Datum: Zaterdag, 24 Dec 2011, 20:29 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Krieke, Niels, Wollykonijn, Real_Thomas, Zep en qlabru@ Heel erg bedankt voor jullie reactie's Ben er heel blij mee! Nou hier is dan een grote update, gewoon omdat het kerst avond is!
De ingang van Woodland Park ZOO, is 1 van de grootste ter wereld, op het moment staat de ingang op nummer 12 op de wereld rang lijst. Ook is de ingang mileau bewust, de ingang is niet van tropisch hard hout gemaakt maar van duurzaam Europees houd, geimporteert vanuit Spanje.
De ingang van Woodland Park ZOO staat op het voormalige Herten kamp, dat er die tijd stond.
In totaal zijn er al 40 Palmbomen gebruikt bij de ingang van Woodland Park ZOO, ook zijn deze bomen geimporteerd vanuit Hawai.
Het glazen dak van de ingang heeft in totaal 2,4 miljoen Dollar gekost dat is 1839517,86 Euro.
Er lopen gemiddeld 1000 mensen per dag over het grote plein van Woodland Park ZOO.
Het eerste deel dat wij gaan bezoeken in Woodland Park ZOO is Australasia, het eerste dier in het wereld deel Australie is de Emoe ook is dit meteen het eerste dier van de hele ZOO. Er zijn op het moment 2 Emoe's in het park het mannetje Frits en het vrouwtje Marion.
Zo, ik hoop dat ik jullie hier een beetje tevreden mee kan houden Ik hoop echt dat jullie de update mooi vinden, ik heb er hard aan gewerkt en ik krijg zometeen reputatie 2. Verwacht de volgende keer dat ik update een update alleen over Emoe's.
Groeten Joshua/Dinojos
Bericht veranderd door: dinojos - Maandag, 26 Dec 2011, 22:56
Datum: Zaterdag, 24 Dec 2011, 22:07 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ziet er echt goed uit man, eigenlijk zoals altijd!! Ik heb geen verbeterpunten eigenlijk. Ga gewoon zo door, en je groeit tot een van de beste zoobuilders aller tijden
@ dinojos, wow! ik heb veel ideetjes opgemerkt die ik ook wil gaan gebruiken in mijn zoo hopelijk vind je dat niet erg! het lijkt net op een echte zoo echt super! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam