er is een hoop veranderd in het park, wat vrij goed te zien is vanuit de overzichtspost het meest opvallende is natuurlijk wel de beplanting, maar er is nog wat veranderd
als ik naar beneden loop zie ik iemand bij het meer staan, maar ach, het is ook niet mijn land dus wie ben ik om hem weg te sturen. ik laat hem maar even met rust en ga linksaf, rechts is toch bijna niks veranderd.
en sommige zagen het misschien al, maar er is een stuk bijgebouwd! hier stonden vroeger de beginselen van het eerste verblijf, maar de plannen zijn blijkbaar omgegooid.
het is een klein kijkhuisje. het huisje is nog leeg, maar de rest lijkt wel af te zijn
weer terug naar het meer, want afgezien van de man die we in het begin tegenkwamen heeft het park nog een bezoeker die wel heel erg afgedwaald is: iemand heeft de flamingo waarschijnlijk als huisdier gehouden en hem nu losgelaten nu hij te groot is. de flamingo is dus waarschijnlijk niet in staat om voor zichzelf te zorgen en binnenkort zal er dus een paar dieren-reddingswerkers komen die de vogel zullen verdoven en meenemen, maar tot die tijd verblijft hij hier, als hij dat van plan is tenminste.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuk verhaallijn alleen zonde dat de flamingo alleen leeft. Komt toch wel bij soortgenoten he!!! Wel een mooi verblijf alvast aangelegd. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
het park is open! het is nog geen dierentuin, maar gratis naar binnengaan is nu uitgesloten. ik hoef natuurlijk niet te betalen en kan zo door:
als we binnenlopen zien we al meteen heel wat drukte, heel wat anders dan die ene gast die hier een paar dagen geleden was. en waarom vraag je je af? lijkt me toch logisch...
het park is dus weer wat het oorspronkelijk was: een trekpleister voor vogelspotters. het park zal echter snel weer gesloten worden omdat de vogel waarschijnlijk wegvliegt vanwege de drukte