ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Real_thomas, Mooi hoor! Je hebt een prachtig ijsberenverblijf met vele (mooie) uitkijkpunten. De afsluiting van het ijsberenverblijf is ook zeer origineel met de rotsenafsluiting! Ook de caracals zullen het zeker naar hun zin hebben!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Bedankt voor je reactie!
About the zoo: Omdat ik op vakantie ben kan ik niet aan de zoo werken. Wel heb ik ideeën bedacht. Ik heb momenteel wat dieren te koop staan, alle dieren die ik aangeboden heb in het aangeboden dieren topic en in mijn trade. Behalve de giraffen, die had ik blijkbaar niet meer. Kijk zelf maar of je iets leuks ziet.
Ik was op vakantie en kon niet updaten. Nu heb ik voor jullie een update met 4 verblijven en wat bonus foto's!
UPDATE: 2
Nadat we bij de eerste update 3 verblijven gezien hebben komen er nu nog 4. Ook zullen er wat bonuspics geshowd worden. Deze keer zijn we in Afrika. Dat is het eerste thema gebied.
Hier zijn de foto's:
Hier zijn we net van de Prins-Alfredherten-brug afgekomen en lopen Afrika binnen. Het is niet Afrikaans ingedeeld maar het is vernoemd naar de dieren. Dit is de voilere die we al zagen van dichtbij. Er zitten fenneks in. (geïnspireerd uit Blijdorp) We lopen verder (links stokstaartjes binnen, midden nijlpaarden binnen) Het binnenverblijf van de nijlpaarden. Je kunt het niet zien maar het is afgesloten met palen. De fennek grot (hun binnenverblijf) De boomstam is expres door het hek heen, ik vond het wel mooi. We lopen verder Het krokodillen-paradijs. (mijn favoriet tot nu toe) Als je bij de nijlpaarden naar links was gelopen had je dit gezien 1e uitkijkpunt bij de stokstaartjes En hier is het ruime verblijf voor de 2 nijlpaarden 2e uitkijkpunt van de stokstaartjes.
Overview!
ZOOnews
Elke keer in ZOOnews de laatste nieuwtjes.
Deze keer:
-Babyboom -Bouwplannen -Foto's!
Babyboom
We hadden een babyboom in de zoo. Zo zijn er verschillende dieren geboren. En worden er nog dieren verwacht!
Bouwplannen
De zoo heeft twee bouwplannen bekendgemaakt!
-De uitbreiding van Afrika:
Afrika zal worden uitgebreid met een savanne waar Giraffen, zebra's, Witte neushoorns, Hartenbeesten en Struisvogels komen wonen. Ook wil de zoo een verblijf voor buffels en flamingo's maken. Maar dat is niet zeker.
-Euro Ameriko
Euro Ameriko is een plan dat eigenlijk nog geen uitwerking heeft. De zoo wil graag Europese en Amerikaanse Diersoorten gaan houden. De zoo bezit reeds Wasberen en bizons. Alleen zijn de wasberen er niet.
Foto's
Hier zijn wat foto's van de dieren in de zoo:
Moeder ijsbeer Een van haar drie jongen Vader caracal met 2 van zijn zonen Een van de twee Prins-Alfredherten met jongen Het inmiddels volgroeide jong in het binnenverblijf Onze nijlpaard-vrouw en aankomstige moeder Een van onze twee stokstaartjes Een colse-up van onze fennek Onze mannetjes krokodil.
Dat is deze update! Volgende week waarschijnlijk de afronding van Afrika. Maar eerst moet ik naar een bruiloft in Roemenië.
Om 1/2 4 op staan
I hope you like it! Please react
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ziet er goed en realistisch uit mijn geadopteerde stokstaartjes hebben zo te zien mooi verblijf en vermaken zich goed in jou zoo ik ben ook helemaal fan van jou nijlpaarden verblijf ik vind hem op een of andere manier op die van antwerpen lijken ik kan maar een ding zeggen ga zo door
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Real_thomas, Echt super mooi Thomas! Je nijlpaarden hebben een PRACH-TIG!! De omheining de uitkijkpunten... Ook dat van de krokodillen is gewoon super, maar misschien kun je toch een scheiding maken tussen de palenhekken en het krokodillen verblijf. Ik vind het nogal gevaarlijk overkomen voor de bezoekers als ze even overhangen. Maar toch is het héél mooi!
Het ziet er goed uit, maar heb toch wel wat tips. Zo zou je er over na kunnen denken om voornamelijk de buiten beplanting vooral iets uitdagender/gewaagder te maken. maargoed, ieder zijn eigen mening.
Ik ben het trouwens volledig met jou favoriet eens. Het krokodillen verblijf ziet er prachtig uit!