alleen, zoals Martijn al zei, mis ik de Beplanting.
En ik vind de Binnenverblijven wat groot ogen..

BerichtZiet er mooi uit,
Alleen, zoals Martijn al zei, mis ik de Beplanting.
En ik vind de Binnenverblijven wat groot ogen..

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 25 Maa 2012 om 10:27
tjalf
Datum: Zondag, 25 Maa 2012, 10:58 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Mooie dierentuin. Veel speelplaatsen voor bezoekers en ruime verblijven. Op sommige plaatsen is het echter wat kaal, maar verder mooi gedaan en goed eigen stijl aangehouden.

BerichtMooie dierentuin. Veel speelplaatsen voor bezoekers en ruime verblijven. Op sommige plaatsen is het echter wat kaal, maar verder mooi gedaan en goed eigen stijl aangehouden.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 25 Maa 2012 om 10:58
krieke668
Datum: Zondag, 25 Maa 2012, 11:36 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

het ziet er tof uit, maar net zoals de andere zijn sommige plaatsen wel kaal, ik zou daarom je verblijven niet kleiner maken, maar eerder mat rotsen, bomen en heuvels werken, zo krijg het idee niet dat het een enorm verblijf is, maar de dieren hebben nog steeds alle ruimte..., ook zou ik in de grote voliere met enkele hoogte niveaus werken, zodat je de hoogt doorbreekt...

verder vind ik het verblijf van de "eenzame" hert er goed uitzien, het heeft niet meer dan enkele bomen, maar hier past hier wel, het geeft een beetje rust!

^_^
Berichthet ziet er tof uit, maar net zoals de andere zijn sommige plaatsen wel kaal, ik zou daarom je verblijven niet kleiner maken, maar eerder mat rotsen, bomen en heuvels werken, zo krijg het idee niet dat het een enorm verblijf is, maar de dieren hebben nog steeds alle ruimte..., ook zou ik in de grote voliere met enkele hoogte niveaus werken, zodat je de hoogt doorbreekt...

verder vind ik het verblijf van de "eenzame" hert er goed uitzien, het heeft niet meer dan enkele bomen, maar hier past hier wel, het geeft een beetje rust!

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 25 Maa 2012 om 11:36
Search:

Hosted by uCoz