Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
WildLife Orlando
Dierenpark
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 21:47 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Hallo mensen,

Ik ben weer begonnen met ZTAO fijn om terug te zijn denk ik,

Welkom deze keer bij

We beginnen maar eens bij de ingang dit was een oude schuur maar is snel omgebouwd tot ingang binnenkort een verandering daar in,

Hier is onze blije kaart verkoper Alice,

We lopen maar gauw door nadat we ons kaartje hebben gekocht zijn benieuwd welk beest hier in zal zitten,

Het blijkt een Berg Lemming of een andere naam noorweegse lemming,

Daar liep de trotse verzorger van de lemmingen,

als wij de rechter afslag na de ingang nemen komen we bij een nieuw stuk van de dierentuin,

een souvenir verkoper die zijn kansje ziet iets te verkopen nadat er baby dieren in het park zijn geboren,

Dit is een leegstaand hok hier komen de Kangeroe's die wij over laten komen van Jeroen(Jeroen-Krokofreak) zij worden binnenkort verwacht,

achter je hoor je misschien al het geluid van de andere diersoort

De Roadrunner, de woestijn vogel hier is al een hoop gebeurd nadat er hier 2 eieren waren gelegd deze waren net een paar uur uit gekomen toen wij kwamen,

hier is een jong,

als we verder lopen komen we bij een heuvel,

Hier een machine voor als je dorst hebt en laten wij dat nou net hebben,

toen we op de heuvel liepen zien we een bord van de dierentuin en we weten precies waar we zijn,

Het hok in aanbouw hier komen waarschijnlijk de fenneken die ik over laat komen van Tigerman

Het midden van het hok

en de rechterkant van het hok in aanbouw

Stukje flora als we verder lopen,

Een hok dat al klaar is hier waarschijnlijk Stokstaartjes in maar dat is nog niet zeker,

om te laten zien dat het hok nog aardig groot is,

achter het hok mooi stukje steen met planten,

dat waren de hokken voor vandaag maar nu het overzicht,

Ingang en Lemmingen

Kangeroe en Roadrunner hok

Fennek hok in aanbouw,

Stokstaartjes hok,

Dan nog de Dierenlijst

Roadrunner 1xM 3xV
Berg Lemming 1xM 2xV 1 vrouwtje zwanger

Ik ben weer begonnen met ZTAO fijn om terug te zijn denk ik,

Welkom deze keer bij

We beginnen maar eens bij de ingang dit was een oude schuur maar is snel omgebouwd tot ingang binnenkort een verandering daar in,

Hier is onze blije kaart verkoper Alice,

We lopen maar gauw door nadat we ons kaartje hebben gekocht zijn benieuwd welk beest hier in zal zitten,

Het blijkt een Berg Lemming of een andere naam noorweegse lemming,

Daar liep de trotse verzorger van de lemmingen,

als wij de rechter afslag na de ingang nemen komen we bij een nieuw stuk van de dierentuin,

een souvenir verkoper die zijn kansje ziet iets te verkopen nadat er baby dieren in het park zijn geboren,

Dit is een leegstaand hok hier komen de Kangeroe's die wij over laten komen van Jeroen(Jeroen-Krokofreak) zij worden binnenkort verwacht,

achter je hoor je misschien al het geluid van de andere diersoort

De Roadrunner, de woestijn vogel hier is al een hoop gebeurd nadat er hier 2 eieren waren gelegd deze waren net een paar uur uit gekomen toen wij kwamen,

hier is een jong,

als we verder lopen komen we bij een heuvel,

Hier een machine voor als je dorst hebt en laten wij dat nou net hebben,

toen we op de heuvel liepen zien we een bord van de dierentuin en we weten precies waar we zijn,

Het hok in aanbouw hier komen waarschijnlijk de fenneken die ik over laat komen van Tigerman

