ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
een kilometer of 50 verwijderd van Baltimore in Amerika ligt een klein, dunbegroeit stukje bos. in het midden van dit bos ligt een meer, waar een zeldzame watervogel werd gespot, waardoor van het meer een natuurgebied werd gemaakt en het een trekpleister werd voor vogelspotters. de vogel is inmiddels gevolgen, letterlijk, en het natuurgebied is opgeheven en omgedoopt tot recreatiepark, met als hoofdattractie nog steeds het meer, waarin nu gezwommen kon worden. kijkhutten en begroeiing maakten plaats voor eetkraampjes, picknickweides, sportvelden en natuurlijk een souvenirshop, waardoor de eigenaar van het stuk land er nog steeds aan verdiende. de vele bezoekers lieten natuurlijk alleen veel rommel achter, en het meer en omgeving raakte al snel vervuild, waardoor er geen bezoekers meer kwamen. na verloop van tijd namen werknemers ontslag, en de gebouwen werden afgebroken omdat de belasting niet meer betaald kon worden. de eigenaar doopte het gebied nu om in een rustgebied, wat veel minder verdiende dan de voorgaanden, maar de eigenaar liep alsnog binnen. de regering sloot het park echter snel, want het meer was nog steeds vervuild, en was schadelijk voor de gezondheid. de eigenaar verkocht het gebied door aan de regering, aangezien het meer schoonmaken te veel zou kosten. de regering maakte het meer wel schoon, en opende het opnieuw als rustpark. het park liep goed, maar het bezoekersaantal nam langzaam aan af, en uiteindelijk werd het gewoon vergeten.
Ik was toevallig een paar jaar geleden op vakantie in Baltimore en kwam het park per toeval tegen. er stond een loket, maar er was niemand, ik kon gewoon naar binnen lopen. een oude man zat op een bankje de eenden in het meer te voeren en vertelde me dat het gebied voor een symbolisch bedrag te koop was, terwijl hij naar een bordje een stukje verder op stond. op het bordje stond hetzelfde wat de man me had verteld en een telefoonnummer. ik pakte mijn mobiel, belde het nummer en nog geen minuut later was ik de eigenaar. ik bedacht om een dierentuin van het gebied te maken, maar het meer, dat altijd een grote rol heeft gespeeld in de populariteit van het gebied, in ere te laten en het gebied Old Lake Park te noemen.
Old Lake Park is op zoek naar gratis dieren om een beginnetje te maken, het liefst kleine dieren zoals maki's of bevers. voor meer dan 4 dieren worden 100 credits voor vervoerskosten betaald (deze 4 dieren moeten echter wel uit 2 of meer verschillende diersoorten bestaan, en ik moet ze natuurlijk ook willen hebben xD)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik kan je stokstaartjes en struisvogels geven ( 1xM+2xV stokstaart en 1xM+1xV struisvogel) vervoerskosten zijn voor jou:D reageren in mijn trade topic Heerhugowaard ZOO
2
Verzorger
@ IK, ik zou trouwens wel een paartje capibara's willen en/of een paartje steenbokken als dat kan
en ik heb net ook ff een banner in elkaar geflanst en ja, ik weet het, op de banner staat old lake zoo, maar om een of andere reden herkent het photoshop programma het woord park niet, zal kijken of ik het vanmiddag kan veranderen. opgelost
Added (04 Okt 2011, 16:07) --------------------------------------------- alweer een nieuwe update:
als we het park binnenlopen, zien we meteen al 2 grote verandering, het gebied is omheind en de ingang, of wat daar voor door moet gaan, staat ook al
als we er onderdoor lopen en ons omdraaien zien we meteen nog niet afgemaakte trappen die naar de tweede verdieping leiden, waar het meer goed te overzien is
de beginselen van het eerste verblijf staan ook al, de grond is verwerkt tot bouwgrond en er is een hoop zand gestort, die zal dienen als heuvel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
echt de beste start van iemand die aan ztao begint ooit mooi verhaal, en je ingang is heel leuk bedacht alleen denk ik dat je met zon hekje geen bezoekers tegenhoud die neit hebben betaalt kijk uit naar de volgende update's
2
Verzorger
@ timo13, dat je het even weet ik ben al een hele tijd geleden gestopt met ZTAO, maar begin nu weer opnieuw... en het hekje is om het gebied af te zetten, zodat mensen weten dat het niet de bedoeling is dat je er overheen klimt, er is nu toch niks te zien dus dat zullen ze waarschijnlijk ook niet doen. als het eenmaal echt een dierentuin is wordt de buitenmuur dus vervangen...