dierenpark lunteren
NielsG
Datum: Dinsdag, 03 Apr 2012, 18:55 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Heb je misschien een Preview Shot ?? Ben erg benieuwd. En een goede Update, alleen een beetje eentonig gebruik gemaakt van Snowleo's rotsen..
Bericht Heb je misschien een Preview Shot ?? Ben erg benieuwd. En een goede Update, alleen een beetje eentonig gebruik gemaakt van Snowleo's rotsen.. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 03 Apr 2012 om 18:55
dennis11
Datum: Dinsdag, 03 Apr 2012, 19:16 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ NielsGuchelaar , op de site staan al vast een paar foto's dierenpark lunteren
Bericht @ NielsGuchelaar , op de site staan al vast een paar foto's dierenpark lunteren Bericht getypt door - dennis11 Toegevoegd op 03 Apr 2012 om 19:16
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 03 Apr 2012, 19:44 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ dennis11 , De foto's zien er wel leuk uit, aan de foto van het dak kan ik niets zien. Bij het eiland moet er wel wat meer beplanting natuurlijk ^^ Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ dennis11 , De foto's zien er wel leuk uit, aan de foto van het dak kan ik niets zien. Bij het eiland moet er wel wat meer beplanting natuurlijk ^^ Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 03 Apr 2012 om 19:44
dennis11
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 09:36 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ iedereen , ocean in open voor foto's en meer info zie website http://dierenpark-lunteren.webnode.nl/
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 20:20 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ dennis11 , Jammer dat je het alleen daar neer zet. Ik vind het meestal leuker als mensen het hier ook neer zetten, met een beetje een verhaaltje erbij! Hmm soms vind ik de doorgangen tussen de rotsen een beetje smal en krijg ik een beetje een benauwend gevoel. Verder vind ik de beplanting niet helemaal top. Is dit je eerste zee deel die je maakt? Ik zie jammer genoeg weinig dieren, zitten ze er wel allemaal? Want dan ga ik even dieren spotten! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ dennis11 , Jammer dat je het alleen daar neer zet. Ik vind het meestal leuker als mensen het hier ook neer zetten, met een beetje een verhaaltje erbij! Hmm soms vind ik de doorgangen tussen de rotsen een beetje smal en krijg ik een beetje een benauwend gevoel. Verder vind ik de beplanting niet helemaal top. Is dit je eerste zee deel die je maakt? Ik zie jammer genoeg weinig dieren, zitten ze er wel allemaal? Want dan ga ik even dieren spotten! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 20:20
dennis11
Datum: Donderdag, 05 Apr 2012, 06:46 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Jeweetwelwie , van het weekend maak ik hier een update van alles.
Bericht @ Jeweetwelwie , van het weekend maak ik hier een update van alles.Bericht getypt door - dennis11 Toegevoegd op 05 Apr 2012 om 06:46
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 05 Apr 2012, 16:38 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ dennis11 , ik kan niet bij je foto's komen. als ik dan naar foto album ga staat er alleen maar welkom in het foto album. voor de rest niks. weet jij hier wat van???
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ dennis11 , ik kan niet bij je foto's komen. als ik dan naar foto album ga staat er alleen maar welkom in het foto album. voor de rest niks. weet jij hier wat van???Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 05 Apr 2012 om 16:38
dennis11
Datum: Donderdag, 05 Apr 2012, 16:59 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Kit_Fisto , zie het met rood cirkelde menu deze vind je het foto album
Bericht veranderd door: dennis11 - Donderdag, 05 Apr 2012, 17:01
Bericht @ Kit_Fisto , zie het met rood cirkelde menu deze vind je het foto album Bericht getypt door - dennis11 Toegevoegd op 05 Apr 2012 om 16:59
tjalf
Datum: Vrijdag, 06 Apr 2012, 10:36 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
Ziet er goed uit, maar het is wel wat moeilijk om tussen de rotsen door op het terras te moeten komen.
Bericht Ziet er goed uit, maar het is wel wat moeilijk om tussen de rotsen door op het terras te moeten komen. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 06 Apr 2012 om 10:36
dennis11
Datum: Maandag, 09 Apr 2012, 08:12 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
de update word wat later. ik ver ander een paar kleine dingetjes
Bericht de update word wat later. ik ver ander een paar kleine dingetjes Bericht getypt door - dennis11 Toegevoegd op 09 Apr 2012 om 08:12