Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

ZTAO - Woodland Park ZOO
Joshua
Datum: Woensdag, 21 Dec 2011, 22:46 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Welkom damens en heren bij de heropening van Woodland Park ZOO.

Woodland Park ZOO is opgericht door J. Woodland in Seattlle 1874, het park begon als een boerderij maar nadat de Heer J. Woodland geintereseerd raakte in andere diersoorten werdt de boerderij al snel een dierenpark, de officele opening van Woodland Park ZOO was in 1897, het park bezat in die tijd 7 hectare grond. Maar nadat de Heer J. Woodland in 1801 stierf en er geen familie meer was, werdt het park gelosten en de dieren wereden verkocht of afgeschoten.
Nadat de Heer J. Prins dit had gelezen besloot hij de plaats van de oude zoo te bezoeken, het enigste wat er nu nog stond was slechts een deel van de oude ingang en een groot stuk bos. Nadat de Heer J. Prins dit had gezien besloot hij dit stuk grond op te koppen en een herstart te maken met Woodland Park ZOO, de plannen die tot nu toe zijn door gegeven zijn dat er vier wereld delen worden verwerkt in het park plus een Familie Farm ter eere van de Heer J. Woodland. De nu al bekende delen van het park zijn Northeren Trail, Tropical Asia, African Savanna, Australasie en Family Farm.
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hé jongens! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden, ik heb er hard aan gewerkt.
Er zullen zeker een paar dingen niet helemaal kloppen of zelfs onrealistisch zijn maar nadat ik Woodland Park ZOO zag op foto's wou ik graag dit park proberen na te bouwen.
Ik kan jullie wel zeggen dat de ingang die ik heb gebouwd er geweldig uitziet!
Ik hoop morgen de eerste update te plaatsen of in iedergeval een preview.

Groeten Joshua/Dinojos.

Bericht veranderd door: dinojos - Donderdag, 22 Dec 2011, 08:41
Bericht

Welkom damens en heren bij de heropening van Woodland Park ZOO.

Woodland Park ZOO is opgericht door J. Woodland in Seattlle 1874, het park begon als een boerderij maar nadat de Heer J. Woodland geintereseerd raakte in andere diersoorten werdt de boerderij al snel een dierenpark, de officele opening van Woodland Park ZOO was in 1897, het park bezat in die tijd 7 hectare grond. Maar nadat de Heer J. Woodland in 1801 stierf en er geen familie meer was, werdt het park gelosten en de dieren wereden verkocht of afgeschoten.
Nadat de Heer J. Prins dit had gelezen besloot hij de plaats van de oude zoo te bezoeken, het enigste wat er nu nog stond was slechts een deel van de oude ingang en een groot stuk bos. Nadat de Heer J. Prins dit had gezien besloot hij dit stuk grond op te koppen en een herstart te maken met Woodland Park ZOO, de plannen die tot nu toe zijn door gegeven zijn dat er vier wereld delen worden verwerkt in het park plus een Familie Farm ter eere van de Heer J. Woodland. De nu al bekende delen van het park zijn Northeren Trail, Tropical Asia, African Savanna, Australasie en Family Farm.
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hé jongens! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden, ik heb er hard aan gewerkt.
Er zullen zeker een paar dingen niet helemaal kloppen of zelfs onrealistisch zijn maar nadat ik Woodland Park ZOO zag op foto's wou ik graag dit park proberen na te bouwen.
Ik kan jullie wel zeggen dat de ingang die ik heb gebouwd er geweldig uitziet!
Ik hoop morgen de eerste update te plaatsen of in iedergeval een preview.

