ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Welkom damens en heren bij de heropening van Woodland Park ZOO.
Woodland Park ZOO is opgericht door J. Woodland in Seattlle 1874, het park begon als een boerderij maar nadat de Heer J. Woodland geintereseerd raakte in andere diersoorten werdt de boerderij al snel een dierenpark, de officele opening van Woodland Park ZOO was in 1897, het park bezat in die tijd 7 hectare grond. Maar nadat de Heer J. Woodland in 1801 stierf en er geen familie meer was, werdt het park gelosten en de dieren wereden verkocht of afgeschoten. Nadat de Heer J. Prins dit had gelezen besloot hij de plaats van de oude zoo te bezoeken, het enigste wat er nu nog stond was slechts een deel van de oude ingang en een groot stuk bos. Nadat de Heer J. Prins dit had gezien besloot hij dit stuk grond op te koppen en een herstart te maken met Woodland Park ZOO, de plannen die tot nu toe zijn door gegeven zijn dat er vier wereld delen worden verwerkt in het park plus een Familie Farm ter eere van de Heer J. Woodland. De nu al bekende delen van het park zijn Northeren Trail, Tropical Asia, African Savanna, Australasie en Family Farm. Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Hé jongens! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden, ik heb er hard aan gewerkt. Er zullen zeker een paar dingen niet helemaal kloppen of zelfs onrealistisch zijn maar nadat ik Woodland Park ZOO zag op foto's wou ik graag dit park proberen na te bouwen. Ik kan jullie wel zeggen dat de ingang die ik heb gebouwd er geweldig uitziet! Ik hoop morgen de eerste update te plaatsen of in iedergeval een preview.
Groeten Joshua/Dinojos.
Bericht veranderd door: dinojos - Donderdag, 22 Dec 2011, 08:41
@ dinojos, goed verhaal, ben echt benieuwd en het logo is ook hartstikke mooi, kan niet wachten om meer te zien! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ dinojos, wow! echt super mooi, ook een mooie ingang!! ben benieuwd naar de volgende update! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Ik las gisteren al het verhaal. Leuk geschreven. Grappig dat je ook een logo van een echte dierentuin hebt genomen. Over de ingang ik vind het er nu al veel belovend uit zien. Leuk aan gekleed en mooi met zo'n voorkant.