Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 13:24 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hé Thomas!
Leuke eerste update you Het ziet er allemaal heel goed en verzorgt uit.
Maar ik heb hier een daar toch nog een paar verbeter punten om je zoo nog aantrekkelijker te maken.
- De Narwallen leven oorspronkelijk in koude gebieden, ik zou voor de dieren dus iets van een binnen hok maken waar de tempratuur lager is dan buiten. - In het begin stuk van je zoo gebruikte je 1 soort hoog gras, ik vind het er leuk uitzien maar zou ook graag nog wat andere planten zien. - Ik weet niet of het mogelijk is maar toch, ik zou graag een iets vrolijkere ingang zien, het hoeft niet perse maar het oogt nu een beetje saai :$
Ik hoop dat de volgende update nog beter is dan je eerste.
de ingang van het sneeuwluipaardenhuis. we hebben er nu 4 (2xv 2xm) 1xv 1xm gaat spoedig weg. er zijn 2 kooien in het huis, hier is de linker de rechter we lopen verder en zien verschillende beplanting en in de verte een huis, daar gaan we in. dit zie je als je naar binnen loopt het bezoekers zicht, van de giraffen en struisvogels binnen, er zijn ook roosters met eten erop aan de muur gehangen, dat is om de dieren te stimuleren. we zien het eerste uitkijkpunt, het olifanten binnenverblijf en aan de rechterkant is het nog niet beplant het eerste uitkijkpunt het tweede uitkijkpunt het derde uitkijkpunt een overzicht van het hok
ziet er al mooi uit! maar als ik eerlijk ben vind ik de update in je andere topic toch net iets mooier! maar dit is ook mooi zeg Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 20:12 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Wollykonijn@ Als je met ander topic bedoelt zijn showroom dan kan je wel gelijk hebben, je kan dan toch zelf kiezen voor welk dier je bouwt, bij ZTAO is het soms toch wel iets lastiger.
Real_Thomas@ Het ziet er allemaal weer super uit, ik zie dat je ook iets met mijn kritiek hebt gedaan En ik moet zeggen dat het er stukken beter uitziet, je bent dus goed vooruit gegaan! Al moet ik zeggen dat ik toch nog wel een paar kleine kritiek puntjes heb :$
- Voordat je het gebouw van de Sneeuwluipaarden binnenkomt zie ik die grote (lelijke) muur, mischien zou je deze nog kunnen weg werken met bomen en bosjes? Voor de rest ziet dat gebouw er helemaal topie uit - Het Giraffen en Struisvogel huis vind ik er een beetje klein uitzien voor de dieren, mischien iets uitbreiden? - En de achtergrond van het Savanne verblijf ziet er goed uit maar iets te druk met al die verschillende bomen (vind ik dan)
Sorry dat ik weer zoveel kritiek heb geleverd maar ik durf te wedden dat jij met je bouwkunsten 1 van de beste kan worden van heel zt2!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 8 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Prachtige zoo ik sta versteld dat je dit bouwd bij iedereen sta ik meestal versteld hoe mooi het is ! Heel mooi gebied gemaakt en je hebt leuke dieren en het verblijf van de Narwalen is ook prachtig ook die van de emoes ! Cooooooollleeeeee zoooooo !
Bericht veranderd door: Yoshi073 - Zaterdag, 25 Feb 2012, 17:58
Datum: Woensdag, 29 Feb 2012, 11:50 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Yoshi073, Bedankt! Binnenkort komt de nieuwe versie..... Een safaripark!
Gr.Thomas
Added (29 Feb 2012, 10:50) --------------------------------------------- Oke, we zijn begonnen met bouwen en we hebben het safaribegin al af. Ook zijn de emoes ingetrokken. De zoo zal binnenkort uitgebreid worden met "het neushoorn plein" daar komen twee soorten neushoorns; De zwarte en witte. Daarna zullen we ook gaan bouwen aan de rivier-route. Die zal ons de apen en andere tropische dieren laten zien.