Groeten Joshua/Dinojos.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 21 Dec 2011 om 22:46
NielsG
Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 09:26 | Bericht # 2   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Leuke ideeën Joshua!
Vind het leuk hoe je het vertelt, ben natuurlijk ook heel erg benieuwd.
Zal er vast wel weer goed uitzien! ^_^

BerichtLeuke ideeën Joshua!
Vind het leuk hoe je het vertelt, ben natuurlijk ook heel erg benieuwd.
Zal er vast wel weer goed uitzien! ^_^

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 22 Dec 2011 om 09:26
zep
Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 15:46 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

ik vind het al een erg leuk verhaal en ik ben erg nieuwsgierig naar de foto's ^_^
Berichtik vind het al een erg leuk verhaal en ik ben erg nieuwsgierig naar de foto's ^_^

Bericht getypt door - zep
Toegevoegd op 22 Dec 2011 om 15:46
wollykonijn
Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 16:36 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ dinojos, goed verhaal, ben echt benieuwd en het logo is ook hartstikke mooi, kan niet wachten om meer te zien!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ dinojos, goed verhaal, ben echt benieuwd en het logo is ook hartstikke mooi, kan niet wachten om meer te zien!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 22 Dec 2011 om 16:36
Joshua
Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 19:19 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Heel erg bedankt iedereen voor de complimenten :) Ik heb er erg hard aan gewerkt.

Wollykonijn@ Het logo is van de oorspronkelijke Woodland Park ZOO.

Oke, ik had beloofd vandaag een preview te plaatsen, verwacht nog niet te veel! Ik ben nog bezig met de ingang.

Ik hoop dat jullie het mooi vinden :)

Groeten Joshua/Dinojos

Bericht veranderd door: dinojos - Maandag, 26 Dec 2011, 22:52
BerichtHeel erg bedankt iedereen voor de complimenten :) Ik heb er erg hard aan gewerkt.

Wollykonijn@ Het logo is van de oorspronkelijke Woodland Park ZOO.

Oke, ik had beloofd vandaag een preview te plaatsen, verwacht nog niet te veel! Ik ben nog bezig met de ingang.

Ik hoop dat jullie het mooi vinden :)

Groeten Joshua/Dinojos

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 22 Dec 2011 om 19:19
wollykonijn
Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 19:36 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ dinojos, wow!
echt super mooi, ook een mooie ingang!!
ben benieuwd naar de volgende update!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ dinojos, wow!
echt super mooi, ook een mooie ingang!!
ben benieuwd naar de volgende update!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 22 Dec 2011 om 19:36
NielsG
Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 19:43 | Bericht # 7   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Heel mooi gemaakt! Goed gebruik gemaakt van beplanting,
Maar is die reskin van het scenery pack van jou zelf?

BerichtHeel mooi gemaakt! Goed gebruik gemaakt van beplanting,
Maar is die reskin van het scenery pack van jou zelf?

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 22 Dec 2011 om 19:43
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 20:02 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Ik las gisteren al het verhaal. Leuk geschreven. Grappig dat je ook een logo van een echte dierentuin hebt genomen.
Over de ingang ik vind het er nu al veel belovend uit zien. Leuk aan gekleed en mooi met zo'n voorkant.

Ik ben benieuwd naar de volgende update!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtIk las gisteren al het verhaal. Leuk geschreven. Grappig dat je ook een logo van een echte dierentuin hebt genomen.
Over de ingang ik vind het er nu al veel belovend uit zien. Leuk aan gekleed en mooi met zo'n voorkant.

Ik ben benieuwd naar de volgende update!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 22 Dec 2011 om 20:02
zep
Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 20:28 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

ziet er leuk uit en erg sfeervol :)
Berichtziet er leuk uit en erg sfeervol :)

Bericht getypt door - zep
Toegevoegd op 22 Dec 2011 om 20:28
McCamel
Datum: Donderdag, 22 Dec 2011, 20:54 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Curator

Heei Joshua,

Leuk zeg, die ingang. Ik zit gelijk op 't puntje van mijn stoel wanneer jij een dierentuin showt. Ik vind 't erg leuk om te zien...

David ;)

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtHeei Joshua,

Leuk zeg, die ingang. Ik zit gelijk op 't puntje van mijn stoel wanneer jij een dierentuin showt. Ik vind 't erg leuk om te zien...

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 22 Dec 2011 om 20:54
Search:

Hosted by uCoz