Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

ZTAO - Woodland Park ZOO
Joshua
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 12:36 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Real_Thomas@ Ik heb inderdaad een rekenmachine gebruikt, ik wil alles zo realistisch mogelijk!

Niels@ Ik heb hier al antwoord opgegeven maar ik doe het nog wel een keer. Nee, ik heb het niet zelf geremakt, dit heeft Nick of RR gedaan...

Legoman@ Je kunt dit alles vinden op Zeta Desings, de site van Sophie en Ruben.

Wollykonijn@ Heel erg bedankt en natuurlijk mag je het idee gebruiken!

Freed, McCamel, Timo@ Heel erg bedankt!

Sorry jongens :( Ik heb vandaag geen update, ik ga straks naar familie en ben pas laat thuis....

BerichtReal_Thomas@ Ik heb inderdaad een rekenmachine gebruikt, ik wil alles zo realistisch mogelijk!

Niels@ Ik heb hier al antwoord opgegeven maar ik doe het nog wel een keer. Nee, ik heb het niet zelf geremakt, dit heeft Nick of RR gedaan...

Legoman@ Je kunt dit alles vinden op Zeta Desings, de site van Sophie en Ruben.

Wollykonijn@ Heel erg bedankt en natuurlijk mag je het idee gebruiken!

Freed, McCamel, Timo@ Heel erg bedankt!

Sorry jongens :( Ik heb vandaag geen update, ik ga straks naar familie en ben pas laat thuis....

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 12:36
qlabru
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 13:30 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Super! Goed beplant en een mooi gebouw. Het emoe-hok ziet er al goed uit! Heel realistisch. Ga zo door! :D

groetjes Quinten
BerichtSuper! Goed beplant en een mooi gebouw. Het emoe-hok ziet er al goed uit! Heel realistisch. Ga zo door! :D

Bericht getypt door - qlabru
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 13:30
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 20:16 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ dinojos,
Mooie update! Ik vind het leuk dat je het verhaal compleet maakt, met al die plaatjes in Zwart-wit enzoo.
De naam was wel apart van het onderdeel. We vind ik de verblijven heel mooi beplant!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ dinojos,
Mooie update! Ik vind het leuk dat je het verhaal compleet maakt, met al die plaatjes in Zwart-wit enzoo.
De naam was wel apart van het onderdeel. We vind ik de verblijven heel mooi beplant!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 20:16
zep
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 23:55 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ziet er erg realistisch uit en een leuk verhaal dus voor mij een topzoo :D
Berichtziet er erg realistisch uit en een leuk verhaal dus voor mij een topzoo :D

Bericht getypt door - zep
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 23:55
krieke668
Datum: Maandag, 26 Dec 2011, 12:55 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ legoman12324,
dat mag hier eigenlijk niet...

@ dinojos,
ziet er gaaf uit... de ingang is inderedaad best wel redelijk groot..., maar 2.4miljoen voor glas in het dak!!! je bent niet alleen de zoo met één van de grootste ingangen, maar ook één met veel geld :p

vind het wel leuk hoe je beplant!, het is allemaal zo open enzo...

maar ik vind wel dat er iets ontbreeekt... misschien iemand die wafels of zo verkoopt... een plaats waar je foto's van de zo kan bekijken... of toch zoiets achtig, iets waarbij personeel aan de pas komt...

1 ding staat vast, ik ben fan van je ingang!!

^_^

Bericht veranderd door: krieke668 - Maandag, 26 Dec 2011, 13:51
Bericht@ legoman12324,
dat mag hier eigenlijk niet...

@ dinojos,
ziet er gaaf uit... de ingang is inderedaad best wel redelijk groot..., maar 2.4miljoen voor glas in het dak!!! je bent niet alleen de zoo met één van de grootste ingangen, maar ook één met veel geld :p

vind het wel leuk hoe je beplant!, het is allemaal zo open enzo...

maar ik vind wel dat er iets ontbreeekt... misschien iemand die wafels of zo verkoopt... een plaats waar je foto's van de zo kan bekijken... of toch zoiets achtig, iets waarbij personeel aan de pas komt...

1 ding staat vast, ik ben fan van je ingang!!

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 26 Dec 2011 om 12:55
Joshua
Datum: Maandag, 26 Dec 2011, 14:10 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Qlabru, Zep@ Heel erg bedankt voor jullie reactie's!

Jeweetwelwie@ Bedankt voor je leuke reactie. Over de ZOO naam, daar kan ik vrij weinig aan doen, ja een nieuwe naam kiezen.

Krieke668@ Haha bedankt :) Ja J. Prins heeft veel geld in zijn poket! Even over je kritiek ben ik het wel eens, ik ben daar ook nog mee bezig....

En dan eingelijk weer een grote update :p

Update 2 : Emoe verblijf, start van African Savanna en baby news

------------------------------------------------------------

Vandaag laten wij u het Emoe verblijf zien, wij van Woodland Park ZOO zijn er trots op onze grote vogels, niet alleen omdat ze de eerste bewoners van het park en tewens het deel Australasia maar ook omdat onze vogels binnekort jongen krijgen.

Zoals u allen weet is het Emoe verblijf niet op de zelfde hoogte als dat van de bezoekers, er werden al vragen gesteld waarom we dit hadden gedaan.
De reden van het verdiepen van het verblijf is deels onstaan door het idee van Los Angeles Botanical and Zoological Garden. Uit onderzoek is gebleken door een zo natuurlijk mogelijke omheing te plaatsen en te zorgen dat de bezoekers zo weinig mogelijk in beeld te laten komen ontspannen de dieren veel meer, dit zorgt voor natuurlijker gedrag dat wij graag aan de bezoekers willen laten zien.

