Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Dierenpark De BeestenBoel
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 07 Apr 2012, 22:10 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Hier weer een update van Dierenpark De BeestenBoel. Ik zal waarschijnlijk nog maar weinig op deze site zijn, misschien ook alleen maar om dit mee te doen maar meer ook niet. Sorry hoor. Maar goed hier een leuke update. We waren gebleven bij de capibara´s die hebben inmiddels een kleintje gekregen en daar zijn ze ontzettend blij mee. Maar we hebben emoe´s gekregen, helaas leven deze dieren niet erg lang heb ik gemerkt. Maar nu zijn ze nog in de dierenpark.

Leuk ontvangst!!

De emoe schrok van ons en wij van hem!!

Twee beesten aan het spelen!!
Daarna gaan we naar de andere kant van het park en gaan van het leuke verblijf van de impala´s naar een nieuw verblijf, de woestijnrotsen!!!

Zo kom je binnen!!

De fenneken, er zitten ook fenneken in het hoofdgebouw, dit zijn andere!!!

De mooie stokstaartjes die hebben het goed naar hun zin!!!
Veel plezier met deze update. De volgende update wordt de hele dierenpark geshowd en geven we een rondleiding aan onze gasten!!!
Veel groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Hier weer een update van Dierenpark De BeestenBoel. Ik zal waarschijnlijk nog maar weinig op deze site zijn, misschien ook alleen maar om dit mee te doen maar meer ook niet. Sorry hoor. Maar goed hier een leuke update. We waren gebleven bij de capibara´s die hebben inmiddels een kleintje gekregen en daar zijn ze ontzettend blij mee. Maar we hebben emoe´s gekregen, helaas leven deze dieren niet erg lang heb ik gemerkt. Maar nu zijn ze nog in de dierenpark.

Leuk ontvangst!!

De emoe schrok van ons en wij van hem!!

Twee beesten aan het spelen!!
Daarna gaan we naar de andere kant van het park en gaan van het leuke verblijf van de impala´s naar een nieuw verblijf, de woestijnrotsen!!!

Zo kom je binnen!!

De fenneken, er zitten ook fenneken in het hoofdgebouw, dit zijn andere!!!

De mooie stokstaartjes die hebben het goed naar hun zin!!!
Veel plezier met deze update. De volgende update wordt de hele dierenpark geshowd en geven we een rondleiding aan onze gasten!!!
Veel groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 07 Apr 2012 om 22:10
jeffrey
Datum: Zondag, 08 Apr 2012, 21:54 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

Ziet er mooi uit Laraatje!!!
Enige minpuntje, waarom zulke hoge muren bij de stokstaartjes voor zulke kleine dieren?
Maar voor de rest top!!!

Always look on the bright side of life!
BerichtZiet er mooi uit Laraatje!!!
Enige minpuntje, waarom zulke hoge muren bij de stokstaartjes voor zulke kleine dieren?
Maar voor de rest top!!!

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 08 Apr 2012 om 21:54
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 08 Apr 2012, 22:19 | Bericht # 43   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Laraatje2008, '
Leuk verblijf van de emoe's. Grappig dat je die foto op dat mooie moment maakte.
Verder ook grappig dat verblijf binnen, misschien een beetje hoge heuvel om er naar toe te gaan?

Ik vind dat je veel vooruit bent gegaan en ben benieuwd hoe het verder gaat?

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Laraatje2008, '
Leuk verblijf van de emoe's. Grappig dat je die foto op dat mooie moment maakte.
Verder ook grappig dat verblijf binnen, misschien een beetje hoge heuvel om er naar toe te gaan?

Ik vind dat je veel vooruit bent gegaan en ben benieuwd hoe het verder gaat?

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 08 Apr 2012 om 22:19
raymondhoek
Datum: Zondag, 08 Apr 2012, 22:20 | Bericht # 44   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Ziet er zeker goed uit.
Je word absoluut beter!
Vooral de kas vind ik erg mooi, maar ook de woestijn grot met dat dak is mooi gedaan.

Raymond ;)

BerichtZiet er zeker goed uit.
Je word absoluut beter!
Vooral de kas vind ik erg mooi, maar ook de woestijn grot met dat dak is mooi gedaan.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 08 Apr 2012 om 22:20
NielsG
Datum: Maandag, 09 Apr 2012, 07:35 | Bericht # 45   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Wow, geweldige update Lara ! Heel erg goed gedaan ! :D

BerichtWow, geweldige update Lara ! Heel erg goed gedaan ! :D

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 09 Apr 2012 om 07:35
tjalf
Datum: Dinsdag, 10 Apr 2012, 17:09 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Leuk gemaakt. Wel jammer dat de voerbakken zo duidelijk zijn. Misschien kan je het gras bij de stokstaartjes trouwens ook beter woestijn maken. Verder mogen er wel wat meer planten bij.

Leuk dat je volgende keer een rondleiding door het hele park doet.

BerichtLeuk gemaakt. Wel jammer dat de voerbakken zo duidelijk zijn. Misschien kan je het gras bij de stokstaartjes trouwens ook beter woestijn maken. Verder mogen er wel wat meer planten bij.

Leuk dat je volgende keer een rondleiding door het hele park doet.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 10 Apr 2012 om 17:09
robje
Datum: Dinsdag, 10 Apr 2012, 20:14 | Bericht # 47   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

en aan de zijkant een plantenperkje maken met cactussen erin en andere planten

robje

http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Berichten aan de zijkant een plantenperkje maken met cactussen erin en andere planten

robje

Bericht getypt door - robje
Toegevoegd op 10 Apr 2012 om 20:14
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 21 Apr 2012, 21:57 | Bericht # 48   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Bedankt voor alle leuke reacties. Hier dan de beroemde tourtocht door Dierenpark de BeestenBoel. Niet alle dieren zie je meer omdat sommige al overleden zijn en er zijn ook weer genoeg geboortes. Dus, wil fenneken wil graag, die wil ik met liefde kwijt. Zitten ook inmiddels al in twee hokken verdeeld en nog zijn ze met velen. Maar eerst de beroemde rondleiding. Dezelfe bouwstijl want dat is mijn bouwstijl en ook genoeg buitenhokken!!! Niet bij alle dieren kun je de binnenhokken in, dat heb ik bewust gedaan. Genoeg gezeur en dus de rondleiding. Eerst de hoofdingang en het hoofdgebouw, daar moet je een kaartje kopen en kun je eventueel al een hapje en een drankje pakken!!! Hier kom je ook altijd terug om een souvernir te kopen!!

Hoofdingang!!

Kaartje kopen ik ook als directeur!!

Daarna ga je rechts en kom je tegelijk in de voliere, er is een nieuwe aanbouw van de voliere en dat is heel mooi gemaakt. Alleen de ziekenboeg is nu verbouwd en komt waarschijnlijk aan de achterkant van het dierenpark!!!

De ingang!!!

De volwassenen kluuten en de paartjes, de kids gaan naar een ander gedeelte van het dierenpark!!

De toekans, helaas overleden!!

De kids kluuten!!

Andere ingang van de voliere, de aanbouw!!!
Daarna vervolgen onze weg naar de kinderboerderij met een speeltuin en de capiabara's en de verlaten weide!!

De verlaten weide!!

De capabari's als gezin!!!

De speeltuin voor de kids!!

Daarna gaan we naar de vissen, mooie vissen!!

Daarna lopen we weer terug en gaan we bij het hoofdgebouw naar links en naar de savanne!!!

Met de impalas die lekker aan het rondrennen zijn!!

Bij de fenneken maar die waren even verstoppertje aan het spelen!!

Een mooie fontein!!

Hetzelfde met de stokstaartjes verstoppertje spelen!!

Buitenverblijf van de stokstaartjes!!! Ook nergens te bekennen!!

Kijk eens daar zijn ze!!

Op weg naar de ringstaartmaki's!!!

Even plassen!!

De ringstaartmaki's en die hadden het goed naar hun zin en ik ging weer gezond en wel op weg naar huis. Ik wist dat de dieren goed en in goede handen waren. Ze hebben per continent 1 verzorger soms zelfs 2 verzorgers!!! Dus, die komen wel goed terecht. Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Bedankt voor alle leuke reacties. Hier dan de beroemde tourtocht door Dierenpark de BeestenBoel. Niet alle dieren zie je meer omdat sommige al overleden zijn en er zijn ook weer genoeg geboortes. Dus, wil fenneken wil graag, die wil ik met liefde kwijt. Zitten ook inmiddels al in twee hokken verdeeld en nog zijn ze met velen. Maar eerst de beroemde rondleiding. Dezelfe bouwstijl want dat is mijn bouwstijl en ook genoeg buitenhokken!!! Niet bij alle dieren kun je de binnenhokken in, dat heb ik bewust gedaan. Genoeg gezeur en dus de rondleiding. Eerst de hoofdingang en het hoofdgebouw, daar moet je een kaartje kopen en kun je eventueel al een hapje en een drankje pakken!!! Hier kom je ook altijd terug om een souvernir te kopen!!

Hoofdingang!!

Kaartje kopen ik ook als directeur!!

Daarna ga je rechts en kom je tegelijk in de voliere, er is een nieuwe aanbouw van de voliere en dat is heel mooi gemaakt. Alleen de ziekenboeg is nu verbouwd en komt waarschijnlijk aan de achterkant van het dierenpark!!!

De ingang!!!

De volwassenen kluuten en de paartjes, de kids gaan naar een ander gedeelte van het dierenpark!!

De toekans, helaas overleden!!

De kids kluuten!!

Andere ingang van de voliere, de aanbouw!!!
Daarna vervolgen onze weg naar de kinderboerderij met een speeltuin en de capiabara's en de verlaten weide!!

De verlaten weide!!

De capabari's als gezin!!!

De speeltuin voor de kids!!

Daarna gaan we naar de vissen, mooie vissen!!

Daarna lopen we weer terug en gaan we bij het hoofdgebouw naar links en naar de savanne!!!

Met de impalas die lekker aan het rondrennen zijn!!

Bij de fenneken maar die waren even verstoppertje aan het spelen!!

Een mooie fontein!!

Hetzelfde met de stokstaartjes verstoppertje spelen!!

Buitenverblijf van de stokstaartjes!!! Ook nergens te bekennen!!

Kijk eens daar zijn ze!!

Op weg naar de ringstaartmaki's!!!

Even plassen!!

De ringstaartmaki's en die hadden het goed naar hun zin en ik ging weer gezond en wel op weg naar huis. Ik wist dat de dieren goed en in goede handen waren. Ze hebben per continent 1 verzorger soms zelfs 2 verzorgers!!! Dus, die komen wel goed terecht. Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 21 Apr 2012 om 21:57
Joshua
Datum: Zaterdag, 21 Apr 2012, 22:58 | Bericht # 49   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Ziet er super uit Lara! Ik vind echt geweldig hoe jij het orginele zootycoon2 gevoel keer na keer weer geeft met je updates!

In 1 woord GEWELDIG!

BerichtZiet er super uit Lara! Ik vind echt geweldig hoe jij het orginele zootycoon2 gevoel keer na keer weer geeft met je updates!

In 1 woord GEWELDIG!

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 21 Apr 2012 om 22:58
catfreako
Datum: Zondag, 22 Apr 2012, 10:19 | Bericht # 50   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Wauwie!
Helemaal top. Heel leuk dat je het echte ZT2 terugbrengt.
Ik ben nog steeds van mening dat je binnenverblijven wat groot zijn, maar dat is maar een klein detail.

BerichtWauwie!
Helemaal top. Heel leuk dat je het echte ZT2 terugbrengt.
Ik ben nog steeds van mening dat je binnenverblijven wat groot zijn, maar dat is maar een klein detail.

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 22 Apr 2012 om 10:19
Search:

Hosted by uCoz