Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

ZTAO - Woodland Park ZOO
Joshua
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 22:13 | Bericht # 51   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Real_Thomas@ Ik vind dat hutje ook niet realistisch maar anders gaan mijn Struisvogels dood van de moeheid... Ik had dus niet veel keus :(

BerichtReal_Thomas@ Ik vind dat hutje ook niet realistisch maar anders gaan mijn Struisvogels dood van de moeheid... Ik had dus niet veel keus :(

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 04 Jan 2012 om 22:13
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 08 Jan 2012, 23:45 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ dinojos,
Leuke update! Ik ben benieuwd naar de andere dieren
die ook op de savanne zullen komen!
Jammer dat dat hutje niet anders kan!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ dinojos,
Leuke update! Ik ben benieuwd naar de andere dieren
die ook op de savanne zullen komen!
Jammer dat dat hutje niet anders kan!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 08 Jan 2012 om 23:45
Joshua
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 20:38 | Bericht # 53   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Jeweetwelwie@ Bedankt voor je reactie :) Ik vind het ook jammer van dat hutje :(

Sorry dat ik niet meer heb geupdate in de vakantie jongens :( Maar dit heeft zo zijn privé redennen.
Ik weet ook niet wanneer de volgende update komt, dit omdat ik in het examen jaar zit en dus harder moet leren en meer aan huiswerk zou moeten doen.
Ik zal (denk ik teminste) dus ook minder online zijn door dat huiswerk en andere toestanden :(

Sorry, ik zal proberen zo snel mogelijk weer een update klaar te hebben!

Groeten Dinojos/Joshua.

BerichtJeweetwelwie@ Bedankt voor je reactie :) Ik vind het ook jammer van dat hutje :(

Sorry dat ik niet meer heb geupdate in de vakantie jongens :( Maar dit heeft zo zijn privé redennen.
Ik weet ook niet wanneer de volgende update komt, dit omdat ik in het examen jaar zit en dus harder moet leren en meer aan huiswerk zou moeten doen.
Ik zal (denk ik teminste) dus ook minder online zijn door dat huiswerk en andere toestanden :(

Sorry, ik zal proberen zo snel mogelijk weer een update klaar te hebben!

Groeten Dinojos/Joshua.

Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 20:38
NielsG
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 20:44 | Bericht # 54   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ dinojos, Maakt niet uit. Veel succes!

Bericht@ dinojos, Maakt niet uit. Veel succes!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 20:44
McCamel
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 22:06 | Bericht # 55   
ZTSF Gegevens

Curator

Doe je best op school hè! We kunnen wel even wachten hoor, Joshua ^_^

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtDoe je best op school hè! We kunnen wel even wachten hoor, Joshua ^_^

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 22:06
zebraatje
Datum: Maandag, 09 Jan 2012, 22:28 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO

Kassa Medewerker

WOW!! dit is echt supergoed gemaakt die verblijven ;) het ziet er echt heel realistisch uit en ook super dat je het probeert na te maken van een dierenpark SUPER!! ben benieuwd naar de volgende update ;)

Ruben ;)

Bericht veranderd door: zebraatje - Maandag, 09 Jan 2012, 22:29
BerichtWOW!! dit is echt supergoed gemaakt die verblijven ;) het ziet er echt heel realistisch uit en ook super dat je het probeert na te maken van een dierenpark SUPER!! ben benieuwd naar de volgende update ;)

Ruben ;)

Bericht getypt door - zebraatje
Toegevoegd op 09 Jan 2012 om 22:28
tigerman
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 13:15 | Bericht # 57   
tigerman 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO

Curator

Ziet er heel erg goed uit Joshua! Ik kan niet wachten tot de volgende update! Vooral de savanne is mooi, de beplanting is perfect, misschien een beetje overdreven veel voor Giraffen, maar voor Zebras en Struisvogels is het perfect. Ook iets te veel heuvels voor Giraffen, vind ik. Maar verder is het echt zeer mooi gemaakt. ;)

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtZiet er heel erg goed uit Joshua! Ik kan niet wachten tot de volgende update! Vooral de savanne is mooi, de beplanting is perfect, misschien een beetje overdreven veel voor Giraffen, maar voor Zebras en Struisvogels is het perfect. Ook iets te veel heuvels voor Giraffen, vind ik. Maar verder is het echt zeer mooi gemaakt. ;)

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 14 Jan 2012 om 13:15
Joshua
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 13:34 | Bericht # 58   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Tigerman@ Bedankt voor je reactie!

Het is me weer gelukt een update klaar te hebben :)
Jullie zullen niet veel nieuws zien maar ik had zin om een ander soort update te geven!

Update 3 : African Savanna nieuwkomers, het bouw nieuws en baby news.

------------------------------------------------------------------

Welkom bij weer een update van Woodland Park ZOO, vandaag gaan we kijken wij de nieuwe komers op de savanne.

Jawel, het is dan eindelijk zover de Giraffen zijn er, het bezoekers aantal is hiermee met 13% gestengen.
Helaas moeten wij nog wel wachten op de overige 4 Giraffen door een fout van de ZTAO-opvang zijn nog niet alle dieren geariveerd.