Jullie zien hier een verzorger die de vrouwelijk Emoe met haar eieren op de foto zet, dit is zeer riskant omdat Emoe's zeer agresief gedrag vertonnen als je te dicht bij hun eieren komt.
Dit geld tevens voor bijna alle dieren.

Jawel mensen!! Het is dan eingelijk zover, we zijn begonnen met het bouwen van het eerste verblijf van African Savanna, jullie zien hier de bouw van het Zebra, Struisvogel en Netgiraffen verblijf!
Er moet nog veel gebeuren van beplanten tot de binnen verblijven maken, we hopen u zo snel mogelijk meer te kunnen informeren over dit nieuwe wereld deel.

Baby News! Zoals jullie net al lazen is het zover, de Emoe's hebben eingelijk voorteplant en hebben hun eerste nest eieren.

-------------------------------------------

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden :)

Groeten Joshua/Dinojos

Bericht veranderd door: dinojos - Maandag, 16 Jan 2012, 20:44
BerichtQlabru, Zep@ Heel erg bedankt voor jullie reactie's!

Jeweetwelwie@ Bedankt voor je leuke reactie. Over de ZOO naam, daar kan ik vrij weinig aan doen, ja een nieuwe naam kiezen.

Krieke668@ Haha bedankt :) Ja J. Prins heeft veel geld in zijn poket! Even over je kritiek ben ik het wel eens, ik ben daar ook nog mee bezig....

En dan eingelijk weer een grote update :p

Update 2 : Emoe verblijf, start van African Savanna en baby news

------------------------------------------------------------

Vandaag laten wij u het Emoe verblijf zien, wij van Woodland Park ZOO zijn er trots op onze grote vogels, niet alleen omdat ze de eerste bewoners van het park en tewens het deel Australasia maar ook omdat onze vogels binnekort jongen krijgen.

Zoals u allen weet is het Emoe verblijf niet op de zelfde hoogte als dat van de bezoekers, er werden al vragen gesteld waarom we dit hadden gedaan.
De reden van het verdiepen van het verblijf is deels onstaan door het idee van Los Angeles Botanical and Zoological Garden. Uit onderzoek is gebleken door een zo natuurlijk mogelijke omheing te plaatsen en te zorgen dat de bezoekers zo weinig mogelijk in beeld te laten komen ontspannen de dieren veel meer, dit zorgt voor natuurlijker gedrag dat wij graag aan de bezoekers willen laten zien.

Jullie zien hier een verzorger die de vrouwelijk Emoe met haar eieren op de foto zet, dit is zeer riskant omdat Emoe's zeer agresief gedrag vertonnen als je te dicht bij hun eieren komt.
Dit geld tevens voor bijna alle dieren.

Jawel mensen!! Het is dan eingelijk zover, we zijn begonnen met het bouwen van het eerste verblijf van African Savanna, jullie zien hier de bouw van het Zebra, Struisvogel en Netgiraffen verblijf!
Er moet nog veel gebeuren van beplanten tot de binnen verblijven maken, we hopen u zo snel mogelijk meer te kunnen informeren over dit nieuwe wereld deel.

Baby News! Zoals jullie net al lazen is het zover, de Emoe's hebben eingelijk voorteplant en hebben hun eerste nest eieren.

-------------------------------------------

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden :)

Groeten Joshua/Dinojos

Toegevoegd op 26 Dec 2011 om 14:10
Real_thomas
Datum: Maandag, 26 Dec 2011, 14:20 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

ziet er mooi uit!

goed beplant, ik ben benieuwd naar de savanne.

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichtziet er mooi uit!

goed beplant, ik ben benieuwd naar de savanne.

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 26 Dec 2011 om 14:20
wollykonijn
Datum: Maandag, 26 Dec 2011, 14:45 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ dinojos, wow!
dit ziet er super uit, mooi aan hun natuurlijke omgeving aangepaste Enzo!
echt super, ben benieuwd naar meer!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ dinojos, wow!
dit ziet er super uit, mooi aan hun natuurlijke omgeving aangepaste Enzo!
echt super, ben benieuwd naar meer!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 26 Dec 2011 om 14:45
Joshua
Datum: Maandag, 26 Dec 2011, 14:50 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Real_Thomas, Wollykonijn@ Heel erg bedankt voor jullie reactie!

Even belangrijk, zou iedereen graag willen proberen toch kritiek te kunnen geven! Ik weet dat het moeilijk is, dat heb ik zelf ook bij andere ZOO's.

Is er iemand geintereseerd om 2 V. Emoe's willen ruilen voor 1 M. Emoe? Ik wil graag inteelt voorkomen.

Groeten Joshua/Dinojos.

BerichtReal_Thomas, Wollykonijn@ Heel erg bedankt voor jullie reactie!

Even belangrijk, zou iedereen graag willen proberen toch kritiek te kunnen geven! Ik weet dat het moeilijk is, dat heb ik zelf ook bij andere ZOO's.

Is er iemand geintereseerd om 2 V. Emoe's willen ruilen voor 1 M. Emoe? Ik wil graag inteelt voorkomen.

Groeten Joshua/Dinojos.

Toegevoegd op 26 Dec 2011 om 14:50
Aurlord
Datum: Maandag, 26 Dec 2011, 15:19 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ dinojos, geef mij die 2v maar.
Hoeveel m wil je?

Lars ;)