ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
super mooie update! goed beplant maar ik ben het verder wel met raymondhoek eens dat het wel wat uitdagender mag. maar verder zijn de verblijven echt super leuk en mooi veel succes met je park!
Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 19:36 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Bedankt Harry!
Gr.Thomas
Added (09 Aug 2012, 19:36) --------------------------------------------- Update:3 (made by Lidlid)
Vandaag zien we drie verblijven van het thema-gebied ''Afrika'' We zijn blij met de komst van de uiterst zeldzame kaaps hartenbeest-man. wij zijn in overhandeling met ZOOpalace over een vrouwtje.
De foto's:
Je ziet dit als je doorloopt vanaf de nijlpaarden Onze flamingo's in hun verblijf (achterin zijn we een buffel binnenverblijf aan het maken) Het eerste kijkpunt bij de giraffen We lopen naar de savanna brug Het eerste zicht op de Thomson-gazelle's, chapman's zebra's, witte neushoorns en het Kaaps hartenbeest We lopen verder op de brug. (je kan ons hartenbeest zien) Het tweede kijkpunt bij de giraffen. (door de lange afstand is sommige beplanting onzichtbaar geworden) Opnieuw een zicht op de savanna (met een sneeky neushoorn) Het laatste deel. We lopen naar beneden Een preview voor het Afrikaanse wilde honden-verblijf We lopen verder Het binnenverblijf van de giraffen.
(Sorry maar ik ben een flamingo foto vergeten, in de volgende dieren-update laat ik hem zien)
Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 19:45 | Bericht # 43
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Echt super mooi! Je bouwstijl wordt echt beter en beter!! Ik vind het persoonlijk één van de mooiste update's die je ooit hebt geplaatst! Ga zo door!!!
@ Real_thomas, OMG!! Dit is geweldig ik voel me zelf in de grond gestampt tegenover jouw bouwsteil is mijne niks meer Dit is echt super ga zo door Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 19:59 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Real_thomas, wow! dit is gewoon geweldig. ik kan even niks meer zeggen, ik sta er gewoon versteld van . bij de eerste foto's kreeg ik al het gevoel van:"wow!".
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 20:14 | Bericht # 49
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er heel goed uit maat ! Heel mooi beplant, ga zo door ! Het enige wat je misschien kan verbeteren, is dat de beplanting soms door omheiningen heen gaat.. Da's nie echt realistisch, verder onwijs mooi gedaan.