Het midden van het hok

en de rechterkant van het hok in aanbouw

Stukje flora als we verder lopen,

Een hok dat al klaar is hier waarschijnlijk Stokstaartjes in maar dat is nog niet zeker,

om te laten zien dat het hok nog aardig groot is,

achter het hok mooi stukje steen met planten,

dat waren de hokken voor vandaag maar nu het overzicht,

Ingang en Lemmingen

Kangeroe en Roadrunner hok

Fennek hok in aanbouw,

Stokstaartjes hok,

Dan nog de Dierenlijst

Roadrunner 1xM 3xV
Berg Lemming 1xM 2xV 1 vrouwtje zwanger

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 21:47
Cheeta7
Datum: Donderdag, 16 Aug 2012, 22:10 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Héél mooi! Ik vind het er heel goed uit zien! Er zijn nog veel verblijven waar nog geen dieren inzitten maar die zullen waarschijnlijk snel gevuld worden ;)

Nog veel succes verder!

Groetjes Bart

BerichtHéél mooi! Ik vind het er heel goed uit zien! Er zijn nog veel verblijven waar nog geen dieren inzitten maar die zullen waarschijnlijk snel gevuld worden ;)

Nog veel succes verder!

Groetjes Bart

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 16 Aug 2012 om 22:10
Jeroen-krokofreak
Datum: Vrijdag, 17 Aug 2012, 00:10 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Mooie dierentuin man.
Je bent hardstikke veel vooruit gegaan, en ik geniet er van. :)
Mooi gebruik van planten en een originaliteit qua hokken.

Pokemon White team!

Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Vrijdag, 17 Aug 2012, 00:12
BerichtMooie dierentuin man.
Je bent hardstikke veel vooruit gegaan, en ik geniet er van. :)
Mooi gebruik van planten en een originaliteit qua hokken.

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 17 Aug 2012 om 00:10
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 17 Aug 2012, 09:07 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Wow dit is mooi, van boven ziet het er niet zo bijzonder uit en vanaf de bezoekersmode verandert alles gewoon super mooi ! ^_^
BerichtWow dit is mooi, van boven ziet het er niet zo bijzonder uit en vanaf de bezoekersmode verandert alles gewoon super mooi ! ^_^

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 17 Aug 2012 om 09:07
krieke668
Datum: Vrijdag, 17 Aug 2012, 09:13 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Dit ziet er kanp uit :o
leuke ingang!, het geeft zowat een 'thema' gevoel door de combinatie van het hout en beplanting.
Ik vind de rotsen op het verblijf van de Berg Lemming wel tof, zo zie je niet dat de beplanting anders door het dak zou komen xD en het past erbij...
Je volgende verblijven kleed je heel goed aan, ik hou wel van die subtiele symmetrie van het pad...
ben benieuwd naar het verblijf van de fennek en stokstaartjes :)

^_^
BerichtDit ziet er kanp uit :o
leuke ingang!, het geeft zowat een 'thema' gevoel door de combinatie van het hout en beplanting.
Ik vind de rotsen op het verblijf van de Berg Lemming wel tof, zo zie je niet dat de beplanting anders door het dak zou komen xD en het past erbij...
Je volgende verblijven kleed je heel goed aan, ik hou wel van die subtiele symmetrie van het pad...
ben benieuwd naar het verblijf van de fennek en stokstaartjes :)

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 17 Aug 2012 om 09:13
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 17 Aug 2012, 15:39 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooie gebouwen, alleen inderdaad jammer dat er niet overal dieren inzitten en wat is de grote steen in het verblijf van de stokstaartjes, ziet er een beetje raar uit!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooie gebouwen, alleen inderdaad jammer dat er niet overal dieren inzitten en wat is de grote steen in het verblijf van de stokstaartjes, ziet er een beetje raar uit!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 17 Aug 2012 om 15:39
IK
Datum: Vrijdag, 17 Aug 2012, 18:37 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Ziet er goed uit hoor, leuk dat je ook laat zien wat er nog in aanbouw is =D
BerichtZiet er goed uit hoor, leuk dat je ook laat zien wat er nog in aanbouw is =D

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 17 Aug 2012 om 18:37
Dierenpark
Datum: Zaterdag, 18 Aug 2012, 15:53 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Vandaag een hele kleine update om dat ik nu geen zin heb om een grote te maken

Er is een hoop gebeurd de laaste tijd voor de dierenlijst kijk in mijn trade topic

Maar er is een gedeelte klaar het fennek hok is nu toch leeg staand zoek daar nog een woestijn of ander soort dier voor

maar hier snel de map van

En de ingang is veranderd

Added (18 Aug 2012, 15:53)
---------------------------------------------
Hallo mensen.

