ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ziet er goed uit! Je merkt onmiddelijk dat je een grote fan van snowleo's rotsen bent . Je verblijven zijn netjes gemaakt, maar misschien wel een ander hekkensoort voor bij de zeehondjes? Want als ik het zo bekijk kunnen ze makkelijk ontsnappen . Voor de rest heel goed!
greatzoo ziet er goed uit alleen mijn tip is alleen nog steeds om wat meer ruimte te nemen tussen pad en hek [behalve waar bezoekers moeten kijken natuurlijk] en is dat ijzere hek zo niet gevaarlijk dus ik zou daarom mijn tip gebreuken
@ greatzoo, Mooie update, maar ik vind de hekken alleen niet zo goed gekozen. De neushoorn kunnen zo die hekken doorbreken en de giraffen kunnen er zo overheen stappen. Verder ben ik ook niet fan van de heg (maar dat ligt aan het hek)
Ik vind wel dat je de verblijven mooi beplant hebt, en dat de dieren het naar hun zin hebben zie je echt!
Datum: Donderdag, 10 Jan 2013, 20:38 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Niet vervelend bedoeld dit hooor enkel als tip
1. Meer beplanting 2.Andere omheiningen' 3.Minder 4-kant 4. Vlakte bij elanden op foto 13 meer beplant 5. Ik denk dat je ZTAO zoo misschien wel erg snel vol zit... ( nog voordat je 20 soorten erin hebt )
Maar ik denk dat je hier al mee bezig was!!!
Greetzzzzzzzzz WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!