Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 20:02 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Real_Thomas@ Bedankt voor je reactie Maar zou je de volgende keer mischien ook iets van kritiek kunnen plaatsen zodat ik mijn ZOO kan verbeteren?
McCamel@ Bedankt voor je leuke reactie Tuurlijk zorg ik goed voor mijn dieren anders waren ze al dood :S Tuurlijk wil ik een overzicht plaatsen, ik denk dat het iets van een kaart wordt die je bij de ingang kan kopen!
Ik zal proberen vanavond nog een update te plaatsen
Bericht veranderd door: dinojos - Zaterdag, 14 Jan 2012, 20:03
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 21:38 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
leuk gedaan!! mooi gebruik gemaakt van de downloads van Raymond, die in het kerstspel zaten. maar ik heb nog een paar tips: - net zoals Niels vind ik dat draadhek niet zo mooi... - maar nog 4 giraffen erbij!! wordt dat niet een beetje veel?? maar verder goed gedaan!!
Thyrone Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 22:05 | Bericht # 64
Curator
Niels@ Bedankt voor je reactie! En ik vind dit hek precies goed, anders kan ik geen Giraffen en Zebra's combineren, zou je mischien een ander hek kunnen laten zien of opnoemen? Dan zou ik er over na kunnen denken.
Thyrone@ Jij ook erg bedankt voor je reactie En die 4 Giraffen zullen er waarschijnlijk niet inkomen, ik ga waarschijnlijk 1 paartje ruilen en het andere paartje wordt afgewisseld met de paartjes die in het verblijf zitten, zo voorkom ik inteeld en blijf ik toch nieuwe Giraffen krijgen.
Die update gaat niet meer lukken vandaag, dat verdomde huiswerk zit vreselijk in de weg!
Curator
Niels@ Oke, maar dit is gewoon hek dat zorgt dat de bezoekers niet vallen of te zicht bij de dieren komen.
Aurlord@ Bedankt voor je reactie
Oke jongens Omdat ik zo'n goede bui ben ga ik nog een update plaatsen! Ik hoop dat deze meer in de smaak valt dan de vorige 2 update's Ik weet dat ze een beetje beroerd waren maar ik wil een zo'n realistisch mogelijk verhaal! Dus hier komt dan update 5
Update 3 : African Savanna uitbreiding, het bouw nieuws en baby news.
Welkom bij weer een nieuwe update van Woodland Park ZOO, vandaag geven wij u weer een kijkje in ons fantastische park vol dieren en natuur. Vandaag nemen wij als eerste een kijkje bij het wereld deel African Savanne waar de nieuwe bewoners, de Stokstaartjes hun intrek hebben gedaan.
Ook heb de Stokstaartjes het eerste binnenverblijf waar de bezoekers naar ze kunnen kijken, dit omdat de Stokstaartjes erg populair zijn en we ze dus het hele jaar door willen laten zien.
En hier nog gewoon een foto omdat we het zo schattig en grappig vonden.
Baby News!!!
Eingelijk is het gelukt, onze Giraffen hebben 2 jongen gekregen! Een jongetje en een meisje. De verzorgers van de Savanne zijn erg trots op dit resultaat.
Helaas zijn de rest van de Giraffen nog niet aangekomen.
Bouw Nieuws!!!
Het lijkt er op dat er alleen maar verbouwingen bij komen in Woodland Park ZOO. Deze maand gaan we het waarschijnlijk nog net reden om de Zebra, Struisvogel stal te vergroten en om het Emoe verblijf zo groot te maken dat de Rode Reuzekangoeroe's er ook bij kunnen. Het verblijf is helemaal leeg gehaald.
We zijn op het moment al druk bezig met het verblijf groter te maken en het binnenverblijf ook te vergroten. Ook ziet u dat het laatste dier net wordt weg gehaald.
Wij hopen dat we u weer hebben vermaakt met deze updat evan Woodland Park ZOO. We hopen u de volgende keer weer terug te zien.
Nou jongens, ik hoop dat het nu naar jullie wens is! Oja voordat ik het vergeet, als jullie goed in mijn Trade Topic (TT) kijken zouden jullie al kunnen raden welk dier de volgende keer komt
Groeten Dinojos/Joshua
Bericht veranderd door: dinojos - Maandag, 16 Jan 2012, 20:51