Dit is een nieuwe update van

De plattegrond van hoe het er nu uit ziet kunt u iets boven deze post zien.

Er is een hele hoop gebeurd Nieuwe ingang, Afrika-huis safari-gedeelte, nacht-gedeelte, en een verbouwing in het fennek hok,

Vorige update was te zien dat er een fennek hok gebouwd werd die plannen zijn snel weer om gegooid wegens het afrika huis dit hok is nu het Capibara hok geworden en het stokstaartjes verblijf is totaal gesloopt.

En de oude schuur is tegen de vlakte gegooid en nu staat er een nieuwe ingang,

Hier ziet u de nieuwe ingang

als we dan binnen zijn ziet u dat het Leming hok weg is dat klopt die komen we straks weer tegen aan het eind

eerst maar naar de capibara's die zijn rechts van u als u na binnen loopt,

We hebben ons best gedaan om het op een moeras te laten lijken

Kan u ondertussen melden dat we al 2 baby capibara's hebben gekregen ze bleken zwanger te zijn,

Hier ziet u de trotse vader van het stel.

Het bewijs dat u niet verder kan lopen

dan gaan we weer helemaal terug naar de ingang waar we nu links gaan voor het nieuwe gedeelte

Wild-Life Orlando presenteert met trots het Afrika huis

we gaan links en zien dat we naar binnen kunnen laten we daar eerst maar eens kijken

Gelijk aan de linker kant het binnenverblijf van onze stokstaartjes overgekomen van Tigerman

Hier een van de stokstaartjes die zich thuis voelen in het hok,

aan de rechterkant van de ingang ziet u een nieuwe bewoner het stekelvarken,

Die zijn al aardig op weg om hun groep te vergroten,

Hier de moeder van de kleintjes

tegen over de stekelvarkens bevindt het binnenhok van de fenneken zich die ookal aardig hun groep vergroten

Daar naast bevindt zich het nog leegstaande binnenverblijf van de trots van het park de leeuw die wij zullen laten overkomen van Dierentuiner.

Toen we weer naar buiten liepen om onze ronde te voltooien kwamen we uit bij het buitenverblijf van de stokstaartjes

Het is een redelijk verblijf dat veilig is voor mens en dier en u ziet al een stukje van een nieuw overdekt gedeelte,

Een tunnel zal het gaan voorstellen maar hij is onderconstructie,

Hier wonen onze van Jeroen-Krokofreak gehuurde Aye-Aye die zich thuis voelen in dit donkere gedeelte,

Een van de oudere

En toen zagen we dit opeens uit een boompje klimmen een kleiner exemplaar wij gaan er vanuit dat dit een jong is maar dat zijn ze nu aan het onderzoeken,

Door de tunnel gelopen ziet u het buitenverblijf van de leeuw veilig genoeg met aan de bovenkant van het hek een stroomdraadje die ze wel tegen moet houden,

Het moet een overgang van het woud naar de savanne voorstellen daardoor de bomen,

Lopen we verder komen we bij een stukje flora aan waar na we het laaste buitenverblijf van het Afrika Huis zien,

U kan het wel raden dat van de Fenneken, De Stekelvarkens hebben ook een buitenverblijf maar die is nog dicht i.v.m wennen van de dieren, Hellaas zijn de foto's van het fennek buitenhok zo overbelicht geraakt dat we die niet aan u durven te tonen,

Achter het fennek hok is een nieuw gedeelte, 'Welkom in Safari-Look'

