ZTAO - Woodland Park ZOO
Joshua
Datum: Zondag, 15 Jan 2012, 22:50 | Bericht # 71
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Tigerman@ Dit is puur een voorzorgs maatregel, omdat de Stokstaartjes verdubbelen als Konijnen Echt niet normaal...
Bericht Tigerman@ Dit is puur een voorzorgs maatregel, omdat de Stokstaartjes verdubbelen als Konijnen Echt niet normaal...Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 15 Jan 2012 om 22:50
thomvonder
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 08:50 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Leuk stokstaartjesverblijf Ik vind het verblijf toch wel iets te groot (ookal planten ze snel voort), maar verder is het perfect
Bericht Leuk stokstaartjesverblijf Ik vind het verblijf toch wel iets te groot (ookal planten ze snel voort), maar verder is het perfect Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 08:50
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 18:42 | Bericht # 73
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
ik vindt het ook SUPER!!!!! er zijn geen minpuntjes verschenen. ik hoop weer snel op een update. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht ik vindt het ook SUPER!!!!! er zijn geen minpuntjes verschenen. ik hoop weer snel op een update. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 18:42
NielsG
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 19:00 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
K*t! Heel die update niet gezien. Sorry! Maar even over de update, mag ik het in één woord zeggen..? GEWELDIG! Ik hou van je bouwstijl. En je mag je zelf (van mij tenminste) al benoemen tot één van de beste bouwers van het ZTSF! Goed gedaan!
Bericht K*t! Heel die update niet gezien. Sorry! Maar even over de update, mag ik het in één woord zeggen..? GEWELDIG! Ik hou van je bouwstijl. En je mag je zelf (van mij tenminste) al benoemen tot één van de beste bouwers van het ZTSF! Goed gedaan! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 19:00
Real_thomas
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 19:03 | Bericht # 75
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Heel erg mooi! goed beplant, alleen vind ik niet dat je van die parasollen moet plaatsen in je updates. Gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Heel erg mooi! goed beplant, alleen vind ik niet dat je van die parasollen moet plaatsen in je updates. Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 19:03
Bericht Thom@ Bedankt voor je reactie Nouja ik vind het precies goed zo, ik bedoel anders moet ik een andere keer uitbreiden, ik denk er zelfs overna om 2 Stokstaartjes verblijven te bouwen. Kit_Fisto@ Bedankt Niels@ haha maakt niet uit yo! Bedankt voor je super reactie! Real_Thomas@ Bedankt voor je reactie, ik zie wel vaker op foto's een parasol hoor. Ik zit weer tot mijn hoofd in het huiswerk Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 19:39
wollykonijn
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 19:50 | Bericht # 77
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ dinojos , wow, mooi! maar ik denk dat ik toch mooiere update's heb gezien! maar ik denk dat een stokstaartjes verblijf ook iets anders is! maar verder super!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ dinojos , wow, mooi! maar ik denk dat ik toch mooiere update's heb gezien! maar ik denk dat een stokstaartjes verblijf ook iets anders is! maar verder super! Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 19:50
Joshua
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 22:45 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Wollykonijn@ Bedankt voor je reactie, ik probeer de volgende update echt beter te maken! Sorry dat ik niet heb geupdate mensen Ik heb er niet de tijd voor gehad! Ik heb wel degelijk gebouwd maar geen tijd om pictures te maken. Groeten Joshua
Bericht Wollykonijn@ Bedankt voor je reactie, ik probeer de volgende update echt beter te maken! Sorry dat ik niet heb geupdate mensen Ik heb er niet de tijd voor gehad! Ik heb wel degelijk gebouwd maar geen tijd om pictures te maken. Groeten Joshua Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 22:45
Jorrit
Datum: Maandag, 23 Jan 2012, 09:41 | Bericht # 79
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Man, je moet me waarschuwen als je update, zo mis ik alles Ziet er echt goed uit, ik vind die donker groene plant er alleen niet heel erg goed bij passen xD
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht Man, je moet me waarschuwen als je update, zo mis ik alles Ziet er echt goed uit, ik vind die donker groene plant er alleen niet heel erg goed bij passen xD Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 23 Jan 2012 om 09:41
Joshua
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 20:44 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Hallo iedereen. Ik heb slecht nieuws voor de fans van mijn topic Ik ga stoppen. Dit in verband met examens, privé leven en een flink tekort aan inspiratie, ik vind het echt heel spijtig om te zeggen... Ik zal denk ik nog wel online blijven voor vragen of iets dergelijks maar zootycoon2 staat ook al niet meer op mijn computer. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Groeten Joshua / Dinojos. Kan een mod of admin hier een slotje op doen? --------------------------------------------------------------------------------
Bericht veranderd door: dinojos - Zondag, 29 Jan 2012, 20:49
Bericht Hallo iedereen. Ik heb slecht nieuws voor de fans van mijn topic Ik ga stoppen. Dit in verband met examens, privé leven en een flink tekort aan inspiratie, ik vind het echt heel spijtig om te zeggen... Ik zal denk ik nog wel online blijven voor vragen of iets dergelijks maar zootycoon2 staat ook al niet meer op mijn computer. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Groeten Joshua / Dinojos. Kan een mod of admin hier een slotje op doen? -------------------------------------------------------------------------------- Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 20:44