Datum: Woensdag, 22 Aug 2012, 08:30 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
We gaan veder in Rain Bow zoo met het toendra gebiedt een groote update we gaan beginnen en we lopen veder we gaan naar het eerste verblijf hier bevinden zich de pool vossen de anderen kant van het poolvossen verblijf en aan de anderen kant van het poolvossen hok bevind zich een foliere voor zee arende en we kijken ook nog even de anderen kant van de foliere we kijken door de ruit heen en jammer helaas zijn ze er nog niet wegens te weinig rep we lopen naar het pad dat leidt naar de ijberen onderwater kijk hut en voor de ijberen hut kijken we even naar binnen voor een overzichts foto van binnen als we in de ijberen hut zijn zien we 2 verblijven we kijken eerst in het verblijf waar we al een keer eerder zicht op hadden niks te zien dus maak ik maar een boven af foto van verblijf 2 was ook niks onder water te zien dus gelijk maar van boven af dit was de update ik hoop dat jullie er van genoten hebbenjammer hellaas moest ik het aan passen omdat ik nog niet genoeg rep had voor ijs beren maar dik beloof dat ze er nog wel komen en er is trouwens al een baby bizon groete evi111
Bericht veranderd door: evi111 - Woensdag, 22 Aug 2012, 12:51
Datum: Donderdag, 23 Aug 2012, 15:19 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ evi111, als je de dieren gewoon neer wilt zetten moet je in de gewone showroom zijn Hier zul je de dieren eerst moeten verkrijgen door ruilen enzovoorts, als je het niet snapt moet je even de regels doorlezen
Datum: Donderdag, 23 Aug 2012, 22:59 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
je kan ook andere dieren er (tijdelijk) in plaatsen in de lege verblijven het kan ook van de gratis dieren lijst die dieren mag je gewoon plaatsen als je wilt. http://superzt.ucoz.com/forum/82-1846-1
verder mooie verblijven blijf zo door gaan mischien wel het voer wat minder(zichtbaar).