ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
erg bedankt voor alle reacties! ik zal misschien vandaag of morgen een hele grote update plaatsen met daarin het nieuwe mega deel: tropische wouden! dus houd dit topic goed in de gaten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ harry, Top ik kijk er helemaal naar uit! (ookal zal ik het pas volgende week zien omdat ik op vakantie ben ). Ik wens je nog veel succes met de bouw!
4
Kassa Medewerker
update:
welkom bij een nieuwe update van almere zoo! vandaag is de grote dag aangebroken: de opening van het nieuwe tropische wouden deel! het is een groot gedeelte geworden met nog veel plannen voor de toekomst van almere zoo! we hebben wel een groot probleem namelijk dat de camera in zt2 het niet meer doet in deze map! daarom zijn de foto's met fraps genomen, waardoor je ook alle berichten en dat soort irritante dingen in de foto's ziet!
we beginnen de opening bij een afslag naast het verblijf van de flamingo's:
we lopen rechtdoor en komen bij het eerste uitkijkpunt van het verblijf van de ringstaartmaki's:
rond het hele verblijf licht water en dus is het een eiland. in de verte licht het verblijf van de doodshoofdaapjes. later willen wij daar chimpansee's plaatsen en de doodshoofdaapjes naar het verblijf van de ringstaartmaki's brengen.
net voor het verblijf van de doodshoofdaapjes gaan we rechts:
we kijken naar rechts en zien een (nog) leeg verblijf:
hier zoeken wij nog kleine panda's of koala's voor...
we lopen door en zien dit gebouw:
het is het binnenverblijf voor de doodshoofdaapjes. er is al rekening mee gehouden dat hier later chimpansee's komen.
we lopen weer helemaal terug naar het buitenverblijf van de doodshoofdaapjes en gaan mee met de bocht. hier is het andere uitkijkpunt van de ringstaartmaki's:
we lopen rechtdoor en zien een bruggetje:
we gaan nog een stukje rechtdoor en komen bij de picknickplaats van het noordzeegebied.. er is een poort gemaakt en als je die doorloopt kom je bij het andere gedeelte van het tropische wouden gebied:
we kijken naar rechts en zien een verblijf:
het is het verblijf van de maleise tapirs!
we gaan weer rechtdoor en zien een lange galerij:
we kijken door een kijkruit en zien een nieuw verblijf:
we zien dat het het verblijf van de tijgers is! we gaan met de bocht mee en kijken door een andere ruit:
we gaan naar rechts en zien het verblijf van de bongo's:
we lopen de galerij uit en gaan links en dan kijken we naar rechts:
het is een restaurant met terras! de bezoekers kunnen eten of drinken kopen en dan op het terras gaan zitten. vanaf het terras kan je naar het verblijf van de mandrillen kijken:
we gaan rechtdoor.
nu gaan we links:
hier zien we 2 foliere's. we zoeken hier nog tropische vogels voor..
we kijken de andere kant op en zien het binnenverblijf van de mandrillen:
we lopen de trap tussen de foliere's op:
we zien het verblijf van de okapi's en de dwergnijlpaarden:
als je in de galerij naar links was gegaan kwam je hier:
we gaan met de bocht mee:
we kijken naar rechts en zien het verblijf van de capybara's:
we lopen rechtdoor en zien een gebouw;
het is het binnenverblijf van de capybara's, bongo's, en toekan's:
bongo's:
toekans:
capybara's:
dit was de update! kijk gerust in mijn trade en bedankt voor het kijken!
ziet er goed uit ik vind je verblijven wel een beetje klein en smal op een of andere manier ook vind ik dat pad naar de voleries een beetje smal maar voor de verderest ziet het er goed uit ga zo door
4
Kassa Medewerker
dit doe ik omdat je minstens 20 diersoorten in je zoo moet hebben als je rep. 5 wilt behalen en als je hele grote verblijven maakt kan dat knap lastig worden! maar de verblijven zijn niet klein hoor! ik ben alleen geen top fotograaf in zt2!