Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 21:06 | Bericht # 45
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er leuk uit, maar ik heb wel (zoals gevraagd) een kritiekpuntje, ik vind dat draadhek niet zo mooi.. Miss hien zou je een lager hek kunnen nemen? Maar verder gewoon weer de leuke Joshua-stijl! Niels
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
qlabru, zep@ Bedankt voor jullie leuke reacties
NielsGuchelaar@ Bedankt voor je reactie en kritiek.
Sorry dat ik niet heb geupdate jongens maar ik zat met mijn vriendin in Oosterijk en kon dus moeilijk iets laten zien... Ik zal proberen vanavond of morgen een stuk te laten zien van mijn Savanne!
Vandaag laten wij zien wat onze bouwe lieden en tuinmannen hebben gemaakt van de Afrikaanse Savanne, ze hebben er hard aan gewerkt. Een groot deel van de dieren heeft al zijn plaats gevonden op de Safanne op de Netgiraffen na maar deze zijn in aankomst.
Ook hebben wij geprobeerd een zo goed mogelijk Afrikaans dorp na te maken, wij hopen dat de bezoekers dit dorp veel gaan bezoeken! Naast het nieuwe Afrikaanse dorp is ook het eerste voedsel plein geopend met als thema, u zult het niet raden Afrika, er zijn deze week al meer dan 2000 mensen naar de wc geweest.
Hier lopen wij naar het einde van het pad waar ik non-stop de Afrika Savanne kunt bewonderen.
Zoals al is gezecht hebben de eerste bewoners hun plek al gevonden, er is een 5 tal Struisvogels te vinden en een 2 tal Zebra's! Zodra krijgt u meer te horen over de bewoners.
Baby News!!
Jawel mensen, het is weer zover! Onze Emoe's, Struisvogels en Zebra's hebben kinderen. We hebben al foto's van de Emoe eireren en de Struisvogel eieren, de vrouwtjes Zebra moet nog even.
Ons outste Emoe vrouwtje heeft al een 2e nest eieren voor ons klaar gelegt, hier ziet u de net gelegde eieren.
@ dinojos, het ziet er heel mooi uit! alleen ik vind dat Real_thomas gelijk heeft over die hutje,s die zijn niet zo mooi! maar nog een ding ik heb beteren dingen gezien van jouw! maar verder super! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam