Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Old Lake Park
IK
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 20:15 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ chickboy,
Tuurlijk, je krijgt ze gratis.
(Zitten de verzendkosten er ook bij? Het zijn 4 dieren :p )
Bericht@ chickboy,
Tuurlijk, je krijgt ze gratis.
(Zitten de verzendkosten er ook bij? Het zijn 4 dieren :p )

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 20:15
chickboy
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 20:19 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Verzorger

ja ja die zitten erbij xD ik maak ze zo snel mogelijk over

ik ga de verhaallijn trouwens verder vertellen als een soort fotograaf

Berichtja ja die zitten erbij xD ik maak ze zo snel mogelijk over

ik ga de verhaallijn trouwens verder vertellen als een soort fotograaf

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 20:19
IK
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 20:22 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

OK. (Dat is makkelijk verdiend XD)
Verder een mooie update trouwens.
BerichtOK. (Dat is makkelijk verdiend XD)
Verder een mooie update trouwens.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 20:22
chickboy
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 14:58 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Verzorger

@ IK, agh, het is eigenlijk meer een bedankje dat ik zoveel dieren mag xD maar dat noem ik dan verzendkosten om het realistisch te houden :p

Added (07 Okt 2011, 14:58)
---------------------------------------------
Update...

er is een hoop veranderd in het park, wat vrij goed te zien is vanuit de overzichtspost

het meest opvallende is natuurlijk wel de beplanting, maar er is nog wat veranderd

als ik naar beneden loop zie ik iemand bij het meer staan, maar ach, het is ook niet mijn land dus wie ben ik om hem weg te sturen. ik laat hem maar even met rust en ga linksaf, rechts is toch bijna niks veranderd.

en sommige zagen het misschien al, maar er is een stuk bijgebouwd! hier stonden vroeger de beginselen van het eerste verblijf, maar de plannen zijn blijkbaar omgegooid.

het is een klein kijkhuisje. het huisje is nog leeg, maar de rest lijkt wel af te zijn

weer terug naar het meer, want afgezien van de man die we in het begin tegenkwamen heeft het park nog een bezoeker die wel heel erg afgedwaald is:

iemand heeft de flamingo waarschijnlijk als huisdier gehouden en hem nu losgelaten nu hij te groot is. de flamingo is dus waarschijnlijk niet in staat om voor zichzelf te zorgen en binnenkort zal er dus een paar dieren-reddingswerkers komen die de vogel zullen verdoven en meenemen, maar tot die tijd verblijft hij hier, als hij dat van plan is tenminste.

Bericht veranderd door: chickboy - Vrijdag, 07 Okt 2011, 16:53
Bericht@ IK, agh, het is eigenlijk meer een bedankje dat ik zoveel dieren mag xD maar dat noem ik dan verzendkosten om het realistisch te houden :p

Added (07 Okt 2011, 14:58)
Update...

er is een hoop veranderd in het park, wat vrij goed te zien is vanuit de overzichtspost

het meest opvallende is natuurlijk wel de beplanting, maar er is nog wat veranderd

als ik naar beneden loop zie ik iemand bij het meer staan, maar ach, het is ook niet mijn land dus wie ben ik om hem weg te sturen. ik laat hem maar even met rust en ga linksaf, rechts is toch bijna niks veranderd.

en sommige zagen het misschien al, maar er is een stuk bijgebouwd! hier stonden vroeger de beginselen van het eerste verblijf, maar de plannen zijn blijkbaar omgegooid.

het is een klein kijkhuisje. het huisje is nog leeg, maar de rest lijkt wel af te zijn

weer terug naar het meer, want afgezien van de man die we in het begin tegenkwamen heeft het park nog een bezoeker die wel heel erg afgedwaald is:

iemand heeft de flamingo waarschijnlijk als huisdier gehouden en hem nu losgelaten nu hij te groot is. de flamingo is dus waarschijnlijk niet in staat om voor zichzelf te zorgen en binnenkort zal er dus een paar dieren-reddingswerkers komen die de vogel zullen verdoven en meenemen, maar tot die tijd verblijft hij hier, als hij dat van plan is tenminste.

Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 14:58
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 15:50 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

heel erg mooi
leuke verhaallijn heel realistisch

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichtheel erg mooi
leuke verhaallijn heel realistisch

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 15:50
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 16:18 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Leuk verhaallijn alleen zonde dat de flamingo alleen leeft. Komt toch wel bij soortgenoten he!!! Wel een mooi verblijf alvast aangelegd. Groetjes van Laraatje :)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtLeuk verhaallijn alleen zonde dat de flamingo alleen leeft. Komt toch wel bij soortgenoten he!!! Wel een mooi verblijf alvast aangelegd. Groetjes van Laraatje :)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 16:18
NielsG
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 16:53 | Bericht # 17   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er mooi uit, je beplant het heel goed hoor! Maar waarom loopt de flamingo op het laatste plaatje op het pad?
Niels

BerichtZiet er mooi uit, je beplant het heel goed hoor! Maar waarom loopt de flamingo op het laatste plaatje op het pad?
Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 16:53
chickboy
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 16:54 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

Verzorger

het is gewoon een wild dier, die gaat en staat waar ie zelf wil xD

Berichthet is gewoon een wild dier, die gaat en staat waar ie zelf wil xD

Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 16:54
NielsG
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 16:59 | Bericht # 19   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Oh, een beetje verdwaald dus...

BerichtOh, een beetje verdwaald dus...

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 16:59
chickboy
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 19:34 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

Verzorger

laatste stukje dat ik heb getypt, daar staat het volgensmij vrij duidelijk uitgelegd... xD

Added (07 Okt 2011, 19:34)
mini-update!

het park is open!
het is nog geen dierentuin, maar gratis naar binnengaan is nu uitgesloten. ik hoef natuurlijk niet te betalen en kan zo door:

als we binnenlopen zien we al meteen heel wat drukte, heel wat anders dan die ene gast die hier een paar dagen geleden was. en waarom vraag je je af? lijkt me toch logisch...

het park is dus weer wat het oorspronkelijk was: een trekpleister voor vogelspotters. het park zal echter snel weer gesloten worden omdat de vogel waarschijnlijk wegvliegt vanwege de drukte

Berichtlaatste stukje dat ik heb getypt, daar staat het volgensmij vrij duidelijk uitgelegd... xD

Added (07 Okt 2011, 19:34)
mini-update!

het park is open!
het is nog geen dierentuin, maar gratis naar binnengaan is nu uitgesloten. ik hoef natuurlijk niet te betalen en kan zo door:

als we binnenlopen zien we al meteen heel wat drukte, heel wat anders dan die ene gast die hier een paar dagen geleden was. en waarom vraag je je af? lijkt me toch logisch...

het park is dus weer wat het oorspronkelijk was: een trekpleister voor vogelspotters. het park zal echter snel weer gesloten worden omdat de vogel waarschijnlijk wegvliegt vanwege de drukte

Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 19:34
Search:

Hosted by uCoz