ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
A welkom bij ztao!
B Goed begonnen is half...gewonnen? Gewoon een goede start!!
Ik vind de ingang er leuk uitzien, de aterval, leuk dat je die hoofd dinges als een soort zuil gebruikt. OOK het struisvogel verblijf vind ik mooi, de heuvel, de waterval, ik zou wel de rotsen rondom de waterval wat draaien, aan de rechterkant (op foto) zijn de rotsen 1, 2 en 4 in dezelfde richting...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
update:
ik heb vandaag een verblijf voor de flamingo's gemaakt. de flamingo's zijn geleend en we hopen dat ze gaan paren. ook is er al wat aan de kaalheid gedaan:
we lopen gelijk naar het nieuwe verblijf:
vanuit dit gebouw kunnen we alles goed zien:
en dan nu nog een overzichtje:
heb je misschien nog dieren voor de zoo? kom dan naar mijn trade centre.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Je hebt precies wel wat inspiratie gehad...
Ik vind het flamingo verblijf wel mooi, ik zou alleen die witte boom weg doen, het is iets té wit ...
Het glasgebouw vind ik wel toepasselijk, met al dat glas krijg een beetje de indruk dat in het verblijf zelf staat... maar ik zou de boom links achter een beetje verzetten zodat ie niet meer door de muur komt.
verder top!
ps, je moet wel oppassen met een kleine zoomap ('t is toch een kleine denk ik), als je rep 5 wil behalen, moeten er 20 diersoorten in, dat kan nipt worden...
@ harry, Als je een tweede zoomap gebruikt, dan betekend dit een tweede dierentuin. Dit mag pas bij reputatie 5. Een derde zoomap moet je aankopen..
Verder een mooie update. Jammer dat die van de eerste keer weggevallen zijn. De flamingo's hebben wel een heel erg groot verblijf! Ik zou ook die witte boom wegdoen.