Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 20:40 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Jongens, sinds ik dat palen hek heb geshowt, zie je niets anders meer, maar het ziet er wel mooi uit (duh). Je hebt een leuke bouwstijl die je bouwt met stijl xD
Wat ik eigenlijk het knapste van al vind is dat nep heuveltje achter die hekken op de derde laatste pic. Het lijkt hoger. Ik vind het héél mooi, op het gras door de want na dan, maarja...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Tjeezus dit is mooi Jij bouwt naar mijn mening gewoon het mooist hier Ik heb gewoon geen opmerkingen. Alles klopt, alles is echt... ga zo door! Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wat is die Savanne geweldig... Super! De loopbrug past perfect bij het verblijf dus 'n hele goeie keuze. Je Afrikaanse Wilde Honden zien al een prachtig verblijf uit de grond rijzen. Dusjah wat kan ik er meer op zeggen? Doe zo voort!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Oke, leuk idee! Ik zal proberen om de overgang van reptielenhuis tot bos te maken, ik heb er de goede dieren voor denk ik.
Bedankt!
Gr.Thomas
Added (26 Okt 2012, 10:28) --------------------------------------------- Nieuwe update binnenkort! Met Siberian Trails en nof twee andere verbijven! Alleen de beplanting hoeft nog gedaan te worden.
Ook zijn er nieuwe plannen bekent gemaakt; Over een zuid-amerika-huis en over Afrika, bij de update meer.
Vandaag gaan we een kijkje nemen bij een paar verblijven.
De ingang We lopen verder (links neushoorns binnen) Eerste zicht op de neushoorns 3 voileres (rechts naar links: Toekan, Spux ara, Neushoorn vogel) We lopen verder naar het reptielenhuis Het eerste terrarium (de andere is hetzelfde) Een soort kuil, mensen kunnen ook over de stenen stappen Komodovaranen (zijn er nog niet) We lopen eruit en zien dit Zicht op de neushoorns (zijn er nog niet) De voilere met groene pauwen (zijn er nog niet) en rode ibissen Uit de uitkijktoren We lopen verder Vanuit het uitkijkpunt kunnen we Siberian trails zien (S. Tijgers en de nog afwezige gouden stomp neus apen) We lopen verder En nog verder, we komen bij het binnenverblijf aan (onder tijgers, boven apen) Dit zie je Nu kun je ze achter gaas zien We lopen verder Laatse uitkijk punt, we willen hier later wat eendjes ofzo laten zwemmen Het binnenverblijf van de neushoorns
Dierenfoto's
Onze spelende vrouwtjes tijger Ons mannetjes ibisje De vliegede toekan
Overview
Dat was het dan, ik hoop dat je het mooi vond.. Een reactie of kritiek is welkom!