ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
haha joshua, dat is helemaal hip en bij de tijd tegenwoordig, ik kon het niet normaal beschrijven, dus moest het wel op deze manier je grote fan is trouwens back, ik kon heel lang niet online omdat er gezijk was met mn email, en die moest ik nog varriefieren of zoiets, naja, iniedergeval reken maar weer op mijn reacties
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Goede avond,
Ik heb weer een mededeling! En deze keer ééntje die jullie gaat bevallen! Ik wordt vader Nee, grapje even zonder te dollen! Vanaf aankomende week kan ik weer meer met zootycoon bezig gaan. Dit betekend dus dat ik waarschijnlijk niet kan wachten op mijn nieuwe pc en dan begin ik maar, dus verwacht volgende week maar een update!
Groeten,
Joshua
Added (30 Apr 2012, 23:16) --------------------------------------------- Ik weet dat het laat is maar ik zou en moest nog even een update plaatsen xD Het spijt mij dat het allemaal zo lang duurde ik had de plaatjes wel maar ik had niet altijd even veel tijd... Maar ik stop met praten en show jullie de plaatjes! ___________________________________________________________
Welkom damens en heren bij de eerste update van Woodland Park Zoo.We starten bij de nieuwe ingang van Woodland park, we zijn hard bezig geweest met beplanten zoals jullie zien.
Zoals jullie kunnen zien is het grote gouden Leeuwen standbeeld weg gehaald, we wouden graag dat het nieuwe Woodland er natuurlijker uitzach!
We gaan nu naar de ingang, het bouw plan van de ingang is het zelfde gebleven.
Zelfs binnen in het gebouw zie je dat er beplanting is aangelegd.
Ik heb mij toch vergist toen ik zei dat het bouw plan van de ingang het zelfde bleef, we hadden bij de vorige ingang een balie op deze plek maar omdat deze niet veel gebruikt werd hebben we hiervoor geen koste gespraard en hebben we een groot raam laten plaatsen met een vijver.
En als laatste het plein waar je uitkomt zodra je je kaartje hebt gehaald. Zoals jullie zien zijn we druk bezig met de aanleg van het plein.
Dit was het weer voor vandaag, wij van het ZTAO Woodland Park Team hopen u te hebben vermaakt!
Tot de volgende keer, met vriendelijke groet het Woodland Team.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ dinojos, Het ziet er (weer) zo geweldig uit!!! Ik blijf dat idee van het vuinisbak-als-bloempot ontwerp echt geweldig vinden. Verder vind ik het knap dat jij je beplanting steeds hetzelfde houdt, het brengt als mooi bij elkaar...
Ben benieuwd naar de volgende update, die speeltuin ziet er alvast mooi uit!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Sorry mensen voor de lullig update, maar ik moet opnieuw beginnen Ik heb prongelijk de map van Woodland op mijn pc gelaten en die heb ik nu niet meer Ik ga proberen in deze week al te beginnen maar zoals vele van jullie al weten zit ik in mijn examen en dat gaat wel voor! Lukt het deze week niet dan wordt het natuurlijk volgende week, maar ik kom terug!