Safari-Look is een groot verblijf met 2 gedeeltes en een groot binnenverblijf waar onze savanne dieren komen te leven er leven nu nog

Zebra's
Struisvogels
Thomson Gazzele's

Dieren die nog worden verwacht

Net Giraffe
Impala's ( zijn onderweg)

Laten we nu maar een paar foto's van het park zien

Dit gedeelte moet een Rivierbedding voor stellen in een klein dal

Een maal een stukje verder gelopen ziet u een grote ingang wat het binnenverblijf is hier kunt u ook in lopen,

eenmaal bij de ramen ziet u verschillende dieren die uitrusten binnen,

Hier kon ik een foto schieten met een gazelle

eenmaal weer naar buiten gelopen kan u links en komt u bij het andere gedeelte wat een gedeelte van een woud moet zijn,

We lopen het gedeelte weer uit en komen uit bij een soort van nachthuis 'Welkom in NightWonders'

Het is nu nog een klein gedeelte maar hier willen we een groot gedeelte van het park mee gaan gebruiken nu woont er alleen nog een groepje Berglemmingen

De ingang vanaf 'Safari-Look'

Gelijk rechts het hok van de berg lemmingen

De uitgang van de oost zijde maar de volgende keer meer daarover,

een nog dicht stuk hier komt nog iets in wat weten we nog niet en we lopen weer rustig naar de uitgang die vlak bij is

Het pleintje bij de in- uitgang staat die we tot het eind wouden bewaren om te laten zien,

Hoop dat u genoten heeft van deze update,

______
Volgende keer in WildLife Orlando,

Een verbouwde hokken op nieuwe locaties.

En meer.

____

Hoop dat u hiervan heeft genoten.

BerichtVandaag een hele kleine update om dat ik nu geen zin heb om een grote te maken

Er is een hoop gebeurd de laaste tijd voor de dierenlijst kijk in mijn trade topic

Maar er is een gedeelte klaar het fennek hok is nu toch leeg staand zoek daar nog een woestijn of ander soort dier voor

maar hier snel de map van

En de ingang is veranderd

Added (18 Aug 2012, 15:53)
---------------------------------------------
Hallo mensen.

Dit is een nieuwe update van

De plattegrond van hoe het er nu uit ziet kunt u iets boven deze post zien.

Er is een hele hoop gebeurd Nieuwe ingang, Afrika-huis safari-gedeelte, nacht-gedeelte, en een verbouwing in het fennek hok,

Vorige update was te zien dat er een fennek hok gebouwd werd die plannen zijn snel weer om gegooid wegens het afrika huis dit hok is nu het Capibara hok geworden en het stokstaartjes verblijf is totaal gesloopt.

En de oude schuur is tegen de vlakte gegooid en nu staat er een nieuwe ingang,

Hier ziet u de nieuwe ingang

als we dan binnen zijn ziet u dat het Leming hok weg is dat klopt die komen we straks weer tegen aan het eind

eerst maar naar de capibara's die zijn rechts van u als u na binnen loopt,

We hebben ons best gedaan om het op een moeras te laten lijken

Kan u ondertussen melden dat we al 2 baby capibara's hebben gekregen ze bleken zwanger te zijn,

Hier ziet u de trotse vader van het stel.

Het bewijs dat u niet verder kan lopen

dan gaan we weer helemaal terug naar de ingang waar we nu links gaan voor het nieuwe gedeelte

Wild-Life Orlando presenteert met trots het Afrika huis

we gaan links en zien dat we naar binnen kunnen laten we daar eerst maar eens kijken

Gelijk aan de linker kant het binnenverblijf van onze stokstaartjes overgekomen van Tigerman

Hier een van de stokstaartjes die zich thuis voelen in het hok,

aan de rechterkant van de ingang ziet u een nieuwe bewoner het stekelvarken,

Die zijn al aardig op weg om hun groep te vergroten,

Hier de moeder van de kleintjes

tegen over de stekelvarkens bevindt het binnenhok van de fenneken zich die ookal aardig hun groep vergroten

Daar naast bevindt zich het nog leegstaande binnenverblijf van de trots van het park de leeuw die wij zullen laten overkomen van Dierentuiner.

Toen we weer naar buiten liepen om onze ronde te voltooien kwamen we uit bij het buitenverblijf van de stokstaartjes

Het is een redelijk verblijf dat veilig is voor mens en dier en u ziet al een stukje van een nieuw overdekt gedeelte,

Een tunnel zal het gaan voorstellen maar hij is onderconstructie,

Hier wonen onze van Jeroen-Krokofreak gehuurde Aye-Aye die zich thuis voelen in dit donkere gedeelte,

Een van de oudere

En toen zagen we dit opeens uit een boompje klimmen een kleiner exemplaar wij gaan er vanuit dat dit een jong is maar dat zijn ze nu aan het onderzoeken,

Door de tunnel gelopen ziet u het buitenverblijf van de leeuw veilig genoeg met aan de bovenkant van het hek een stroomdraadje die ze wel tegen moet houden,

Het moet een overgang van het woud naar de savanne voorstellen daardoor de bomen,

Lopen we verder komen we bij een stukje flora aan waar na we het laaste buitenverblijf van het Afrika Huis zien,

U kan het wel raden dat van de Fenneken, De Stekelvarkens hebben ook een buitenverblijf maar die is nog dicht i.v.m wennen van de dieren, Hellaas zijn de foto's van het fennek buitenhok zo overbelicht geraakt dat we die niet aan u durven te tonen,

Achter het fennek hok is een nieuw gedeelte, 'Welkom in Safari-Look'

Safari-Look is een groot verblijf met 2 gedeeltes en een groot binnenverblijf waar onze savanne dieren komen te leven er leven nu nog

Zebra's
Struisvogels
Thomson Gazzele's

Dieren die nog worden verwacht

Net Giraffe
Impala's ( zijn onderweg)

Laten we nu maar een paar foto's van het park zien

Dit gedeelte moet een Rivierbedding voor stellen in een klein dal

Een maal een stukje verder gelopen ziet u een grote ingang wat het binnenverblijf is hier kunt u ook in lopen,

eenmaal bij de ramen ziet u verschillende dieren die uitrusten binnen,

Hier kon ik een foto schieten met een gazelle

eenmaal weer naar buiten gelopen kan u links en komt u bij het andere gedeelte wat een gedeelte van een woud moet zijn,

We lopen het gedeelte weer uit en komen uit bij een soort van nachthuis 'Welkom in NightWonders'

Het is nu nog een klein gedeelte maar hier willen we een groot gedeelte van het park mee gaan gebruiken nu woont er alleen nog een groepje Berglemmingen

De ingang vanaf 'Safari-Look'

Gelijk rechts het hok van de berg lemmingen

De uitgang van de oost zijde maar de volgende keer meer daarover,

een nog dicht stuk hier komt nog iets in wat weten we nog niet en we lopen weer rustig naar de uitgang die vlak bij is

Het pleintje bij de in- uitgang staat die we tot het eind wouden bewaren om te laten zien,

Hoop dat u genoten heeft van deze update,

______
Volgende keer in WildLife Orlando,

Een verbouwde hokken op nieuwe locaties.

En meer.

____

Hoop dat u hiervan heeft genoten.

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 18 Aug 2012 om 15:53
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 19 Aug 2012, 23:41 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Prachtig gemaakt dat afrika gedeelte, ziet er allemaal heel goed uit.
Vooral het leeuwen verblijf vind ik heel goed gemaakt, ga zo door.

Pokemon White team!
BerichtPrachtig gemaakt dat afrika gedeelte, ziet er allemaal heel goed uit.
Vooral het leeuwen verblijf vind ik heel goed gemaakt, ga zo door.

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 19 Aug 2012 om 23:41
boerroel545
Datum: Maandag, 20 Aug 2012, 16:28 | Bericht # 10   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 9

Curator