De Giraffen voelde zich meteen thuis op de savanne, zoals u hier kunt zien op de foto ziet u een 2 tal Giraffen achter elkaar aan rennen.

Het bouw nieuws.

In de ZOO wordt druk gewerkt aan het nieuwe verblijf van Africa, de Stokstaartje of Meerkatten.
Er wordt verwacht dat de Stokstaartjes volgende week dinsdag aankomen in Woodland Park.

Ook is de tijd aangebroken om het oude binnen verblijf van de Zebra's en Struisvogels te vergroten, dit door uiitbreiding van de dieren collectie en geboorte.

Zoals al gezien is in de Savanne zijn de mannetjes Struisvogels weg, dit doordat er vorige week een baby uitbraak was bij de Struisvogels ook was dit overigens het probleem bij de Emoe's.
De mannetjes Struisvogel's en Emoe's zitten daarom nu ergens appart in de ZOO en zijn op het moment niet te bezichten.

Baby News!!!

Er is weer een jong geboren! Deze keer bij ons paartje Zebra's ze hebben een mooie sterke zoon gekregen.

En er is meer goed nieuws! Onze moeder Zebra is waarschijnlijk alweer zwanger van een 2e veulen.

Dit was het nieuws weer voor deze week, wij hopen u volgende week weer te zien bij Woodland Park ZOO.

-------------------------------------------------

Nou jongens ik hoop dat jullie het een mooie update vinden :) En ik al proberen vanaf nu ieder weekend te updaten!

Groeten Dinojos/ Joshua.

Bericht veranderd door: dinojos - Maandag, 16 Jan 2012, 20:49
BerichtTigerman@ Bedankt voor je reactie!

Het is me weer gelukt een update klaar te hebben :)
Jullie zullen niet veel nieuws zien maar ik had zin om een ander soort update te geven!

Update 3 : African Savanna nieuwkomers, het bouw nieuws en baby news.

------------------------------------------------------------------

Welkom bij weer een update van Woodland Park ZOO, vandaag gaan we kijken wij de nieuwe komers op de savanne.

Jawel, het is dan eindelijk zover de Giraffen zijn er, het bezoekers aantal is hiermee met 13% gestengen.
Helaas moeten wij nog wel wachten op de overige 4 Giraffen door een fout van de ZTAO-opvang zijn nog niet alle dieren geariveerd.

De Giraffen voelde zich meteen thuis op de savanne, zoals u hier kunt zien op de foto ziet u een 2 tal Giraffen achter elkaar aan rennen.

Het bouw nieuws.

In de ZOO wordt druk gewerkt aan het nieuwe verblijf van Africa, de Stokstaartje of Meerkatten.
Er wordt verwacht dat de Stokstaartjes volgende week dinsdag aankomen in Woodland Park.

Ook is de tijd aangebroken om het oude binnen verblijf van de Zebra's en Struisvogels te vergroten, dit door uiitbreiding van de dieren collectie en geboorte.

Zoals al gezien is in de Savanne zijn de mannetjes Struisvogels weg, dit doordat er vorige week een baby uitbraak was bij de Struisvogels ook was dit overigens het probleem bij de Emoe's.
De mannetjes Struisvogel's en Emoe's zitten daarom nu ergens appart in de ZOO en zijn op het moment niet te bezichten.

Baby News!!!

Er is weer een jong geboren! Deze keer bij ons paartje Zebra's ze hebben een mooie sterke zoon gekregen.

En er is meer goed nieuws! Onze moeder Zebra is waarschijnlijk alweer zwanger van een 2e veulen.

Dit was het nieuws weer voor deze week, wij hopen u volgende week weer te zien bij Woodland Park ZOO.

-------------------------------------------------

Nou jongens ik hoop dat jullie het een mooie update vinden :) En ik al proberen vanaf nu ieder weekend te updaten!

Groeten Dinojos/ Joshua.

Toegevoegd op 14 Jan 2012 om 13:34
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 15:18 | Bericht # 59   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Ziet er weer leuk uit!!!
Goed beplant!!

Gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
BerichtZiet er weer leuk uit!!!
Goed beplant!!

Gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 14 Jan 2012 om 15:18
McCamel
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 15:43 | Bericht # 60   
ZTSF Gegevens

Curator

Zucht, als ik toch eens zo goed was :) Echt helemaal top man. Alleen wordt het niet een beetje druk als er nog 4 Giraffes in het verblijf komen? Kun je misschien een overzichtje plaatsen, dan kan ik zien of jij wel goed voor je dieren zorgt :p

David ;)

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtZucht, als ik toch eens zo goed was :) Echt helemaal top man. Alleen wordt het niet een beetje druk als er nog 4 Giraffes in het verblijf komen? Kun je misschien een overzichtje plaatsen, dan kan ik zien of jij wel goed voor je dieren zorgt :p

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 14 Jan 2012 om 15:43
Search:

Hosted by uCoz