ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 93 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik moet de update naar dinsdag verzetten ik moet tot 17:30 na blijfen
Added (15 Jun 2012, 15:04) --------------------------------------------- er is iets heel vervelends me heeft (per ongeluk)zt van de kom computer verwijdert niks meer te reden
Het is al bijzonder als de jackpot eruit gaat, maar het is natuurlijk helemaal uniek als een winnaar vervolgens zegt dat hij het doneert aan zijn favoriete dierentuin.
Dit gebeurde op Maandag 2 Juli in Nederland. De man die het geld won doneert het volledige bedrag van de jackpot (maar liefst 2000 credits) aan Dierenpark Lunteren. Het dierenpark kan de credits best goed gebruiken, waarvoor ze het gaan gebruiken hebben ze nog niet gezegd, maar de winnaar gelooft er volledig in dat dit ten goede van de dieren zal gaan komen.
0
Kassa Medewerker
update 1 we lopen het park in. de kassa's. we lopen weer verder. we komen bij de kaartjes controle. we lopen verder. wat verder op komt zien jullie de volgende keer.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Heel erg mooi dennis!! Maar kun je misschien ietsje meer variatie in planten doen? Verder vind ik je kassa's top, en tof dat je ook een kaartjescontrole hebt Ik benieuwd naar het volgende!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind dat zwarte pad wat minder, dat maakt het zo troosteloos en alsof er geen leven zit in de dierentuin!!! Smaken verschillen maar wat variatie zo goed doen!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik vindt het zwarte pad niet zo goed passen bij de ingang...misschien kun je daaraan werken.. en overal aan de zijkanten van het pad staan hekken dat vindt ik niet zo mooi misschien kun je ook wat meer verschillende planten en bomen gebruiken...
0
Kassa Medewerker
@ Yari, er is geen bruggetje
Added (17 Jul 2012, 14:30) --------------------------------------------- update van het verblijf van de rode reuze kangoeroe dit verblijf licht naast de ingang. grote buiten verblijf: binnenverblijf: apart zet verblijf:
Added (17 Jul 2012, 14:39) --------------------------------------------- goed nieuws er zijn 3 jongen kangoeroetjes geboren en het zijn...........