ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
heel erg bedankt, heb ik alleen wel een heel erg grote groep capibara's, dus doe maar gewoon een paartje ipv van twee vrouwtjes en een mannetje als dat goed is en dan wordt de wilde flamingo nu onderdeel van het park
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooie verhaallijn heb je er achter gestoken, tof van het meer dat het eerst was en wat je toch al goed hebt verandert naar een zoo, het begint er echt op te lijken, ik vind het meer echt wel een toffe plaats waar je de rust kan vinden precies :D. Vind het ook leuk dat je de flamingo in je park gaat zetten! doe zo verder
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
Old Lake park is op zoek naar een vrouwelijke flamingo. het liefst zouden we de flamingo gewoon willen houden, maar als we hem even mogen lenen en de jongen mogen houden is dat ook ok het is anders zo zonde dat de mannelijke flamingo een eenzame dood zal sterven, terwijl hij waarschijnlijk al nooit soortgenoten heeft gezien. als iemand hier mee instemt graag hier reageren, en je zult je flamingo waarschijnlijk aankomend weekend in een nieuwe update zien oh en ik ben bezig met een soort leenstelsel, als je wilt dat ik je hier in zet dat graag ook even zeggen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ chickboy, misschien is dit een beetje vervelend voor jeweetwelwie maar ik heb een baby boom bij de flamingo's gehad en als je wilt mag je het vrouwtje hebben van het mannetje dat je al hebt maar je moet maar kijken je mag natuurlijk ook voor jeweetwelwie gaan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ chickboy, oke je kunt hem meteen plaatsen ben nu wel benieuwd naar de rest van het verhaal! en misschien is het handiger om een trade topic aan te maken dan heb je niet al die ruil verhalen in je show topic staan