@ dinojos, Mooie update! Ik vind het leuk dat je het verhaal compleet maakt, met al die plaatjes in Zwart-wit enzoo. De naam was wel apart van het onderdeel. We vind ik de verblijven heel mooi beplant!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ legoman12324, dat mag hier eigenlijk niet...
@ dinojos, ziet er gaaf uit... de ingang is inderedaad best wel redelijk groot..., maar 2.4miljoen voor glas in het dak!!! je bent niet alleen de zoo met één van de grootste ingangen, maar ook één met veel geld
vind het wel leuk hoe je beplant!, het is allemaal zo open enzo...
maar ik vind wel dat er iets ontbreeekt... misschien iemand die wafels of zo verkoopt... een plaats waar je foto's van de zo kan bekijken... of toch zoiets achtig, iets waarbij personeel aan de pas komt...
1 ding staat vast, ik ben fan van je ingang!!
Bericht veranderd door: krieke668 - Maandag, 26 Dec 2011, 13:51
Vandaag laten wij u het Emoe verblijf zien, wij van Woodland Park ZOO zijn er trots op onze grote vogels, niet alleen omdat ze de eerste bewoners van het park en tewens het deel Australasia maar ook omdat onze vogels binnekort jongen krijgen.
Zoals u allen weet is het Emoe verblijf niet op de zelfde hoogte als dat van de bezoekers, er werden al vragen gesteld waarom we dit hadden gedaan. De reden van het verdiepen van het verblijf is deels onstaan door het idee van Los Angeles Botanical and Zoological Garden. Uit onderzoek is gebleken door een zo natuurlijk mogelijke omheing te plaatsen en te zorgen dat de bezoekers zo weinig mogelijk in beeld te laten komen ontspannen de dieren veel meer, dit zorgt voor natuurlijker gedrag dat wij graag aan de bezoekers willen laten zien.
Jullie zien hier een verzorger die de vrouwelijk Emoe met haar eieren op de foto zet, dit is zeer riskant omdat Emoe's zeer agresief gedrag vertonnen als je te dicht bij hun eieren komt. Dit geld tevens voor bijna alle dieren.
Jawel mensen!! Het is dan eingelijk zover, we zijn begonnen met het bouwen van het eerste verblijf van African Savanna, jullie zien hier de bouw van het Zebra, Struisvogel en Netgiraffen verblijf! Er moet nog veel gebeuren van beplanten tot de binnen verblijven maken, we hopen u zo snel mogelijk meer te kunnen informeren over dit nieuwe wereld deel.
Baby News! Zoals jullie net al lazen is het zover, de Emoe's hebben eingelijk voorteplant en hebben hun eerste nest eieren.
-------------------------------------------
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden
Groeten Joshua/Dinojos
Bericht veranderd door: dinojos - Maandag, 16 Jan 2012, 20:44
@ dinojos, wow! dit ziet er super uit, mooi aan hun natuurlijke omgeving aangepaste Enzo! echt super, ben benieuwd naar meer! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam