Het ziet er al veel belovend uit! Zeker de ingang ben ik benieuwd naar hoe dat gaat worden als het helemaal af is. Nou maar wachten op de eerste dieren in deze dierentuin.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@Niels, Bedankt voor de uitleg, ik snap het nu helemaal!
@Jeweetwelwie, Bedankt!
@Raymond, Bedankt Raymond! Ik hoop snel alles af te hebben maar het kost mij echt een heleboel tijd :S Ik ben gister 2 uur bezig geweest alleen al met het gebouw en de beplanting die er nu ligt ben ik ook nog niet tevreden over
En het is weer tijd voor een kleine update mensen! Zoals al is gezegd op de reactie's terug dat ik gister druk bezig ben geweest met de ingang van het park, dit betekend nog niet dat ik al weer ga beginnen met ZTAO! Alles dat ik nu laat zien is ook nog niet definitief!
Ik hoop dat jullie het weer een leuke update vonden!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
nejoh trippel orgasme, dat is zooooo moeilijk vet, joshua , ik blijf me verbazen over je parken, echt geweldig! alles is zo vet afgewerkt, en precies in mijn smaak! die ingang is moeilijk vet!
kan niet wwachten tot de volgende update!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@Tjalf en Catfreak, Heel erg bedankt voor jullie reactie's!
@Jeweetwelwie, Bedankt, dit is wel zo'n beetje hoe het er uit komt te zien!
@Casper(grote fan), Bedankt voor je reactie Ik lach helemaal in een deuk bij je eerste zin! En ik weet niet wat je helemeel bedoelt met moeilijk vet? Is dat tegewoordig hip?